2016-10-22, 16:57
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Ja, Trumps följeslagare är onekligen ett företagsamt gäng!
http://www.nationalreview.com/article/441319/
#MAGA

Haha bra att sidan inte finns du länkar till!

Citat:
The requested page "/article/441319" could not be found.
Citera
2016-10-22, 17:13
Medlem
USA säger nej till att Ryssland skickar observatörer för att övervaka det amerikanska presidentvalet.

http://omni.se/ryssland-vill-skicka-egna-observatorer-infor-valet/a/0AB0o?source=aftonbladet#xtor=AD-500-[omni]-[tf_utrikesbox_1404]-[integration]-[aftonbladet]-[startsidan]-[26002]

Men att skicka några till Ryssland för att se om Putin vunnit är det inget fel på.
Citera
2016-10-22, 17:18
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
USA säger nej till att Ryssland skickar observatörer för att övervaka det amerikanska presidentvalet.

http://omni.se/ryssland-vill-skicka-egna-observatorer-infor-valet/a/0AB0o?source=aftonbladet#xtor=AD-500-[omni]-[tf_utrikesbox_1404]-[integration]-[aftonbladet]-[startsidan]-[26002]

Men att skicka några till Ryssland för att se om Putin vunnit är det inget fel på.

USA och västvärlden biter sig själva i röven då de knappast kan förvänta sig att Ryssland kommer tillåta dessa skicka observatörer in i Ryssland.
Citera
2016-10-22, 17:53
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
USA och västvärlden biter sig själva i röven då de knappast kan förvänta sig att Ryssland kommer tillåta dessa skicka observatörer in i Ryssland.

Hellre det än att offentligt inför hela världen, svälja sin stolthet och bekräfta att man behöver hjälp för att hålla valet rent I guess.
Citera
2016-10-22, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
"De"? Syftar du på de 17 underättesetjänsterna? Nej du har, som vanligt missuppfattat allt: Det är i Ryssland som FSB har de facto makten. I USA så är det däremot demokrati, ( även fast jag anser att man borde gå över till proportionella val).

Du sover.
Citera
2016-10-22, 18:50
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpyjamasen
Hellre det än att offentligt inför hela världen, svälja sin stolthet och bekräfta att man behöver hjälp för att hålla valet rent I guess.

Fast det blir rätt uppenbart ändå i och med detta
Citera
2016-10-22, 19:08
Medlem
pantherTypeGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milizer
Märkligt att detta land som är så framstående på alla möjliga sätt har lyckats producera två så fullkomliga idioter som presidentkandidater. Jag ogillar båda djupt. Och det verkar stora delar av det amerikanska folket också göra.

Det blir ett val mellan pest och kolera. Om jag hade rösträtt skulle jag trots allt lägga min röst på Hillary. Hon är genomkorrumperad. Trump har rätt i att hon borde sitta i fängelse. Men Trump är ännu värre. Impulsiv och helt ansvarslös. Honom vid kärnvapenknappen vill jag inte ha.

Hoppas att Vladimir Putin och/eller Kinas ledare lyckas hålla ordning på världen nu när någon av dubbel-idioterna Hillary eller Trump ska ta över i USA.
Det blir så när du måste ha mycket pengar för att kunna driva för att bli en parti-kandidat. Rikast är inte alltid smartast. Många presidentkandidater kommer från olika familjer/klaner med mycket pengar i bagaget bland annat
Citera
2016-10-22, 19:34
Medlem
Epimaness avatar
Kommer det finnas några utländska observatörer under valet?
Citera
2016-10-22, 20:22
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Du sover.

Och du är lika paranoid som Lavrov:

- The west wants stronger bond with Russia
- yea, James Bond.
Citera
2016-10-22, 20:41
Medlem
Tarstans avatar
Enligt denna poll leder Trump nu:
http://www.investors.com/politics/ibd-tipp-presidential-election-poll/

Väldigt stora svängningar i pollsen, de blir svåra att lita på.
Intressant att Hillary har lite svårt med svarta/Hispanics också, även om hon leder stort där.

Tillägg: Jag ser att felmarginalen var ganska stor.
Citera
2016-10-22, 21:42
Medlem
Beethovanias avatar
Det är ju små gruper som kanske inte påverkar valet nämnvärt, men vet någon hur asian-americans och native americans ställer sig till de olika kandidaterna? I statistiken hör man bara om latinos och svarta.
Citera
2016-10-22, 21:45
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beethovania
Det är ju små gruper som kanske inte påverkar valet nämnvärt, men vet någon hur asian-americans och native americans ställer sig till de olika kandidaterna? I statistiken hör man bara om latinos och svarta.

Små grupper?

The IBD/TIPP poll — a collaboration between Investor's Business Daily (IBD) and TechnoMetrica Market Intelligence (TIPP) — has been the most accurate poll in recent presidential elections.

Såg en intervju i TV med terrorexpert om utvecklingen nere i MellanÖstern som förespråkar Trump som President då Clinton är krigslysten och kommer bomba mer, Trump kommer förmodligen dra sig ur hela MellanÖstern och skriva avtal med Putin om att Putin får ta hand om problemet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in