Två dagar på Sharks - del 1
Har nu gjort mitt första besök på sharks. Tanken var att jag skulle spendera 3 dagar, varav 2 på sharks och 1 på mainhattan men ändrade planerna till två separata 2 dagars resor istället.
Bodde på ”Intercity Hotel” som ligger precis bredvid tågstationen. Väldigt bra läge enligt mig då ”Airliner” bussen som kostar 9-10€(Taxi kostar 50€ engångsväg) går från flygplatsen går till tågstationen i Darmstadt samt att det alltid står flera taxin utanför. ”Contel Hotel” ligger typ 5-8 minuter från Sharks men jag var inte taggad på att gå då jag inte vet om det är säkert eller inte sent på nätterna. Taxi mellan ”Intercity Hotel” och Sharks kostar ungefär 20€ fram och tillbaka.
Dag1:
Kommer till klubben klockan 20.00, riktigt spännande att besöka en klubb för första gången, påminner om den där känslan man hade som liten när man gick in på BR leksaker.
Byter om och går in till loungen. Jag mådde lite illa och kände mig seg efter resan ner till Frankfurt så jag hämtade en cola i baren, sen gick jag in till ”restaurangen”. Satte ner colan på ett tomt bord och när jag kom tillbaka med en tallrik mat så hade tre tjejer gjort mig sällskap. Satt och småpratade lite med dem, trevliga tjejer som aldrig hintade eller tjatade om att jag skulle gå med dem efter att vi ätit upp.
Tjej 1: Esther, 23 år från Moldavien.
Medan jag sitter och äter så går det en lång blondin in och ut och kollar på mig med ett leende, jag ler självklart tillbaks . Jag äter upp och går ut, ska precis gå uppför trappen till övervåningen när jag hör nån ropa något oförståeligt, vänder mig om och det är samma blondin som gick in och ut ur restaurangen. Esther presenterade hon sig som, säger att hon väntat på mig, vilket jag måste erkänna känns bra även om det med sannolikhet är skådespelat. Esther är 23 år, från Moldavien, hon var minst 185 i sina klackor och kanske 170 barfota. Vi sätter oss ner och småpratar lite, hon kysser mig på hennes initiativ och kramar mig och är en riktig gosig och trevlig tjej både att ha i knät och att samtala med.
Jag förklarar att det är första gången jag är här, vilket många avråder mot men jag har inga problem till att tacka nej till upsells och är påläst gällande priser osv.
Jag gillar inte att diskutera tjänster innan, utan går med dem tjejer jag känner att jag klickar med. Jag klickar med Esther och går iväg med ”första tjejen” som kommer till mig. Bryter ännu en FKK regel här

.
Vi går in till rummet under akvariet, här skiljde sig initiationen sig från Artemis, på Artemis vill tjejerna att man lägger sig ner där dem börjar med avsugning. Esther lägger sig på mig och vi kysser varandra i 5 minuter innan jag lägger henne på rygg och kysser hennes hals och följer upp med kyssar ner längs hennes fina kropp. Hennes bröst är naturliga och hon stönar lätt när jag slickar hennes bröstvårtor. Jag fortsätter neråt och förväntar mig att hon ska stoppa mig, vilket hon inte gör! Jag kommer ner mellan hennes ben och börjar med att kyssa hennes innerlår och slickar lite lätt på hennes fitta, efter en stund går jag all in och hon stönar och andas tyngre ju längre jag håller på, efter 15 minuter trycker hon ner mitt huvud samtidigt som hon trycker sin fitta mot min mun, hon kommer med härliga stön och puttar iväg mitt huvud. Jag ger henne en liten puss på innerlåret och hon rycker till. Hon ligger och hämtar andan med ett leende i ett par minuter sen säger hon att det är ”my turn to eat you”. Hon ger mig en härlig avsugning och suger non-stop i 10 minuter utan att göra som de flesta tjejerna på Artemis som brukar dra på en kondom helt random efter 2-3 minuter. Vi övergår vi till missionären på mitt initiativ där jag ligger och kör samtidigt som jag kysser henne, väldigt varmt och intimt. Vi håller på i runt 10 minuter innan vi byter till doggy där jag avslutar efter en stund.
Ingen upsell och mycket bra närvaro. Min första GFE upplevelse! Hon får 100€ för en timme.
Tjej 2 & 3: Bianca 22 & Alexandra 25, Moldavien
Efter att ha vilat på övervåningen i 2 timmar så går jag ner och sätter mig i en av sofforna utanför bastun med en cola. En lång blondin med stora bröst sätter sig och pratar med mig, Alexandra från Moldavien, tror hon var 25. Jag säger att jag inte är redo än fast att hon var trevlig, ingen negativ reaktion utan hon säger ok med ett leende och går vidare. Efter en stund kommer en annan blondin och sätter sig vid mig. Bianca, 22 år från Moldavien. Jag märker trenden här, Moldaviska gänget är ute efter mig.
Bianca börjar att kyssa mig på hennes eget initiativ, vilket jag tycker väldigt mycket om. Vi går in till rummet under akvariet. Vi kysser varandra i rummet och hon börjar suga av mig, vi går över till missionären, sen doggy. Det har gått ca 25 minuter och jag har svårt att komma. Så hon föreslår att hennes vän kan göra oss sällskap. En trekant var en av sakerna som jag ville testa under den här resan så varför inte tänkte jag. Jag ger mitt godkännande och hon hämtar sin kompis som visar sig vara Alexandra. Vi skämtar lite om att jag nekade henne innan. Minns inte för många detaljer då jag var helt förtrollad, en trekant med vackra två blondiner! Sessionen avslutas med att båda tjejerna är i doggy och jag är inuti Alexandra med Bianca precis bredvid. Känslan av att knulla en tjej medan man smeker den andra tjejen är helt fantastisk och jag lyckas avsluta efter en liten stund.
100€ till Bianca och 50€ till Alexandra. Lite blandade känslor, det var en skön upplevelse men Bianca höll på lite med upsell. Inte till den graden så att jag blir irriterad men det förstör stämningen lite enligt mig.
Tjej 4 & 5: Yellis 24 & Rebecca 21, Rumänien.
Efter att ha vilat på övervåningen i jacuzzin och en trevlig pratstund med en Amerikan så blev jag sötsugen, så jag gick ner till restaurangen och hämtade en chokladpudding och sätter mig. Två tjejer kommer in och ska äta, dem sätter sig vid mig och hälsar glatt. En brunett, Yellis 25 år och en blondin, Rebecca 21 år. Båda från Rumänien. Båda har naturliga bröst och har båda fina kroppar samt vackra ansikten. Yellis hade lite av en ”vild” blick och utstrålning medan Rebecca såg väldigt oskyldig ut. Innan Rebecca sätter sig så justerar hon hennes handduk som hon har runt kroppen, jag kan inte låta bli att stirra vilket Yellis märker och kommenterar skämtsamt: ”Why are you looking at my friend?”. Rebecca hör detta och jag får ett fint leende

. Dem vill att vi ska till ett rum tillsammans, alla tre. Jag är lite tveksam till om jag klarar av det, men kombinationen av brunett, blond, oskyldig och vild var oemotståndlig. Jag tackar ja

.
Efter en liten stund kommer det in en indier som sätter sig bredvid Rebecca och är på henne, tydligen så har dem spenderat tid tillsammans i rummet och Rebecca är inte glad. Hon säger att han är ”Catastrophe” och nekar honom flera gånger innan Yellis säger att dem har planerat en trekant med mig. Han ger då upp och går iväg. Efter att tjejerna ätit upp går vi upp till rummen på övervåningen, jag får välja ett rum och väljer ett med en stor bred spegel på väggen över sängen. Tjejerna är på bra humör och stämningen är bra mellan oss.
Sessionen börjar med att jag ligger ner och Yellis suger av mig medan Rebecca kysser mig, dem byter och Rebecca suger av mig medan Yellis kysser mig. Sen går dem båda ner och suger av mig, en suger medan en slickar längst kuken och så byter dem fram och tillbaka. Efter en stund sätter Yellis sig på mitt ansikte och jag börjar slicka medan Rebecca fortsätter att suga. Detta håller på en bra stund innan Yellis stiger av och tar fram en kondom. Jag börjar med med att knulla Rebecca, hon såg så oskyldig ut så jag var väldigt försiktig, medan jag kör på lätt så kysser Yellis mig. Vi övergår till doggy och jag fortsätter att köra på lätt medan Yellis kysser mig. Efter en stund får jag lägga mig ner och Yellis börja att rida mig. Jag tror inte ens vi bytte kondom. Medan Yellis rider så kysser jag Rebecca. Jag känner att det är svårt att komma trots att jag är väldigt upphetsad så jag ber om att byta till doggy. Här håller jag inte tillbaka utan kör på hårt med Yellis till ljudet av hennes stön samtidigt som Rebecca hejar på. Efter ett par minuter kommer jag i en härlig orgasm. Vi pratar lite och det har nästan gått en timme så vi går ner och tjejerna får betalt.
100€ till Yellis och 100€ till Rebecca. Väldigt värda pengarna! Tjejerna var alltid aktiva och delaktiga.
Dag 1 spenderades totalt 515€ inklusive inträde.