Citat:
Ursprungligen postat av
vapor21
När jag var liten kändes det som att alla höll på Red Wings eller Avalanche pga alla framgångar de hade med sina svenska stjärnor (slutet på 90-talet var detta). Men min stora idol har alltid varit Alfredsson så Ottawa blev ett naturligt val för mig. Sen så har det på senare år blivit ännu starkare sympatiseringar med Senators trots att de stundtals varit värdelösa. Dels att Karlsson kom in och tog över rollen som Senators stora stjärna, men även grymt kul att de lirat de tidiga matcherna runt 01 så att man kan se en del, hade nog inte kunnat följa ett lag som spelar kl04. Hade känts ganska meningslöst att hålla på ett lag som man mer eller mindre aldrig sett spela.
Förstår din poäng angående när ett lag oftast spelar 03-05, men tiderna skall inte styra vilket lag man håller på. Ingen äkta kärlek eller känsla där inte. Förstå mig rätt nu

Det är inget illa menat, riktat emot just dig. Jag brukar alltid skita i att kolla upp resultatet på vardagar och kolla på reprisen som vissa tjänster erbjuder. Matchen blir alltid sedd.