2016-10-20, 04:42
Medlem
Rosikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Vart sa han att han skulle vägra acceptera valresultatet?
Så media kommer rapportera:
Citat:
The Associated Press
BREAKING: Asked if he will accept result of presidential election, Donald Trump says, 'I will look at it at the time'
2016-10-20, 04:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImamReinfeldt
Jag var skeptisk till Hilllary överhuvudtaget att hon skulle ställa upp. Men Hillary har imponerat stort med sin kunnighet under dessa tre debatter. Fast hon fick ju i och för sig inget seriöst mostånd rent intellektuellt heller.

Du förutsätter att den stora röstande massan i USA är intellektuell? Donald Trumps enkla, direkta retorik går nog bättre hem i den amerikanska kåkarna - men han missade chansen att ta upp Hellarys mail om Assange "take him out with a drone"; makens alla sexövergrepp och vittnesmål från våldtagna kvinnor om att Hellary hotat dom att säga något; hur hon försvarade en barnvåldtäktsman som advokat, och hånflinade när hon fick honom fri (fast hon visste he was guilty as hell) osv..

Svagt att inte Donald satsade mer på den typen av retorik, som hade tilltalat kvinnliga röstare. Där var Hellary starkare, dvs mer manipulativ. I grund och botten skiter hon i kvinnor/människor, bara hon får bli president.
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosiko
Så media kommer rapportera:

Ja? Med det har han ju inte sagt att han inte kommer att acceptera valet.

Nä dags att gå och sova önskar dig en godnatt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knapptryckarn
Oavsett vem som vinner debatten och i slutändan valet, så är det en fullständig katastrof för USA.
Jag ser debatten mest för att försöka förstå hur dessa två galningar kan vara de bästa landet kan producera.

Bara en galning kan vilja bli president i USA. Dom är så fucked (Europa också). Förtår inte att man vill vara den som står vid rodret när skutan sjunker...
2016-10-20, 04:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PilotHockey
De har ansvaret för att man gick in ja. Hillary var utrikesminister när man valde att lämna allt sådär bara utan att se till att områden kan tas över av galningar som ISIS för att bygga sitt kalifat. Där är hon skyldig.
George W Bush Jr varnade också för att dra sig ur kriget alltför snabbt. Men Obama gick ju till val på det så..

..resten är historia.
Senast redigerad av P-o-beln 2016-10-20 kl. 04:47.
2016-10-20, 04:44
Medlem
Jo, det är verkligen Trump och folket mot media. Ingen som hängt med kan gilla Hillary, hon har för mycket skumt i bagaget. Sen kan man förstå om inte alla är så förtjusta i Trump heller, han är trots allt en äkta populist av och till. Och jag undviker verkligen det uttrycket annars.
2016-10-20, 04:46
Medlem
vargvids avatar
Vad ska man säga? Debatten tyckte jag var lite SVT debatt över sig, prata i munnen på varandra och ger varandra kommentarer.

Det kändes som man skulle ge dom en timme var där dom bara blev utfrågade när det kommer till jobbiga frågor och man märkte ju direkt när skon klämde för dom.

Den enda bilden jag fick av det hela är att man blir fan orolig över vem det är som kommer vinna valet. Oavsett vem det är som vinner så verkar skit gå åt helvete och vi kommer ha ett krig inom ett år. Fler flyktingar till Europa, hurra!

Något positivt? Ja, det var väl mer att man skulle se över vilka man gav vapen och pengar till så man inte sponsrar IS.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosiko
Spelar ingen roll. Media kommer rulla Trumps vägran att acceptera valresultatet hela veckan.

Det har han planerat, garanterat.

Alla kommer tjata om det och Trump kommer peka på https://www.youtube.com/watch?v=5IuJGHuIkzY och https://www.youtube.com/watch?v=hDc8PVCvfKs

Dessa är nog de mest morbida avslöjandena i ett amerikanskt presidentval och Trump vill att folk ska se det.

Veritas Action kommer fortsätta släppa valfusk filmer fram till valdagen, kan tänka mig att Trump redan fått dem förhandsvisade.
Medlem
Donny's slutreplik måste vara historiens svagaste. Den okunniga tölpen sken igenom fullständigt.

Den var absolut sista spiken i kistan för Donny.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P-o-beln
George W Bush Jr varnade också för att dra sig ur kriget allt för snabbt. Men Obama gick ju till val på det så..

..resten är historia.
Det var ju busken den yngre som gick in i Irak (ihop med psykopaten Tony Blair) på helt falska grunder. Sen gav Hellary pengar till Syrienrebellerna, men hade inte räknat med att IS skulle få storhetsvansinne och även gå in i Irak. So yes Donald, Hellary created ISIS. Rätt där. Och om hon vinner, kommer hon att create hell /WW3. Med Donken så finns det iaf ett lite hopp om att vi slipper. Episka tider...
2016-10-20, 04:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av garderobsnazist
Bara en galning kan vilja bli president i USA. Dom är så fucked (Europa också). Förtår inte att man vill vara den som står vid rodret när skutan sjunker...
Man kanske vill försöka rädda landet. Hillary har ju motivationen att om Trump skulle vinna så blir det nog åtal och fängelse för henne.
2016-10-20, 04:47
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargvid
Vad ska man säga? Debatten tyckte jag var lite SVT debatt över sig, prata i munnen på varandra och ger varandra kommentarer.

Det kändes som man skulle ge dom en timme var där dom bara blev utfrågade när det kommer till jobbiga frågor och man märkte ju direkt när skon klämde för dom.

Den enda bilden jag fick av det hela är att man blir fan orolig över vem det är som kommer vinna valet. Oavsett vem det är som vinner så verkar skit gå åt helvete och vi kommer ha ett krig inom ett år. Fler flyktingar till Europa, hurra!

Något positivt? Ja, det var väl mer att man skulle se över vilka man gav vapen och pengar till så man inte sponsrar IS.

En jävla myt gällande Trump. Knappast något som talar för det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in