2016-09-24, 01:16
Medlem
Gjorde ett sådant besök vid en mellanlandning i Frankfurt tidigare i år. Orkade inte stressa med buss så det blev taxi. Har för mig taxin kosta 42-45e enkelresa till Mainhattan. Hade väl 6-7 timmar innan det var dags att åka tillbaka till flygplatsen, men det va helt klart värt det
Citera
2016-09-24, 14:58
Medlem
Hei,

Wow, takk for alle svar! Veldig bra at det ser ut til å være tilstrekkelig tid for et besøk mellom flyvningene. FKK blir garantert bedre lounge enn Lufthansa-loungen på flyplassen...

Har lest mye om at Palace har mange sharks, så selv om det er fristende å høre at Palace har veldig vakre horer, så er det kanskje best å velge et annet sted. Har vært på Artemis en gang, foruten på mange tradisjonelle bordell i Tyskland og i andre land. Men altså bare 1 FKK.

Jeg er litt lei av rumenske kvinner, selv om de som regel gir god service og ofte har bra utseende, så det siste spørsmålet mitt er: hvilket sted som har best utvalg andre østeuropeiske horer, f eks Russland, Ukraina, Polen etc (og ikke 80% rumenere) - hvis det er mulig å differensiere klubbene slik.

Ettersom jeg besøker mandag formiddag er kanskje LU litt begrenset alle steder?

Takk for alle gode innspill, jeg kommer tilbake med rapport!
Citera
2016-09-26, 16:45
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Gillar egentligen rumänska tjejer, men jag förstår vad du menar. Ibland blir man lite trött på dem och vill ha variation. Procentandelen rumänskor är nog lika stor på Sharks som på Mainhattan, men eftersom Sharks är en så mycket större klubb har du bättre förutsättningar att hitta något annat där. Har till och med sett nån enstaka indiska där.
Citera
2016-10-18, 22:00
Medlem
FKK Mainhattan i Frankfurt

Dag 1

Efter två dagar på Dolce Vita och Livingroom i Düsseldorf, samt en vilodag, var det dags att testa Mainhattan. Spårvagn 11 tog mig från hotellet vid Haubtbanhof till hållplatsen vid Daimlerstrasse. Efter en kort promenad var jag framme strax efter de öppnade kl 11. Entrén betalades och badrocken hyrdes, en kort genomgång av en vänlig receptionist och därefter ombyte. Letade upp serveringen och åt en bra frukost. Det var så klart inte mycket folk så tidigt och i matsalen satt bara en färgad tjej och åt. Hon hälsade glatt och jag misstänkte att hon nog skulle kontakta mig när jag ätit färdigt. Mycket riktigt, jag hann knappt in i loungen med baren förrän hon kom. Trots att det var en klar sharkvarning runt henne, började jag prata med henne när hon satte sig hos mig.

Hon hette Emmy och kom från Dominikanska Republiken. Hon var lite rund och mycket sprudlande och på. Egentligen inte min typ men jag lät mig övertalas. Varför har jag så svårt att säga nej till tjejer?! In på ett rum och där ville hon inte suga utan kondom, så det blev påklädning från början. Därefter insisterade hon på att jag skulle ta henne bakifrån. Jag gav efter och körde på, bytte sedan till missionären där jag tömde mig ganska snabbt.
För min del var hon alldeles för stimmig och pushig, även på rummet. Jag rekommenderar inte henne. 30 minuter räckte.
50 euro och ingen dricks

En dusch och därefter en rundtur i lokalerna. De är större än på DV och LR, ganska fräscha med nyrenoverade toaletter och duschrum. I relaxavdelningen finns bubbelbad och 3 olika bastur. Här inne fick man ligga utan att tjejerna kom fram. Loungen och baren var ganska rymlig men lite tråkigt inredd. Ett stort plus är det separata rökrummet. På DV får alla gå ut, vilket inte kan vara roligt för nakna tjejer på vintern, och på LR blir det rökigt som bara den i bar och lounge.

Jag tar någon öl och kaffe medan jag läser en bok för att fördriva tiden. Hela tiden kommer det fram tjejer som försöker vinna mitt intresse. De är inte jättepåstridiga men eftersom det var ont om gäster, så blev det lite många som man fick avvisa. Tjejerna här är lite mer offensiva än på DV och LR, men ändå inte på ett jobbigt sätt. LU var ganska bra men inte så varierande och bra som på LR. Många tjejer liknade varandra och nästan alla kom från Rumänien.

När det var dags för andra omgången föll valet på en lång, snygg och smal mörkblond rumänska. Hon hette Diana och var mycket trevlig och proffsig. In på ett rum och jag började med en lång DATY som hon tog emot på ett bra sätt. Hon började suga mig utan kondom och frågade om jag gillade att hon stimulerade mitt anus, jag nickade. Jag gick också med på att hon trädde en kondom över fingret och gjorde en djupare analstimulering och prostatamassage (50 euro extra). Det var ljuvligt skönt. När hon sugit färdigt och ville sätta en kondom på kuken, så hände något oväntat. Den började slakna! Jäklar tänkte jag, hade jag väntat för kort tid eller vad var felet. Hon jobbade stenhårt med hand och mun och fick till slut liv i honom igen. Snabbt på med gummit och hon började rida, kanonskönt. Vi bytte till missionären där jag lyckades komma i en skön orgasm inne i henne.
Hon är en kanontjej som jag varmt rekommenderar. Jättebra attityd och trevlig att vara med. En lyckad timme.
100 euro +50 för analstimulering och p-massage samt hela 20 i dricks för jobbet med att återuppliva honom!

Nöjd duschade jag och tog lunch. Maten på Mainhattan var helt ok, de grillade kycklingdelarna var rejält kryddade, så pass upp.

Dagens tredje tjej blev en mörkhårig skönhet med glasögon. Hon hette Erika och kom från Granada i Spanien. Även hon var väldigt trevlig, inte så offensiv i sin raggning som många andra. På rummet hade även hon en mycket bra attityd och inlevelse. Jag började med att slicka henne sensuellt och hon var med på noterna och slappnade av helt och bara njöt. Jag slickade henne sedan länge och väl och hon kom i en riktig och utdragen orgasm. Hon berättade senare att hon inte brukade vilja få orgasmer mer än vid enstaka tillfällen. Hon menade att det var omöjligt för tjejerna att jobba om de skulle få orgasm för ofta. Nåväl, hon började ett BBBJ och utförde det på ett utmärkt sätt. Därefter sex i ett antal ställningar. Avslutningsvis slet vi av kondomen och hon började suga. Det tog en ganska lång tid men till slut kom jag i hennes mun när jag var stående och hon stod på knä framför mig. Jäklar vad det är skönt att få orgasm när man står upp!
Sessionen tog 1 timme och hon fick 100 euro + 50 för cim och 20 i dricks (fasiken vad jag börjat bli generös!) Jag kan verkligen rekommendera Erika.

Efter duschen satt jag och pratade med Erika i baren. Hon sa det var ovanligt lite med folk och jag förstod att tjejerna var lite uppgivna för den dålig businessen. Ett gäng med killar i 25-årsåldern kom in och jag frågade henne om hon inte skulle sätta in en stöt. Men hon var inte direkt intresserad, hon sa att hon inte var så förtjust i yngre män. Hon föredrog lite äldre för de var mer erfarna och det brukade bli bättre personkemi. Naturligtvis hade hon tackat ja om någon av killarna hade kommit fram till henne, men hon tog själv inga initiativ. Jag sa att jag kände likadant, för jag tycker faktiskt att det brukar bli bättre sessioner om tjejen är kring eller lite över 30 istället för under 25.

Stärkt av min framgång två dagar tidigare, satsade jag på ett fjärde nummer även denna kväll. Den som fick äran var en rumänska som hette Sandra. Även hon var lång, mörkblond med små fina naturliga bröst. En vacker kvinna. Vi körde en lång oral omgång innan vi gick över till sex i flera favoritställningar. Jag hade svårt att komma, av förklarliga skäl. Hon lyckades dock till slut med hjälp av ett proffsigt HJ. Det blev 1 timme och hon kan rekommenderas.
100 euro + 20 i dricks (nu börjar det bli dyrt med dricks så jag får lugna mig framöver!)

Dag 2

Mitt flyg skulle gå på kvällen, så jag tänkte att några tjejer hinner jag med. Den första blev en lång, smal blond rumänska (känns det igen?) som hette Raluka. Först trodde jag det var Sandra från kvällen innan, men de var bara lika. Hon var lite kyligare på rummet än de andra tjejerna, men ändå helt okej. Efter BBBJ, sex i många ställningar hade jag svårt att komma, trots att det var första tjejen för dagen. Det började nog märkas att det var fjärde dagen av fem som jag tillbringar med glädjeflickor. Hon lyckades dock få mig att komma när hon runkade mig. Det visade sig att det inte gått mer än en halvtimme så kostnaden stannade på 50 euro + 10 i dricks.

Mot slutet av eftermiddagen gick jag fram till en riktig snygging, som försökt få med mig till ett rum tidigare. Jag är egentligen inte förtjust i silikonbröst men den här tjejen var så in i helsike snygg. Hon hette Melissa och kom från Moldavien. Hon berättade att brösten var relativt nya och hon var jättenöjd med dem. Det visade sig att hon var fotomodell och hade precis plåtat för Playboy. Inte konstigt att jag tyckte hon var snygg! Hon var mycket trevlig och hade bra serviceattityd på rummet. Hon var jätteskön i sängen. Till slut lyckades jag komma i veckans 13e orgasm när jag tog henne i min favoritställning, bakifrån där hon glidit ner i liggande ställning med benen ihop. Så trångt och skönt att jag lyckades komma. Det hela tog 1 timme.
100 euro + 10 i dricks

Mainhattan var en trevlig bekantskap, som är väl värt ett besök. Dock förblir Livingroom min favorit av de testade klubbarna.
Citera
2016-10-18, 23:20
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grottforskaren
FKK Mainhattan i Frankfurt

Mainhattan var en trevlig bekantskap, som är väl värt ett besök. Dock förblir Livingroom min favorit av de testade klubbarna.

4 klubbar på 5 dagar, ungefär som jag brukar vilja köra.

Den där Sandra hade jag för några veckor sedan. Riktigt bra.

Tjejen från Dom Rep. är dock en nitlott. Har aldrig prövat henne, men hört av andra.

Älskar dock de kryddade kycklingvingarna.
Tycker maten är kanon på Mainhattan.

En fördel med Mainhattan och Sharks är annars att klubbarna (lokalerna) även håller på vinterhalvåret.

På LR och DV var det dragigt och kallt när jag var där för några dagar sedan.

Annars normalt bättre line-up i Frankfurt och bättre service i Düsseldorf.
Citera
2016-10-19, 09:53
Medlem
4 långa klubbdagar på 5 dagar var nog i mesta laget för mig, men när man ändå är där så tar man vara på tiden. Dessutom fick jag stöd från oväntat håll. På alla tre klubbar fick jag nämligen höra Zara Larsson sjunga att "we are in this together" och det kändes ju skönt att veta!

Visst var Emmy från Dom. Rep en nitlott, får lära mig att säga nej till tjejer när de inte känns rätt.

Mainhattan hade definitivt de bästa lokalerna, speciellt duschar och toaletterna. Jag gillade också att det fanns munsköljsautomater på toaletterna. Annars brukar jag ha tandborste och tandkräm med mig för att vara fräsch när jag ska möta tjejerna. Håller med om maten. Bra salladsbuffé och flera varma alternativ. Möbleringen i loungen kändes dock lite utspridd och gles, mycket beroende på dansscenen i mitten som aldrig användes.

Känner att jag måste besöka fler klubbar för att få mer erfarenhet från denna underbara värld.
Citera
2016-11-01, 18:54
Medlem
Två dagar på Sharks - del 1

Har nu gjort mitt första besök på sharks. Tanken var att jag skulle spendera 3 dagar, varav 2 på sharks och 1 på mainhattan men ändrade planerna till två separata 2 dagars resor istället.
Bodde på ”Intercity Hotel” som ligger precis bredvid tågstationen. Väldigt bra läge enligt mig då ”Airliner” bussen som kostar 9-10€(Taxi kostar 50€ engångsväg) går från flygplatsen går till tågstationen i Darmstadt samt att det alltid står flera taxin utanför. ”Contel Hotel” ligger typ 5-8 minuter från Sharks men jag var inte taggad på att gå då jag inte vet om det är säkert eller inte sent på nätterna. Taxi mellan ”Intercity Hotel” och Sharks kostar ungefär 20€ fram och tillbaka.

Dag1:
Kommer till klubben klockan 20.00, riktigt spännande att besöka en klubb för första gången, påminner om den där känslan man hade som liten när man gick in på BR leksaker.
Byter om och går in till loungen. Jag mådde lite illa och kände mig seg efter resan ner till Frankfurt så jag hämtade en cola i baren, sen gick jag in till ”restaurangen”. Satte ner colan på ett tomt bord och när jag kom tillbaka med en tallrik mat så hade tre tjejer gjort mig sällskap. Satt och småpratade lite med dem, trevliga tjejer som aldrig hintade eller tjatade om att jag skulle gå med dem efter att vi ätit upp.

Tjej 1: Esther, 23 år från Moldavien.
Medan jag sitter och äter så går det en lång blondin in och ut och kollar på mig med ett leende, jag ler självklart tillbaks . Jag äter upp och går ut, ska precis gå uppför trappen till övervåningen när jag hör nån ropa något oförståeligt, vänder mig om och det är samma blondin som gick in och ut ur restaurangen. Esther presenterade hon sig som, säger att hon väntat på mig, vilket jag måste erkänna känns bra även om det med sannolikhet är skådespelat. Esther är 23 år, från Moldavien, hon var minst 185 i sina klackor och kanske 170 barfota. Vi sätter oss ner och småpratar lite, hon kysser mig på hennes initiativ och kramar mig och är en riktig gosig och trevlig tjej både att ha i knät och att samtala med.
Jag förklarar att det är första gången jag är här, vilket många avråder mot men jag har inga problem till att tacka nej till upsells och är påläst gällande priser osv.
Jag gillar inte att diskutera tjänster innan, utan går med dem tjejer jag känner att jag klickar med. Jag klickar med Esther och går iväg med ”första tjejen” som kommer till mig. Bryter ännu en FKK regel här .
Vi går in till rummet under akvariet, här skiljde sig initiationen sig från Artemis, på Artemis vill tjejerna att man lägger sig ner där dem börjar med avsugning. Esther lägger sig på mig och vi kysser varandra i 5 minuter innan jag lägger henne på rygg och kysser hennes hals och följer upp med kyssar ner längs hennes fina kropp. Hennes bröst är naturliga och hon stönar lätt när jag slickar hennes bröstvårtor. Jag fortsätter neråt och förväntar mig att hon ska stoppa mig, vilket hon inte gör! Jag kommer ner mellan hennes ben och börjar med att kyssa hennes innerlår och slickar lite lätt på hennes fitta, efter en stund går jag all in och hon stönar och andas tyngre ju längre jag håller på, efter 15 minuter trycker hon ner mitt huvud samtidigt som hon trycker sin fitta mot min mun, hon kommer med härliga stön och puttar iväg mitt huvud. Jag ger henne en liten puss på innerlåret och hon rycker till. Hon ligger och hämtar andan med ett leende i ett par minuter sen säger hon att det är ”my turn to eat you”. Hon ger mig en härlig avsugning och suger non-stop i 10 minuter utan att göra som de flesta tjejerna på Artemis som brukar dra på en kondom helt random efter 2-3 minuter. Vi övergår vi till missionären på mitt initiativ där jag ligger och kör samtidigt som jag kysser henne, väldigt varmt och intimt. Vi håller på i runt 10 minuter innan vi byter till doggy där jag avslutar efter en stund.
Ingen upsell och mycket bra närvaro. Min första GFE upplevelse! Hon får 100€ för en timme.

Tjej 2 & 3: Bianca 22 & Alexandra 25, Moldavien
Efter att ha vilat på övervåningen i 2 timmar så går jag ner och sätter mig i en av sofforna utanför bastun med en cola. En lång blondin med stora bröst sätter sig och pratar med mig, Alexandra från Moldavien, tror hon var 25. Jag säger att jag inte är redo än fast att hon var trevlig, ingen negativ reaktion utan hon säger ok med ett leende och går vidare. Efter en stund kommer en annan blondin och sätter sig vid mig. Bianca, 22 år från Moldavien. Jag märker trenden här, Moldaviska gänget är ute efter mig.
Bianca börjar att kyssa mig på hennes eget initiativ, vilket jag tycker väldigt mycket om. Vi går in till rummet under akvariet. Vi kysser varandra i rummet och hon börjar suga av mig, vi går över till missionären, sen doggy. Det har gått ca 25 minuter och jag har svårt att komma. Så hon föreslår att hennes vän kan göra oss sällskap. En trekant var en av sakerna som jag ville testa under den här resan så varför inte tänkte jag. Jag ger mitt godkännande och hon hämtar sin kompis som visar sig vara Alexandra. Vi skämtar lite om att jag nekade henne innan. Minns inte för många detaljer då jag var helt förtrollad, en trekant med vackra två blondiner! Sessionen avslutas med att båda tjejerna är i doggy och jag är inuti Alexandra med Bianca precis bredvid. Känslan av att knulla en tjej medan man smeker den andra tjejen är helt fantastisk och jag lyckas avsluta efter en liten stund.

100€ till Bianca och 50€ till Alexandra. Lite blandade känslor, det var en skön upplevelse men Bianca höll på lite med upsell. Inte till den graden så att jag blir irriterad men det förstör stämningen lite enligt mig.

Tjej 4 & 5: Yellis 24 & Rebecca 21, Rumänien.
Efter att ha vilat på övervåningen i jacuzzin och en trevlig pratstund med en Amerikan så blev jag sötsugen, så jag gick ner till restaurangen och hämtade en chokladpudding och sätter mig. Två tjejer kommer in och ska äta, dem sätter sig vid mig och hälsar glatt. En brunett, Yellis 25 år och en blondin, Rebecca 21 år. Båda från Rumänien. Båda har naturliga bröst och har båda fina kroppar samt vackra ansikten. Yellis hade lite av en ”vild” blick och utstrålning medan Rebecca såg väldigt oskyldig ut. Innan Rebecca sätter sig så justerar hon hennes handduk som hon har runt kroppen, jag kan inte låta bli att stirra vilket Yellis märker och kommenterar skämtsamt: ”Why are you looking at my friend?”. Rebecca hör detta och jag får ett fint leende . Dem vill att vi ska till ett rum tillsammans, alla tre. Jag är lite tveksam till om jag klarar av det, men kombinationen av brunett, blond, oskyldig och vild var oemotståndlig. Jag tackar ja .
Efter en liten stund kommer det in en indier som sätter sig bredvid Rebecca och är på henne, tydligen så har dem spenderat tid tillsammans i rummet och Rebecca är inte glad. Hon säger att han är ”Catastrophe” och nekar honom flera gånger innan Yellis säger att dem har planerat en trekant med mig. Han ger då upp och går iväg. Efter att tjejerna ätit upp går vi upp till rummen på övervåningen, jag får välja ett rum och väljer ett med en stor bred spegel på väggen över sängen. Tjejerna är på bra humör och stämningen är bra mellan oss.
Sessionen börjar med att jag ligger ner och Yellis suger av mig medan Rebecca kysser mig, dem byter och Rebecca suger av mig medan Yellis kysser mig. Sen går dem båda ner och suger av mig, en suger medan en slickar längst kuken och så byter dem fram och tillbaka. Efter en stund sätter Yellis sig på mitt ansikte och jag börjar slicka medan Rebecca fortsätter att suga. Detta håller på en bra stund innan Yellis stiger av och tar fram en kondom. Jag börjar med med att knulla Rebecca, hon såg så oskyldig ut så jag var väldigt försiktig, medan jag kör på lätt så kysser Yellis mig. Vi övergår till doggy och jag fortsätter att köra på lätt medan Yellis kysser mig. Efter en stund får jag lägga mig ner och Yellis börja att rida mig. Jag tror inte ens vi bytte kondom. Medan Yellis rider så kysser jag Rebecca. Jag känner att det är svårt att komma trots att jag är väldigt upphetsad så jag ber om att byta till doggy. Här håller jag inte tillbaka utan kör på hårt med Yellis till ljudet av hennes stön samtidigt som Rebecca hejar på. Efter ett par minuter kommer jag i en härlig orgasm. Vi pratar lite och det har nästan gått en timme så vi går ner och tjejerna får betalt.

100€ till Yellis och 100€ till Rebecca. Väldigt värda pengarna! Tjejerna var alltid aktiva och delaktiga.

Dag 1 spenderades totalt 515€ inklusive inträde.
Senast redigerad av ajuaju 2016-11-01 kl. 19:13.
Citera
2016-11-01, 18:56
Medlem
Två dagar på Sharks - Del 2

Dag 2:
Checkar ut från hotellet och tar en taxi till Sharks. Kommer fram lite innan 12 på förmiddagen och det är väldigt dött med tjejer. Jag ser kanske 10 tjejer medan 5 kanske är i rummet och minst 25 män. Käkar frukost, äggröra som var väldigt god och en baguette med det vanliga smör, ost och salami.

Tjej 6: Natalia 23, Rumänien.
Jag letade efter Esther men eftersom hon inte syntes till så gick jag till rummet med Natalia, brunett, 23 år från Rumänien. Väldigt trevlig tjej att prata med men väl i rummet så var det väldigt mycket upsell. Hon säger att hon bara kysser vid 1 timmes sessioner, som jag går med på eftersom hon var så trevlig. Vid avsugningen så frågar hon om hon kan slicka mina bollar. Jag får en konstig vibb och säger nej, vilket var rätt gjort eftersom hon sedan kommenterar ”It’s very good, only 50€ extra”. Jag blir lite irriterad men försöker fokusera eftersom vi hade en timme framför oss. Inget speciellt hände, utan det var avsugning, kyssar och sex. Jag kom och sessionen avslutades med massage.

Hon fick 100€, helt klart en sämre session jämfört med de andra.

Tjej 7: Omgång 2 med underbara Esther.
Klockan börjar närma sig 3 på eftermiddagen och fler tjejer samt män var närvarande.
Efter lite jacuzzi och bastu så går jag mot restaurangen för en till baguette, precis innan jag går in till restaurangen så ropar nån mitt namn. Jag vänder mig om och 10-15 killar i baren kollar på mig, lite ”awkward”. Jag ser en lång blondin i mitt ögonvrå och vänder blicken mot henne, det var ju Esther! Väldigt kul att hon kommer ihåg mitt namn, hon springer fram i sina gigantiska klackor och kramar om mig och säger ”You’re back?”. Jag har ju egentligen 3 timmar på mig innan jag måste börja åka till flygplatsen, men jag säger ”I’m going home soon”. Hon blir besviken och ger mig ett sånt där ledset ansiktsuttryck som gamla flickvänner brukade göra. Väldigt attraktivt på något sätt, så jag säger ”But I have time for you” med ett leende och hon lyser upp med ett stort leende. Vi går upp till övervåningen som var rätt kall. Vi tar det minst kalla rummet och börjar med att hålla om varandra, liggandes i sängen för att värma oss. Sessionen varar 1 timme och är ännu bättre än första gången. Ännu mer GFE än första gången!

Hon får 100€+20€ i dricks.
Jag klär på mig och tar en taxi till flygplatsen och känner mig väldigt nöjd med de här 2 dagarna på vägen dit.

Dag 2 spenderades totalt 285€ inklusive inträde och dricks till Esther.

Lite annat: Pratade med Linda, har ju läst vad hon gav Ormbiten så jag tackade nej ganska snabbt. :P
Pratade även med Jessica, riktig porrstjärna look med glasögon. Härlig kropp, hade tänkt gå med henne men det var för roligt att retas med henne och hon gick med en annan tillslut.

Slutsats: Jämfört med Artemis, den enda andra klubben jag varit på, är servicenivån mycket högre på Sharks, mindre upsell. Medelåldern är också lägre. Intrycket är att tjejerna på Sharks är lite mer naturliga med färre som är tatuerade och har silikonbröst men det fanns inte lika många riktigt ”Heta” tjejer på Sharks som det gör på Artemis. Jag var dock där en söndags kväll/natt och en måndags eftermiddag, ej optimala dagar. Jag kommer göra ett återbesök nästnästa helg och då kommer jag ha Fredags kväll/natt samt hela lördagen på mig och det borde kanske ge en rättvisare bild, på ISG verkar folk klaga på att det är för många nya tjejer just nu och att många topptjejer ej är närvarande.
Senast redigerad av ajuaju 2016-11-01 kl. 19:05.
Citera
2016-11-01, 21:24
Medlem
Tack för recensionen! Mycket tjejer på Sharks nuförtiden. Av de namnen du nämner vet jag bara vilka Bianca och Jessica är. Bianca är mycket riktigt en upseller men hon är inte överjävlig. Om du gillar trekanter så skall du gå med Jessica och hennes väninna Roxanna om du får chansen. Blir inte mycket bättre än med dem två.
Citera
2016-11-01, 21:36
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajuaju
Två dagar på Sharks -

Niiiiiiice...

Tror fan i mig att jag ska fira min födelsedag på Sharks om en månad.

Ja det var ju just det jag gjorde förra året när Linda gav mig "trassel i trumpeten"... Om det nu VAR hon som gav mig skiten???

Kondylom är nog annars det absolut vanligaste man kan få på en bordell när det gäller könssjukdomar...
Citera
2016-11-01, 23:31
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajuaju
Två dagar på Sharks - Del 2

Tjej 6: Natalia 23, Rumänien.
Jag letade efter Esther men eftersom hon inte syntes till så gick jag till rummet med Natalia, brunett, 23 år från Rumänien. Väldigt trevlig tjej att prata med men väl i rummet så var det väldigt mycket upsell. Hon säger att hon bara kysser vid 1 timmes sessioner, som jag går med på eftersom hon var så trevlig. Vid avsugningen så frågar hon om hon kan slicka mina bollar. Jag får en konstig vibb och säger nej, vilket var rätt gjort eftersom hon sedan kommenterar ”It’s very good, only 50€ extra”. Jag blir lite irriterad men försöker fokusera eftersom vi hade en timme framför oss. Inget speciellt hände, utan det var avsugning, kyssar och sex. Jag kom och sessionen avslutades med massage.

Slutsats: Jämfört med Artemis, den enda andra klubben jag varit på, är servicenivån mycket högre på Sharks, mindre upsell. Medelåldern är också lägre. Intrycket är att tjejerna på Sharks är lite mer naturliga med färre som är tatuerade och har silikonbröst men det fanns inte lika många riktigt ”Heta” tjejer på Sharks som det gör på Artemis. Jag var dock där en söndags kväll/natt och en måndags eftermiddag, ej optimala dagar. Jag kommer göra ett återbesök nästnästa helg och då kommer jag ha Fredags kväll/natt samt hela lördagen på mig och det borde kanske ge en rättvisare bild, på ISG verkar folk klaga på att det är för många nya tjejer just nu och att många topptjejer ej är närvarande.

Ja, Sharks är klart bättre än Artemis. Men i Artemis-tråden hyllas den klubben till skyarna. Mycket beroende på att de aldrig besökt någon annan klubb än A.

Var faktiskt på Sharks för 1,5 månad sedan. 4 tjejer och 4 HE på en dag. Jag klarade mig undan med 270 Euro....

Tror dock inte att söndag-måndag är så dåligt. Jag var där en onsdag med lägre inträde. Och det var knökfullt och en hel del jagande. Natalia hade jag riktigt bra sex med. Men oj vad hon körde upsell när vi väl kom till rummet. Allt skulle kosta 50 Euro extra. Hon fick därför ingen dricks (bara 50 euro för sexet).
Citera
2016-11-02, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
Ja det var ju just det jag gjorde förra året när Linda gav mig "trassel i trumpeten"... Om det nu VAR hon som gav mig skiten???

Kondylom är nog annars det absolut vanligaste man kan få på en bordell när det gäller könssjukdomar...

Hur löste du det med läkaren? Det finns väl en smittskyddslag som säger att man måste uppge vem/vilka man har haft sex med? Sa du som det var...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in