2016-10-20, 15:07
Medlem
trattfans avatar
Sjukt att man får en över 5.5x pengarna på att Trump vinner valet.
Vad ju samma med BREXIT, låg ju runt 4.5 pengarna ett tag på att de skulle gå ur.

Tror definitivt att Trump har mer än 15%-ish chans att bli president asså...
2016-10-20, 15:07
Medlem
OldFashioneds avatar
Det är sorgligt hur kandidaterna får beröm för sista timmen för att de "pratade om sakfrågor". Kolla på debatterna mellan Bush och Clinton på 90-talet, där sätter man siffror före eller efter sina resonemang och dessutom så behandlar man sin meningsmotståndare med respekt.
2016-10-20, 15:14
Medlem
PilotHockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Nej, Clinton vann tydligt. Hon har vunnit alla debatterna enligt de flesta polls.

http://edition.cnn.com/2016/10/19/politics/hillary-clinton-wins-third-presidential-debate-according-to-cnn-orc-poll/

Du kan hävda hur mycket du vill av vad CNN's undersökning säger. Faktum kvarstår att de som kommer avgöra valet är Independents och undecided voters. Lite senare i CNN igårkväll så sa 10st i deras undecided focus group att de kommer rösta på Trump efter debatten och endast 4st sa att de kommer rösta på Hillary.

Jag skiter fullständigt i vad CNN's undersökning som har kraftig överrepresentation bland demokrater säger. Det som spelar roll är vad som faktiskt kommer avgöra valet och där spelar Independents och undecided den stora faktorn nu.
2016-10-20, 15:15
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Haha var det din bästa comeback du börjar låta som en sån där som du anklagar Trump för att vara...

Att Hillarys kampanj ägnar sig åt odemokratiska metoder för att vinna är ingen hemlighet endast en inbiten cuck till Hillary tror något annat.
Man behöver inte gilla Hillary för att hata Trump som alla republikaner visar. De hatar helt enkelt Trump mer än Hillary. Förståeligt.
2016-10-20, 15:17
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Man behöver inte gilla Hillary för att hata Trump som alla republikaner visar. De hatar helt enkelt Trump mer än Hillary. Förståeligt.

För att dessa är lika korrupta själv där av anledningen
2016-10-20, 15:23
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
För att dessa är lika korrupta själv där av anledningen
Är Trumps parti korrupt för att de ogillar clownen Trump? Finns det någon intelligent Trump anhängare?
2016-10-20, 15:25
Medlem
NegerGregerxDs avatar
Svårt att tolka vem som "vann". Ser att vissa här går efter en poll från CNN med ca 500 medverkande, vilka tidigare har medverkat i undersökningar relaterade till valet. Vi vet sen tidigare att alla mediebolag översamplar demokrater. De har medvetet med kanske 60% demokrater, 40% republikaner, hur seriöst är det?

CNN är väl det värsta exemplet på att vara totalt för Clinton och mot Trump i allmänhet. Clinton News Network..

https://youtu.be/NEPUyCSQ9L4
2016-10-20, 15:26
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Är Trumps parti korrupt för att de ogillar clownen Trump? Finns det någon intelligent Trump anhängare?

Bush mfl är lika korrupta som Hillary något annat du undra över?

Men har man en intelligens i nivå med en mumsmums som du besitter så förstår jag att det är svårt att ta in all information som läckt ut
2016-10-20, 15:27
Avstängd
konstapels avatar
Ställde klockan på 0250 i natt för att kolla på debatten i realtid utan medias åsiktsfilter. Det är ju uppenbart att Trump är sprått springande galen. Att tala i termer av att "kanske acceptera valresultatet" är extremt oansvarigt. Kan ses som uppvigling dessutom.
Clinton är verkligen inte en bra kandidat men i valet och kvalet mellan pest (Trump) och influensa så skulle jag nog välja en hes hals och snorig näsa alla dagar i veckan.
2016-10-20, 15:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Ställde klockan på 0250 i natt för att kolla på debatten i realtid utan medias åsiktsfilter. Det är ju uppenbart att Trump är sprått springande galen. Att tala i termer av att "kanske acceptera valresultatet" är extremt oansvarigt. Kan ses som uppvigling dessutom.
Clinton är verkligen inte en bra kandidat men i valet och kvalet mellan pest (Trump) och influensa så skulle jag nog välja en hes hals och snorig näsa alla dagar i veckan.
Vad är det som är så märkligt? Al Gore accepterade inte valresultatet 2000 heller. Om man inte har rätt att ifrågasätta huruvida lagarna upprätthålls så är det inte en demokrati, utan en diktatur.
2016-10-20, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Socialkonservativ
Har inte sett hela debatten ännu men av det jag sett framstod Trump som ganska obalanserad. Inte alls förvånad att Clinton vann debatten, även om det var med mindre marginal än tidigare.

Känns som att valet är ganska avgjort redan nu. Debatterna är avklarade och jag tror inte att man kan gräva fram fler skandaler om Clinton som skulle påverka valet mer än man redan gjort.

Det har genom åren varit ganska många usla kandidater till presidentsposten - men frågan är om inte Trump tar priset? Hillary är ju inte heller en särskilt stark kandidat i mina ögon, och om hon haft en motståndare värd namnet som haft allra minsta dugliga kvaliteter - så hade hon nog förlorat. Men nu är det ju öppet mål för Hillary....nästan walk-over.

Ibland undrar mitt konspiratoriska jag om inte republikaner och demokrater i hemliga förhandlingar redan under primärvalen enades om att USA behöver få sin första kvinnliga president, och att det var viktigare än partifärgen. Kanske beslöt de redan då att Hillary skulle få vinna, men insåg att hon var ganska svag - och att de därför skickade fram den sämsta motkandidaten av alla (Trump) för att möta henne. Är det bara en teater vi ser?
2016-10-20, 15:34
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel

Lustigt att du pratar om uppvigling när det redan är bekräftat att det är vad Clintons kampanj håller på med!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in