2016-10-18, 10:25
Medlem
någon som vet när det kommer megapacks eller liknande? tänkte köpa paketet för 899 men är lite meh för 7500-15000 paket
Citera
2016-10-18, 10:26
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damfotboll
någon som vet när det kommer megapacks eller liknande? tänkte köpa paketet för 899 men är lite meh för 7500-15000 paket

Förmodligen under Halloween / Black Friday så kommer det nog bli lite happy hour paket.
Citera
2016-10-18, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaackie
Har spelet blivit patchat något ännu? Tyckte det var kul innan spelsläpp med sbc och trading osv, men blev knappt 15 matcher online innan jag tröttnade på det. Spelat endel offline mot kompisar men tycker spelet känns trasigt där också. Gör i princip bara mål på samma sätt, långskott centralt utifrån straffområdet och inläggsmål.

Citat:
Ursprungligen postat av franki
hur blir det normalt mål i en fotbollsmatch menar du?

Citat:
Ursprungligen postat av damfotboll
tycker också att målen i 17 ser likadana ut, inlägg och nick, eller att hålla in skottknappen utan nån aning om var bollen kommer hamna mitt framför mål utanför straffområdet.. för dålig variation och för lite otippade bollar som går in

tycker variationen på hur man kan göra mål detta år är kopiöst mycket bättre än -14, -15 och -16 års utgåvor.

i -17 kan man ju i princip göra mål hur som hellst. tror det är ni som inte kan spela/har någon fantasi.

däremot får man ju möta 10 ggr fler spelare om är inriktade på att kontra, men det är ett annat ämne.
och att det är mest effektivt råder väl ingen tvekan om.
Citera
2016-10-18, 10:58
Medlem
Citat:
tycker variationen på hur man kan göra mål detta år är kopiöst mycket bättre än -14, -15 och -16 års utgåvor.

i -17 kan man ju i princip göra mål hur som hellst. tror det är ni som inte kan spela/har någon fantasi.

däremot får man ju möta 10 ggr fler spelare om är inriktade på att kontra, men det är ett annat ämne.
och att det är mest effektivt råder väl ingen tvekan om.

Ja jag vet inte, känns som ett skott rakt framifrån strax utanför är det mest effektiva, vill tro att jag spelar fantasifullt men kanske får träna lite

en annan sak som kan irritera mig lite är att vissa spelare verkar vara helt inställda på att det är stolpen dom ska träffa i en klar majoritet av alla klara läge, finns gott om sånna stolpskott och det känns scriptat till MAX och drar ner humöret genast.. Sen att man måste byta ut spelare varannan match pga skada känns också lite unreal
Citera
2016-10-18, 11:02
Medlem
annars tycker jag inte att det är så segt robot-aktigt som folk vill få det till, tycker det är klart bättre än 16
Citera
2016-10-18, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joh89
Ingen hjälte som vill hjälpa en sorglig stackare som kört fast i hybrid:ligor? Jag har klarat två av de fyra utmaningarna men har kört fast helt i vändåtta och hybrid tio ligor. Många här kan sånt och är bra men jag är helt värdelös på sånt och hitta bra och prisvärda trupper som matchar kraven. Skulle någon orka hjälpa mig så finns kraven för respektive utmaning nedanför. Och hjälp hade uppskattats enormt.

Vändåtta:
Ligor: Exakt 8
Spelare från samma liga: Max 3
Lagets totalbetyg: minst 68
Sällsynt-spelare: minst 8
Lagkemi: minst 88

Hybrid: Tio ligor
Ligor: Exakt 10
Spelare från samma liga: Max 2
Spelarkvalitet: exakt guld
Lagkemi: exakt 100

Det är precis detta jag menar. Jag är helt värdelös. Jag klarade alla krav förutom Lagkemi exakt 100. Här är mitt lag men det går ju inte att få mer än 99 i lagkemi för hur jag än vänder och vrider på det så kan man max få en grön linje då jag måste ha spelare från 10 ligor. Här är mitt lag. http://www.futhead.com/17/squads/1375383/

Vad gör jag för fel? Tacksam för hjälp.
Citera
2016-10-18, 11:25
Medlem
Citat:
Det är precis detta jag menar. Jag är helt värdelös. Jag klarade alla krav förutom Lagkemi exakt 100. Här är mitt lag men det går ju inte att få mer än 99 i lagkemi för hur jag än vänder och vrider på det så kan man max få en grön linje då jag måste ha spelare från 10 ligor. Här är mitt lag. http://www.futhead.com/17/squads/1375383/

är det inte så att om du kör 10 matcher med det laget så blir det 100% ?

så de får 10 i chem ist för 9 som det är nu då
Senast redigerad av damfotboll 2016-10-18 kl. 11:27.
Citera
2016-10-18, 11:27
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:

Loyalty?
Citera
2016-10-18, 11:31
Medlem
å där kom första uppdateringen..
Citera
2016-10-18, 11:34
Medlem
Citat:
http://fifaforums.easports.com/en/discussion/191937/fifa-17-title-update-1

Så länge det inte är någon skit gömd i patchen så ser det väl bra ut.

"Addressed an issue where the player is forced to substitute an injured player in FUT online matches." är väl det bästa i patchen
Citera
2016-10-18, 11:35
Medlem
Citat:

Ligger det nere nu? Hur länge isf? Tänkte dra hem från plugget men då kan jag sitta kvar en stund och bättra på samvetet.
Citera
2016-10-18, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLegendary
Ligger det nere nu? Hur länge isf? Tänkte dra hem från plugget men då kan jag sitta kvar en stund och bättra på samvetet.
Nej, patchar är sånt som du bara laddar ner, såvitt jag vet så har FUT aldrig legat nere pga en patch
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in