Citat:
Ursprungligen postat av
JohnnyGenzale
3 mål på fasta direkt nu. Eller att Edlund vågar köra något helt annat och vinner med 4-0 över AIK.
Vore faktiskt rätt kul om Edlund bara råpetade Seb, Jamieson, MSD och Bjärs för att skicka signaler. Sen i matchen efter är det det vanliga igen.
Nu är ju Tom avstängd och jag kan inte i min vildaste fantasi se att Sabah får chansen centralt just mot AIK dock även om det vore ett riktigt fint "vi tror på dig grabben" efter diverse idiotuttalanden av JL efter Kalmar away.
Jamieson bör petas om Billy är redo, han var ju tydligen skadad senast.
MSD bör petas då jag envist hävdar att vi ska ha Rieks på mitten. Elias krigar som en galning vilket jag uppskattar enormt och ihop med Tobbe bildar han en dels målfarlig och dels jobbig duo för motståndarna att möta.
Jag tror inte vi petar Bjärs dock, det tror jag sker först mot Ellos då ALLA kräver att Hjalle ska få spela och hyllas under 90+tillägg.
Citat:
Ursprungligen postat av
ZlatanMania
Så.. Lennartsson avstängd mot oss. Tror inte det har nån större betydelse för matchen men man måste säga att anledningen är brutalt löjlig, att domaren räkna hans agerande som grovt säger bara att ribban i detta land ligger alldeles för lågt.
Och sen får man verkligen hoppas på det bästa för Kurre Hamrin!
Jag gråter sannerligen inte för att Lennartsson är avstängd men att beteckna den utvisningen som grov är ju bara pinsamt av fjärdedomaren.
När Belenenses ränare i det närmaste hoppade på Jörgen fysiskt efter matchen här hände ingenting men när JL sparkar sönder en drickaback då jäklar väntar avstänging. Jo, jag vet att det ena är en uefa-tävling.
Hoppas även jag på ett snabbt tillfrisknande för Hamrin. Inte många kvar av det där 58-laget nu.
Ikväll är det förövrigt intressant med Gefle-Gif Sundsvall. Vinner Gefle har de faktiskt en liten chans att komma ifatt HIF. Eller åtminstone sätta en rejäl press på HIF att ta fler poäng.