2016-10-24, 05:35
Medlem
korvbenkes avatar
https://mobile.twitter.com/JamesOKeefeIII/status/790358523305725952

Undra vad detta kan vara för något ! Är Hillary inblandad i något av detta bör hon ju bli diskad som president kandidat
2016-10-24, 06:15
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
https://mobile.twitter.com/JamesOKeefeIII/status/790358523305725952

Undra vad detta kan vara för något ! Är Hillary inblandad i något av detta bör hon ju bli diskad som president kandidat

Tempen kan ju inte bli särskilt högre. Jag tänker inte tro något för då blir man bara besviken :P
2016-10-24, 06:35
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christopherus
Jo men sånt hysteriskt skratt är ju fan inte normalt i sammanhanget, hon försöker ju inte ens dölja det.. Nått fel i skallen verkar det ju vara
Clinton verkar vara en person som är gladlynt och har ganska lätt till skratt - även i stituationer där hon borde låtit bli - detta är en egenskap som foliehattsparaden givetvis försöker vända mot henne, men för egen del finner jag det rätt sympatiskt. "Öl" faktorn - vilken av kantaterna som man helst skulle velat ta sig en öl med, vinns helt klart av den gladlynta Clinton, framför den egotrippade tölpen Trump, som inte ens dricker öl.
Senast redigerad av Clodius 2016-10-24 kl. 06:58.
2016-10-24, 06:41
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Clinton verkar vara en person som är gladlynt och har ganska lätt till skratt - även i stituationer där hon borde låtit bli - detta är en egenskap som foliehattsparaden givetvis försöker vända mot henne, men för egen del finner jag det rätt sympatiskt. "Öl" faktorn - vilken av kantaterna som man helst skulle velat ta sig en öl med, vinns helt clart av den gladlynta Clinton, framför den egotrippade tölpen Trump, som inte ens dricker öl.

Uuh vad jobbigt det låter att ta en öl med Hillary
Trump, om han drack hade väl varit sitt vanliga jag. Osammanhängande, arg, får tänka på andningen. Han är redan full.

Bernie däremot! Hade kunnat tänka mig att sitta ner och ta en fin mörk öl med honom
Tror han är lyn att snacka med, prata skit man gjorde i ungdomen osv.
Senast redigerad av Bananpyjamasen 2016-10-24 kl. 06:50.
2016-10-24, 06:41
Medlem
Citat:
Clinton verkar vara en person som är gladlynt och har ganska lätt till skratt - även i stituationer där hon borde låtit bli - detta är en egenskap som foliehattsparaden givetvis försöker vända mot henne, men för egen del finner jag det rätt sympatiskt. "Öl" faktorn - vilken av kantaterna som man helst skulle velat ta sig en öl med, vinns helt clart av den gladlynta Clinton, framför den egotrippade tölpen Trump, som inte ens dricker öl.

Vad är det för fel på dig? Gladlynt? Det finns vissa situationer som man inte drar av ett gapskratt, ett sådant tillfälle är när 4st personer blivit mördade i nationens tjänst. Just sådan här bristande självkontroll är en anledning till att man inte ska vara POTUS, i skarpa situationer kommer hennes bristande impulskontroll kunna vara ödestiger.
2016-10-24, 06:44
Medlem
Christopheruss avatar
Citat:

Hillary måste ju hålla i sig ständigt för att inte gå i vält så tror inte hon klarar av en öl ens sen är det inte charmiga skrattattacker direkt, låter som en häxa
2016-10-24, 06:46
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bludderbladder
Hur mycket betalar häxan per CtR postare och betalar hon för folk som postar på svenska också? Det kan ju verkligen inte existera en idiot som försvarar korruption, ovaksamhet med statshemligheter, beväpnande av Al-Qaeda, kasta bögar från höghus, rigga val, vara puppet åt Soros, sälja Uran till Ryssland mot muta, om denne inte är välbetald eller en total idiot (Clodius är ursäktad då han har överbevisat sig själv att vara det senare).
Jadu ponken... Det är väl hårt för dig att söndersmulad i vartenda replikskifte, va?

Men annars är det här något rätt intressant hos foliehattsparaden; man förstår inte överhuvudtaget att någon kan tänka på annat sätt, dra andra slutsatser, än en själv. Då måste motståndarna vara betalda provokatörer! Jag har också sett det i Rysslandsforat, där alla som försöker nyansera bilden utmålas som betalda av Putin. I grunden har det nog med dålig bildning och egofixering att göra - en oförmåga att förstå att det finns andra tankar än ens egna.

Clinton är på intet sätt perfekt. Hon har opportunistiska drag. Repuliknanerna har anledning att ångra sitt val av Donald Trump som kandidat, och det blir nog oavsett om han vinner eller inte.
Senast redigerad av Clodius 2016-10-24 kl. 06:57.
2016-10-24, 06:49
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christopherus
Hillary måste ju hålla i sig ständigt för att inte gå i vält så tror inte hon klarar av en öl ens sen är det inte charmiga skrattattacker direkt, låter som en häxa
Att en kvinna i hennes ålder håller i ledstången när hon går i trappor är tämligen normalt, och påverkar knappast hennes förmåga att vara president. Och ölen klarar hon bra:
http://www.carbonated.tv/viral/hillary-clinton-saturday-night-live-kate-mckinnon-video
2016-10-24, 06:56
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDI
Vad är det för fel på dig? Gladlynt? Det finns vissa situationer som man inte drar av ett gapskratt, ett sådant tillfälle är när 4st personer blivit mördade i nationens tjänst. Just sådan här bristande självkontroll är en anledning till att man inte ska vara POTUS, i skarpa situationer kommer hennes bristande impulskontroll kunna vara ödestiger.
Fel på mig? Vet inte, men det är sant att jag uppskattar glada personer mer än surpuppor.
Jo, Clinton är en gladlynt person som gärna skrattar och ibland sker det vid olämpliga tillfällen. Jag kände en präst en gång som som hade liknande egenskaper. Oftast var hans sociala sätt och glada humör ett sätt att muntra upp personer, men det hände att folk tog illa upp när han drog på munnen vid ett gravöl. På det hela taget fungerade han dock bra som präst.

Sedan tror jag att "problemet" med Clintons glada humör inte i sig är ett tecken på att hon kommer att vara impulsiv under pressade situationer. Hon har ju en del erfarenheter av detta som utrikesminister, och känns på alla sätt mer stabil än tölpen Trump, som kastar ur sig illa genomtänkta twitter mitt i natten!
2016-10-24, 08:42
Medlem
Citat:
Hon skrattade inte åt att någon dött utan åt en fråga som lät som den antydde att hon hade en älskare - fattar du inte det kan jag inte hjälpa dig.

Sedan var sammanhanget olyckligt, och Clinton ångrar nog det där, men det är absolut ingenting att göra en stor affär av.

Sammanhanget var de mördade i benghazi...

Förstår du inte skillnaden mellan att skratta åt en felsägning/omedveten implikation i en diskussion där du blir utfrågad runt några mördade personer och i en vanlig konversation så kan jag nog inte hjälpa dig....
2016-10-24, 09:34
Medlem
Mr Bs avatar
Hillary förespråkarna är skrämmande hjärntvättade, Trump folket erkänner iaf Trumps svagheter och till kortakommande men se i denna tråden , Hillary nazisterna helt förnekar hennes enorma korruption och kriminalitet. Sjuka människor.
2016-10-24, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AkeTheSnake
Det finns alltid folk som gör vadsomhelst för pengar. Oroa dig inte jag har en stark känsla för att hon har skitit i det blå skåpet Det har dykt upp en hel del nytt i vissa mail bara senste timmarna, dynamiten kommer säkert närmare valdagen. Har i alla fall hittat ett mail där hon har begått ett federalt brott, det ska Trey Gowdy få titta på
http://www.wsj.com/articles/clinton-ally-aids-campaign-of-fbi-officials-wife-1477266114
Problemet är att det aldrig är Hillary, utan alltid någon person något steg bort från henne, så hon själv kan nog i vanlig ordning andas ut.

Det värsta är nog att jag tror att hon, precis som Trump sa om sig själv en gång, faktiskt kan ställa sig på gatan med en k-pist och meja ned folk och fortfarande bli vald, detta eftersom MSM och etablissemanget aldrig stull ta avstånd från henne oavsett vad. Att hon uppmanat till våld verkar inte bekomma hennes sympatisörer alls, som exempelvis Al Sharpton, som menar att hon helhjärtat kommer fortsätta stödja henne eftersom det inte finns några uppgifter på att hon "personligen beordrat våldet":

http://newsbusters.org/blogs/nb/nicholas-fondacaro/2016/10/23

OM det nu skulle släppas en video där hon säger de mest grövsta, horribla, rasistiska invektiven så tror jag faktiskt inte det har någon nämnbar inverkan alls. Visst, de svarta kanske blir sura och skiter i att rösta på henne, men de brukar ändå aldrig rösta. En och annan liberal collegestudent kanske röstar grönt istället men in alles kommer de att hitta på ursäker och "förlåta henne" eftersom "sexism är värre än rasism" när det passar dem (och tvätom när det passar dem också). Faktum är att några av Trumps väljare som ogillar hans sexism men gillar hans främlingsfientlighet, kanske till och med går över till hennes sida så vinner hon på det ändå!
Senast redigerad av scrollock 2016-10-24 kl. 09:47.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in