2016-10-20, 04:38
Medlem
Rosikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Tycker Trump började dåligt men han har kommit starkt på slutet.
Spelar ingen roll. Media kommer rulla Trumps vägran att acceptera valresultatet hela veckan.
2016-10-20, 04:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImamReinfeldt
Jag var skeptisk till Hilllary överhuvudtaget att hon skulle ställa upp. Men Hillary har imponerat stort med sin kunnighet under dessa tre debatter. Fast hon fick ju i och för sig inget seriöst mostånd rent intellektuellt heller.

Clinton kommer att bli en mycket bra och stark president som vi amerikaner kan vara stolta över.

Imponerande att hon överhuvudtaget orkar debattera så energiskt med denna oseriösa ovårdade tölp, det måste tära hårt. Det visar styrka tycker jag.

Det som var riktigt konstigt var bristen på motstånd inom demokraterna. Ingen seriös utmanare fanns, bara Bernie som härdade ut i hård motvind. Min gissning är att de eventuella utmanarna köpts för att stå över detta val.
2016-10-20, 04:39
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosiko
Spelar ingen roll. Media kommer rulla Trumps vägran att acceptera valresultatet hela veckan.

Vart sa han att han skulle vägra acceptera valresultatet?
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImamReinfeldt
Jag var skeptisk till Hilllary överhuvudtaget att hon skulle ställa upp. Men Hillary har imponerat stort med sin kunnighet under dessa tre debatter. Fast hon fick ju i och för sig inget seriöst mostånd rent intellektuellt heller.

Clinton kommer att bli en mycket bra och stark president som vi amerikaner kan vara stolta över.

Imponerande att hon överhuvudtaget orkar debattera så energiskt med denna oseriösa ovårdade tölp, det måste tära hårt. Det visar styrka tycker jag.
Nämn 3 policys du gillar.
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Ja det har de gjort med Grab em by the pussy också men det har liksom runnit av som vatten på en gås.

Jaså? Clinton har utan tvekat utökat sin ledning efter det.
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qawsed
Att första debatten var Clintons bästa är ju knappt diskutabelt. Andra och även denna känns svårare att bedöma. Men det skulle inte förvåna mig om Trump lyfter lite i pollsen efter detta, men det lär inte handla om mycket.

Extremt svårt att va objektiv och gissa vad folk tycker och tänker dock.

Tror också att Trump lyfter lite efter dagens debatt, men knappast tillräckligt för att vinna om inget annat händer i slutspurten.
2016-10-20, 04:40
Bannlyst
trump och hans team ska hålla något event efter debatten men vet inte vart eller vad det handlar om
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qawsed
Att första debatten var Clintons bästa är ju knappt diskutabelt. Andra och även denna känns svårare att bedöma. Men det skulle inte förvåna mig om Trump lyfter lite i pollsen efter detta, men det lär inte handla om mycket.

Extremt svårt att va objektiv och gissa vad folk tycker och tänker dock.

Håller med. Trump var kass i första. Andra gick han mer till anfall och denna gick nog bäst för honom, mycket tackvare all skit som kommit fram om Clinton och Democrats.
Medlem
0rganets avatar
Men inget avgörande i denna som jag tror Donald behöver så han "kan" hoppas på någon skandal som kommer fram för ett avgörande.
Medlem
okok1s avatar
Jag HOPPAS folket ser detta spektakel som nöjesunderhållning och inget annat!
Medlem
gato12s avatar
Det första de tar upp på amerikansk TV är "such a nasty woman"...

Och om han kommer acceptera valresultatet.

Not good
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Jaså? Clinton har utan tvekat utökat sin ledning efter det.

Vi får väl se !

Trump vann denna solklart inatt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in