Citat:
Ursprungligen postat av
Luxors
Vid stor rättspsykiatrisk undersökning är det väl rättspsykiatriker, psykolog och socionom som den misstänkt träffar?
Rättegång för JM och sin unge älskare i februari eller mars 2017, gissar jag på.
Det lär bli fängelseförbud om de två bedöms som allvarligt psykiskt störd vid gärningen och undersökningstillfället.
Japp socionomutredare räknas in i RPU-teamet. Likaså gör "golvpersonalen" vilka du glömde
ta medi beräkningen. Eller "finare" sagt omvårdnadspersonalen, dessa har också sin roll.
Men i slutändan avgör rättspsykiatrikern själv bedömningen APS eller inte APS men givet
bör denne meddela rätten om någon i teamet har en avskild åsikt gentemot psykiatrikerns
"beslut". Det är då RR brukar göra entré på begäran av antingen försvar, åklagare eller
rätt och på tal om "
golvpersonal" så går jag vidare i min citering .....
Citat:
Ursprungligen postat av
NurseRatched
Om du tror att Zoloft kan inlemmas i mängden av de farmakologiska specialiteter som hamnar i kategorien "droger", har du nog konsulterat fel experter.
...... snälla. Skribenten du citerar förvanskar, förvanskar inlägg av diverse orsaker som är
helt ointressanta för tråden.
Utan att bli indragen ofrivilligt i letsdoit,s trams om expertis inom drogsvängen tar vi mitt
budskap åter. M von G, rättspsykiatrikern som utförde p7,an på JM har stor kunskap och
bredd inom "drogsvängen". Därav måhända valet av rättspsykiatriker då JM tagit
antidepressiva en längre stund. Ett bra val av rättspsykiatriker var mitt budskap,
varken mer eller mindre.
Over and out till dig och letsdoit om ni tror er stå upp mot M von G men lämna mig utanför.
Tack!