Citat:
Ursprungligen postat av
Neroxx
Svarade visserligen inte på mina frågor mer än lite svepande.
Ser inte att det räcker som skäl att undanhålla att jorden nu skulle vara platt.
Beror på vem du frågar..
Jag personligen tror att de är en push av "eliten" att få oss så långt bort det går från sanningen om vår värld, Gud och allt där emellan. Och jag tror att de "eliten" kommer göra är att presentera en fake Messias för oss. Och då kommer han visa hur lurade vi är med allt.. Och antagligen bevisa bortom alla tvivel att vi lever på en platt jord med en kupol över oss genom att då tillåta oss åka till "sydpolen" och se och dokumentera den yttre ringen..
Ju mer sanning denna fake Messias kan komma med desto större chans är de att vi kommer följa honom...
Därför tror jag att dom gör detta..
Sen att de låter lite halv galet gör mig ingenting.. jag har alltid legat lite före min tid. Jag pratade om 9/11 långt innan de blev känt att de var insider jobb. Och jag pratade med mina föräldrar för 10 år sen att dom vill ena Kanada, Mexiko och Usa.. och dom sa att de kommer aldrig nånsin hända. Men nu är de öppet diskuterat. Och dra NAFTA rakt igenom kontinenten...
Folk som för många år sen trodde att jag var galen när jag la ut information på min FB har idag accepterat att de jag pratade om är idag verklighet.. Men lik förbaskat så kommer folk vara immuna mot det jag säger nu om FE och att planen är att de en dag ska komma ut...
Men för vissa tar de bara lite längre tid att ta in detta och släppa decennier av indoktrinationer.. och för vissa är de en så obehaglig verklighet att bli exponerade för att de går över till personangrepp istället. Vilket endast bevisar att dom är rädda och oroliga..så jag försöker vara tålmodiga med dom.
Är de mindre vagt för dig?