2016-11-05, 00:20
  #4981
Medlem
DaddyD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Fast är hennes koppling med "äckel-konstären" brottslig i någon bemärkelse? Mao. tror jag inte FBI är intresserade, men det är ju klart, kan man kabla ut kopplingen mellan dem så kanske man kan få fler karibier att ta avstånd från Hillary och stanna hema på valdagen.
Den är inte brottslig, men väldigt omoralisk. USA är ett väldigt kristet land och satanism är inget man hänger med på en fredagkväll precis.
2016-11-05, 00:26
  #4982
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyD2
Den är inte brottslig, men väldigt omoralisk. USA är ett väldigt kristet land och satanism är inget man hänger med på en fredagkväll precis.
Hmm jo, fast det är är mycket bekymmersamt. Trots att djävulskap (nästan bokstavlig, får man väl säga i det här fallet!) så leder Clinton med 2%! Jag undrar hur det kommer sig att hon inte fortsätter tappa?? Verkar som om det enda som skulle kunna svänga opinionen nu är om FBI arresterar henne på valdagen, men jag tror knappast Comey är så pass modig.

http://www.foxnews.com/politics/2016/11/04/fox-news-poll-clinton-ahead-trump-by-two-points.html

Ska även erkänna att jag är grymt besviken på Kimdotcom, som hela tiden retades med att han hade mailen så fjantade han sig bara och hävisar till NSA. Om det nu är så enkelt att få tag på dem som han säger, varför har han då inte gjort det själv och lagt upp den och tagit äran för det? Nej, troligtvis för att det bara är en massa båg!
__________________
Senast redigerad av scrollock 2016-11-05 kl. 00:30.
2016-11-05, 00:36
  #4983
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Lol tre äktenskap, uppmana tjejen till abort, försöka få en gift kvinna att vara otrogen och grabb them by the pussy är ok!!
Ställ det mot hur många amerikanska män som gjort det så hittar du nog en hel del bland Hillary-supporters i ghettona (inte jätteovanligt mao). Kolla sedan in procentuellt hur många det är som ägnar sig åt "spirit cooking" så ska du nog få se att ganska stor ojämnvikt!
2016-11-05, 00:40
  #4984
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyD2
Den är inte brottslig, men väldigt omoralisk. USA är ett väldigt kristet land och satanism är inget man hänger med på en fredagkväll precis.
Korrekt! Katolska Kyrkan i San Diego uppmanar sina anhängare att INTE rösta på Hillary då dde menar att djävulen arbetar genom henne. När de blir varse om kopplingen mellan henne och "spirit cooking" så lär de nog få en validering på sitt antagande!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/usavalet2016/article23854015.ab
2016-11-05, 00:41
  #4985
Medlem
Pazuzu80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Varför tar du upp CNN?
Jag litar inte på CNN men jag som i länken i inlägget ovan visar varför det finns själ att misstro Fox

Är det så att ni på allvar inte tror på något som rapporteras i CNN? Är de
het avfärdade som förmedlare av nyheter för er?

Jag upplever att Fox News rapporterar nyheter på ett tillfredsställande sätt, inte mer, inte mindre. Deras corny op ed-program är ju tydligt varudeklarerade, så det ser jag inget problem med heller, vill de åsna sig och inbilla sig att det pågår krig mot julen och uppröras över att transor använder fel toaletter så kör för det.

CNN är inte network television, utan basic cable som Fox News. De håller en avgjort högre nivå bland seniora reporters som Christiane Amanpour, Jake Tapper, min (lugna nu) mancrush Anderson Cooper (som f.ö. torde vara rikare än Trump, son till Gloria Vanderbuilt, dotterson till Cornelius Vanderbuilt), Wolf Blitzer (nja) etc. Åtminstone Tapper och AC är uppenbara liberals, men återigen, man måste vara helt blåst om man inte ser deras vinklar.

Fattar ni inte att en acceptabel rågång mellan news and views är avgörande för att Fox News, CNN, Al Jazeera och DW ska överleva på marknaden? Eller för den delen planetens mest ambitiösa publikation New York Times som inte dött den tidningsdöd som drabbat t.ex. den svenska A-pressen, där alltför många tidningars nyhetsrapportering toppstyrdes politiskt vilket skrämde bort läsarna. Jämför återigen DN som låtit kulturen leva sitt eget liv till vänster under Lagercrantz och lite mer mittenvänster under Wiman samtidigt som man haft en enveten liberal ledarredaktion och nära nog noll bogus på nyhetsplats.

För att återvända till USA; i just det här valet har Trump identifierat pressen som sin fiende och tvingar tillresta reportrar löpa gatlopp på sina rallies, vissa reportrar tvingas till skyddsåtgärder i sina privatliv. Är det verkligen en smart strategi givet att Trump verkligen önskar behandlas "rättvist"? Reportrar är ju homo sapiens de med, liksom, det går nog inte att glömma att den där oranga hesa dåren dagligen uppmanar 10 000 pers att vända sig om och peka finger mot dem och skriker om enskilda reportrar som NBC News reporter Katy Tur (om och om och om igen). Vad är det för öppen galenskap egentligen? Hur förklarar ni det?
2016-11-05, 00:47
  #4986
Medlem
Det mesta är ju sant. Det är ju så en riktigt lögnare jobbar. Men när det kommer till vissa utvalda delar som t.ex politik så ljuger dom hej vilt när det behövs. CCN är ett instrument för globalisterna att förmedla lögner.

Citat:
Ursprungligen postat av Pazuzu80
Är det så att ni på allvar inte tror på något som rapporteras i CNN? Är de
het avfärdade som förmedlare av nyheter för er?

Jag upplever att Fox News rapporterar nyheter på ett tillfredsställande sätt, inte mer, inte mindre. Deras corny op ed-program är ju tydligt varudeklarerade, så det ser jag inget problem med heller, vill de åsna sig och inbilla sig att det pågår krig mot julen och uppröras över att transor använder fel toaletter så kör för det.

CNN är inte network television, utan basic cable som Fox News. De håller en avgjort högre nivå bland seniora reporters som Christiane Amanpour, Jake Tapper, min (lugna nu) mancrush Anderson Cooper (som f.ö. torde vara rikare än Trump, son till Gloria Vanderbuilt, dotterson till Cornelius Vanderbuilt), Wolf Blitzer (nja) etc. Åtminstone Tapper och AC är uppenbara liberals, men återigen, man måste vara helt blåst om man inte ser deras vinklar.

Fattar ni inte att en acceptabel rågång mellan news and views är avgörande för att Fox News, CNN, Al Jazeera och DW ska överleva på marknaden? Eller för den delen planetens mest ambitiösa publikation New York Times som inte dött den tidningsdöd som drabbat t.ex. den svenska A-pressen, där alltför många tidningars nyhetsrapportering toppstyrdes politiskt vilket skrämde bort läsarna. Jämför återigen DN som låtit kulturen leva sitt eget liv till vänster under Lagercrantz och lite mer mittenvänster under Wiman samtidigt som man haft en enveten liberal ledarredaktion och nära nog noll bogus på nyhetsplats.

För att återvända till USA; i just det här valet har Trump identifierat pressen som sin fiende och tvingar tillresta reportrar löpa gatlopp på sina rallies, vissa reportrar tvingas till skyddsåtgärder i sina privatliv. Är det verkligen en smart strategi givet att Trump verkligen önskar behandlas "rättvist"? Reportrar är ju homo sapiens de med, liksom, det går nog inte att glömma att den där oranga hesa dåren dagligen uppmanar 10 000 pers att vända sig om och peka finger mot dem och skriker om enskilda reportrar som NBC News reporter Katy Tur (om och om och om igen). Vad är det för öppen galenskap egentligen? Hur förklarar ni det?
2016-11-05, 00:48
  #4987
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Men Megyn blöder ju från alla kroppsöppningar (Donald).. så henne kan du väl inte lita på?
Jag litar på henne när hon ifrågasätter att Hillary Clinton har varit "totally transparent" igenom hela sin kampanj. 33 tusen emails "syraförstörda" t ex, så FBI inte kan granska dem, remember? Inte exakt min definition av "totally transparent".
Trump är a pain in the arse, absolut - men kanske exakt vad som behövs för att förstöra "the fontain of evil" (för att citera alt-right A Jones) - dvs the Obama/Clinton evil corrupt administration.

Notera att jag inser att varken Fox eller CNN är neutrala medier, men i valet mellan två dåliga presidentkandidater så bör man välja den minst onda. Fox kritiserar oftast Hellary/Killary, den mest onda enl mängder av källor. CNN hatar Trump (betydligt färre källor ang evil doings) men glorifierar Killary. Man får gå på det man har, dvs massor av svart skit på Killary, men betydligt mindre på Trump, som trots allt varit en offentligt person i decennier.

Det krävs endast en half hjärna och lite research för att inse att det är så dj'vla uppenbart i detta fall att Trump är det minst onda valet!!! Samtidigt som Trumpeten är ett oprövat kort som ingen vet vad han kan hitta på, men han är förmodligen ingen mördarpsykopat som önskar WW3 (-->dvs Hellary Clinton).

Clintons politiska väg är kantad av märkliga mord, sexskandaler bl a via sin make Rape-Bill, korruption, pedofili - you name it, they've probably done it. They are that sick!
2016-11-05, 00:56
  #4988
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Jag litar på henne när hon ifrågasätter att Hillary Clinton har varit "totally transparent" igenom hela sin kampanj. 33 tusen emails "syraförstörda" t ex, så FBI inte kan granska dem, remember? Inte exakt min definition av "totally transparent".
Trump är a pain in the arse, absolut - men kanske exakt vad som behövs för att förstöra "the fontain of evil" (för att citera alt-right A Jones) - dvs the Obama/Clinton evil corrupt administration.

Notera att jag inser att varken Fox eller CNN är neutrala medier, men i valet mellan två dåliga presidentkandidater så bör man välja den minst onda. Fox kritiserar oftast Hellary/Killary, den mest onda enl mängder av källor. CNN hatar Trump (betydligt färre källor ang evil doings) men glorifierar Killary. Man får gå på det man har, dvs massor av svart skit på Killary, men betydligt mindre på Trump, som trots allt varit en offentligt person i decennier.

Det krävs endast en half hjärna och lite research för att inse att det är så dj'vla uppenbart i detta fall att Trump är det minst onda valet!!! Samtidigt som Trumpeten är ett oprövat kort som ingen vet vad han kan hitta på, men han är förmodligen ingen mördarpsykopat som önskar WW3 (-->dvs Hellary Clinton).

Clintons politiska väg är kantad av märkliga mord, sexskandaler bl a via sin make Rape-Bill, korruption, pedofili - you name it, they've probably done it. They are that sick!
Ja man väljer vad man vill uppfatta men personligen gillar jag Megyn skarpt även fast jag ofta tycker hon ställer fel frågor (för snälla).
2016-11-05, 00:59
  #4989
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Ja man väljer vad man vill uppfatta men personligen gillar jag Megyn skarpt även fast jag ofta tycker hon ställer fel frågor (för snälla).
Hon måste ju framstå som någorlunda neutral och folkorienterad... men har sett henne attack-to-kill så många gånger att jag nog inte håller med om att hon är "snäll"...
2016-11-05, 01:01
  #4990
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Det här valet börjar likna ett avsnitt ur True Detective.
Pedofili..."spirit cooking"...fy fan vad sjukt.
2016-11-05, 01:11
  #4991
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Lol tre äktenskap, uppmana tjejen till abort, försöka få en gift kvinna att vara otrogen och grabb them by the pussy är ok!!
Vad försöker du egentligen säga?

Hillary fortsätter att vara gift med en maniskt otrogen (och sannolikt sex-offender) av politiska skäl - var finns den moraliska ryggraden?? Hon uppmanade sin "högra hand" och "second daughter" Huma Abedin att fortsätta vara gift med den där Weiner, efter hans sextingskandal, eftersom det skulle främja Humas politiska karriär (skit i moralisk ryggrad, heder, självkänsla och sådana "bagateller"). Makt är allt!

Och du tar upp ämnet abort! Hillary vill att abort ska vara möjligt fram till dagarna före FÖDSELN. Så lägg ner, snälla...

"Grab (inte grabb) them by the pussy" är något som Hellarys käre make Clinton gjort massor av gånger, mot flickornas (ja, vi talar unga tjejers) vilja MÅNGA gånger. Och värre än så... han har doppat sin you-know-what i deras you-know-what pga sin sex addiction så ofta att änglarna gråter...

Men visst Organet, fortsätt att glorfiera paret Clinton. Gör det. Men kom inte och gnäll när WW3 knackar på din svenska dörr....Hellary vill ha en no-fly-zone i Syrien t ex, vilket KRÄVER ett krig mot bl a Ryssland enl General Joseph Dunford.

Källa på detta: https://www.youtube.com/watch?v=fmE9Jj-rEVs

Men vad fan, det är ju bara en amerikansk TOPPGENERAL som uttalar sig....
2016-11-05, 01:14
  #4992
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Det här valet börjar likna ett avsnitt ur True Detective.
Pedofili..."spirit cooking"...fy fan vad sjukt.

Om det vore så väl ändå, tycker mer det börjar dra åt X-Files hållet.
Det här valet kommer nog gå till historien som ett av de "smutsigaste". Har snackat med flera Amerikanska vänner som själva citerat "South Park": de röstar mellan en "Douchebag" och en "Turdsandwich" och blir dessutom osams p.g.a. det. Men vad f-n ska man göra säger de.


MVH/Gnomegirl

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in