2016-10-19, 13:10
Medlem
Vann draften 20+ ggr på 16 och vunnit 5ggr nu på 17. Packat typ IF Chicha (75k-ish) som bäst. Nu senaste blev det två 25k-packs med Sven Bender som bäst. Helt sjukt, gick inte ens plus på att vinna hela draften. Är det ens EV+ på 3 vinster tro?
Citera
2016-10-19, 13:18
Medlem
Jochen-s avatar
Måste köpa Marchisio eller Nainggolan för min Hybrid.

Körde lite med Nainggolan men han kändes inte bra för mig, någon annan som har samma intryck? Kändes på tok mycket bättre i Fifa 16.

Någon som kör/testat Marchisio i en CM position? Hur fungerar han som box-to-box i detta spel för er?

Tänkte köra http://www.futhead.com/17/squads/1412199/ och antingen köra en Roma-baserad högerkant eller Juve-baserad.
Citera
2016-10-19, 13:28
Medlem
CommonKnowledges avatar
dubbelpost
Citera
2016-10-19, 13:29
Medlem
CommonKnowledges avatar
Nagon som vet om den nya patchen fixar det overdrivna antalet skadade spelare i matcher?
Citera
2016-10-19, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Nagon som vet om den nya patchen fixar det overdrivna antalet skadade spelare i matcher?

De kan spela klart matchen men antalet skador verkar vara på samma nivå som innan.
Citera
2016-10-19, 13:40
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blime
De kan spela klart matchen men antalet skador verkar vara på samma nivå som innan.
Men.. Har hallt mig fran FUT anda sedan jag fick 3 spelare skadade pa 2 matcher och matcherna efter sa skadade jag minst 1 spelare i motstandarlaget.
Ser ut som att jag kommer fortsatta halla mig borta.

Spelar inte utvecklarna eller deras barn sjalva och stor sig pa det? Forstar inte hur man tanker nar saker som detta bara gor att man tappar motivation att starta spelhelvetet.
Citera
2016-10-19, 13:42
Medlem
Citat:
Men.. Har hallt mig fran FUT anda sedan jag fick 3 spelare skadade pa 2 matcher och matcherna efter sa skadade jag minst 1 spelare i motstandarlaget.
Ser ut som att jag kommer fortsatta halla mig borta.

Spelar inte utvecklarna eller deras barn sjalva och stor sig pa det? Forstar inte hur man tanker nar saker som detta bara gor att man tappar motivation att starta spelhelvetet.
Säkert deras ungar som pricefixat alla skadekort
Citera
2016-10-19, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fut-torsk
Har Sturridge i mitt BPL lag och tycker han är bäst av dom ovan nämnda, har iofs inte testat IF Benteke.

Blev Sturrige med Hunter, nu jävlar! (Hoppas högerdojjan fungerar)
Citera
2016-10-19, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tsatzoiki
Kanske köra med Pastore istället för Matuidi? Känns som han passar bättre i en falsk 9:a på den positionen. Men på 4-2-3-1 tycker jag du ska köra med Matudi som sittande.

Tack för tipset. Ska i vilket fall ha han på bänken när två defensiva inte behövs
Citera
2016-10-19, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av franki
har varit sugen på lacazette också. men kan han funka i en false9 verkligen?!
han har ju high/high menar jag.. gjorde ett försök med tevez i samma roll tidigare och det slutade med att han var mer nere i backlinjen än där man ville ha han.

berätta gärna hur det går.

Lacazette överlag tycker jag är grym. Snabb, stark, bra avslut och tror han har 4* skill.
Kanske inte optimal i en falsk 9, men gillar den formationen mer än 4-3-3 (2) av någon anledning.

Spelade vanlig 4-2-3-1 förut med två sittande. Men han tenderar att bli lite isolerad när yttrarna inte är lika högt upp i banan.

- Men tycker du ska testa honom i vilket fall - 100x skönare än Benzema om man ska jämföra fransoser..
Citera
2016-10-19, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Vad har folk för favorit-stadions?

Jag körde i stort sett bara King Fahd Stadium på FUT15. Tycker det känns som om man kommer för långt ifrån planen nu. Vet inte om det är ändrat eller om det är jag som börjar bli för gammal... Testade Amsterdam Arena igår men alla jävla solränder gjorde mig galen, såg inte bollen ibland. Har nog lite o göra med min färgblindhet.

Har inget emot regn, vilket jag hade tidigare spel. Därför jag ofta kört på King Fahd. Så jag är öppen för det mesta egentligen, vill komma lite närmare plan. Gärna en plan med så lite sol/skugg-ränder.

Allianz Arena är min favorit.
Har även Century Link Field - Man kommer högra upp där, kan vara skönt att skifta.
Citera
2016-10-19, 15:32
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Spelat 3 matcher sen dess och fått typ 2skador. Efter typ en minut är plusset borta och spelaren är som vanligt. Men efter matchen har de inte varit skadade längre.

Imo. hade jag inget emot att man kunde få skador, visst var det lite för mycket men ändå.

Någon som testat Chiellini, Barzagli, Marchisio eller Naingolan och har åaikt om nån av de spelarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in