2016-10-24, 19:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
När och hur har James O'Keefe klippt på ett vilseledande sätt? Det som skiljer den här tråden från CNN är att vi inte låter svepande påståenden stå oemotsagda så bli lite konkret nu för en gångs skull.
Jag gav en länk till wikipedia där det fanns detaljer. T ex klädde han ut sig till hallick och gav sken av att han varit klädd så under besöket på ACORN, vilket han inte varit. Han missade att den kvinna han tyckt sig lura till graverande kommentarer efteråt gick till polisen med att hon fått besök av en suspekt person osv. Men det är logiskt att personer som kan stå ut med Trump serieljugande inte heller har problem med O'Keefe.
2016-10-24, 19:37
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Detta kommer svida för Clinton !

Kan komma att bli en nuke ändå alltså.
Kanske till och med det var detta James var ute efter, inte en ny bomb likt de två första avsnitten?
2016-10-24, 19:38
Medlem
Publicerar svensk press ett ord om detta? Nej då, de ägnar istället allt åt Trumps tweets!!!

http://www.expressen.se/nyheter/tidning-publicerar-donald-trumps-tweets
2016-10-24, 19:42
Medlem
Precis som i alla andra organisationer och företag så är det Hillary Clinton som är ytterst ansvarig för vad som sker längre ner i leden. Angående del 3-videon, ja det påvisar ju brott. Men hur långt ner i listan hamnar det här bland övriga brott hon är skyldig till? Bengazi? Emailen? Pay to play? De "kungliga" Mutorna? Haiti? CF-pengatvätten?

Ironin i allt det här är att det som förmodligen till slut kommer fälla henne är någon nigger-kommentar som är taget ur sitt sammanhang.

Världsläget 2016.

2016-10-24, 19:44
Medlem
Vad krävs det för att göra en rättsak av det här? Kan en privatperson anmäla Clinton, måste FBI besluta om en utredning eller kan en federal åklagare väcka åtal?
Medlem
Clodiuss avatar
Kan någon göra en "seriös" sammanfattning av vad "Det stora avslöjandet" innebär? Jag trodde ju förut att det var en anka, och det var det väl i dubbel bemärkelse? Mycker väsen för ingenting - eller?
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Jag gav en länk till wikipedia där det fanns detaljer. T ex klädde han ut sig till hallick och gav sken av att han varit klädd så under besöket på ACORN, vilket han inte varit. Han missade att den kvinna han tyckt sig lura till graverande kommentarer efteråt gick till polisen med att hon fått besök av en suspekt person osv. Men det är logiskt att personer som kan stå ut med Trump serieljugande inte heller har problem med O'Keefe.

Nu syftade jag egentligen på klippen som berör Hillary. Vad är vilseledande i dem? Wikipedia-påståenden om gammal skåpmat intresserar mig föga.
2016-10-24, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Precis som i alla andra organisationer och företag så är det Hillary Clinton som är ytterst ansvarig för vad som sker längre ner i leden. Angående del 3-videon, ja det påvisar ju brott. Men hur långt ner i listan hamnar det här bland övriga brott hon är skyldig till? Bengazi? Emailen? Pay to play? De "kungliga" Mutorna? Haiti? CF-pengatvätten?

Ironin i allt det här är att det som förmodligen till slut kommer fälla henne är någon nigger-kommentar som är taget ur sitt sammanhang.

Världsläget 2016.

Vi har blivit utlovade en "rasistkommentar" men jag misstänker att detta är "grand finale" som man vill spara till sist.
2016-10-24, 19:45
Medlem
Hahahah

Älskar svarta kvinnan vid slutet på klippet.

Jag litar på er.
2016-10-24, 19:46
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Kan någon göra en "seriös" sammanfattning av vad "Det stora avslöjandet" innebär? Jag trodde ju förut att det var en anka, och det var det väl i dubbel bemärkelse? Mycker väsen för ingenting - eller?

Har du sett den senaste filmen?
2016-10-24, 19:46
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Har du sett den senaste filmen?
Länk?
2016-10-24, 19:47
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius

Rimligast är väl att dra igenom detta.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3867558/Democratic-operative-caught-camera-Hillary-PERSONALLY-ordered-Donald-Duck-troll-campaign-broke-law-c oordinating-tax-exempt-pressure-group.html

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in