2016-10-17, 23:59
Medlem
Lichkings avatar
Reste till kanada och fick träffa på hela Ottawa truppen 2014/15 vilket är ett minne för livet! Var på 3 hemma matcher Ottawa - tampa - Washington - Vancouver.

Rätt mäktigt att få gå omkring där spelare/tränare är, vet inte riktigt vad det kallas men ni förstår nog vad jag menar. Fick knappt ur mig något när man väl stod där men Grym upplevelse, Fick även skjuts av en av spelarna. Fansen är helt galna där!
Citera
2016-10-23, 17:23
Medlem
SwediishMatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lichking
Reste till kanada och fick träffa på hela Ottawa truppen 2014/15 vilket är ett minne för livet! Var på 3 hemma matcher Ottawa - tampa - Washington - Vancouver.

Rätt mäktigt att få gå omkring där spelare/tränare är, vet inte riktigt vad det kallas men ni förstår nog vad jag menar. Fick knappt ur mig något när man väl stod där men Grym upplevelse, Fick även skjuts av en av spelarna. Fansen är helt galna där!
Får man fråga hur detta kommer sig? Alltså att du kom så nära, + skjutsen?
Citera
2016-10-23, 17:25
Medlem
SwediishMatchs avatar
Jag vet faktiskt inte hur det kommer sig att jag började heja på/följa Pittsburgh. En stor anledning kan nog vara att Lemieix var och är fortfarande favoriten. Det började hur som helst under 90-talet.
Senast redigerad av SwediishMatch 2016-10-23 kl. 17:28.
Citera
2016-10-23, 17:59
Medlem
Har hållit på Boston så länge jag kan minnas.
När jag själv spelade hockey som liten hade jag Ray Bourque som idol då han var back och gjorde massa poäng.

En av anledningarna till att jag började läsa franska när man skulle välja andraspråk var att det talades mycket franska i Boston och det var där jag ville bli proffs
Citera
2016-10-28, 15:41
Medlem
vapor21s avatar
När jag var liten kändes det som att alla höll på Red Wings eller Avalanche pga alla framgångar de hade med sina svenska stjärnor (slutet på 90-talet var detta). Men min stora idol har alltid varit Alfredsson så Ottawa blev ett naturligt val för mig. Sen så har det på senare år blivit ännu starkare sympatiseringar med Senators trots att de stundtals varit värdelösa. Dels att Karlsson kom in och tog över rollen som Senators stora stjärna, men även grymt kul att de lirat de tidiga matcherna runt 01 så att man kan se en del, hade nog inte kunnat följa ett lag som spelar kl04. Hade känts ganska meningslöst att hålla på ett lag som man mer eller mindre aldrig sett spela.
Citera
2016-10-28, 19:33
Medlem
SwediishMatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vapor21
När jag var liten kändes det som att alla höll på Red Wings eller Avalanche pga alla framgångar de hade med sina svenska stjärnor (slutet på 90-talet var detta). Men min stora idol har alltid varit Alfredsson så Ottawa blev ett naturligt val för mig. Sen så har det på senare år blivit ännu starkare sympatiseringar med Senators trots att de stundtals varit värdelösa. Dels att Karlsson kom in och tog över rollen som Senators stora stjärna, men även grymt kul att de lirat de tidiga matcherna runt 01 så att man kan se en del, hade nog inte kunnat följa ett lag som spelar kl04. Hade känts ganska meningslöst att hålla på ett lag som man mer eller mindre aldrig sett spela.
Förstår din poäng angående när ett lag oftast spelar 03-05, men tiderna skall inte styra vilket lag man håller på. Ingen äkta kärlek eller känsla där inte. Förstå mig rätt nu Det är inget illa menat, riktat emot just dig. Jag brukar alltid skita i att kolla upp resultatet på vardagar och kolla på reprisen som vissa tjänster erbjuder. Matchen blir alltid sedd.
Citera
2016-10-28, 21:42
Medlem
Överste-Rövhåls avatar
När McDavid draftades.
Citera
2016-10-29, 00:00
Medlem
Håller på Pittsburgh, börja väl där på tiden när man samlade på hockeybilder, då var ju Lemieux kort ett man bara skulle ha, fanns nå kort med Penguins målis där han har lackat hjälmen så det ser ut som ett ägg som kläcks och en pingvin kommer ut, tyckte man ju va ashäftigt då ha ha, börja man följa dom lite och på den vägen är det,sen har man fortsatt följa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in