2016-10-17, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bihffs
Skicka gärna vad du betala för 11 nation. Spelar också på ps4 så blir bra. Du behövde inte loyalty va?

Skickar det i PM. Nope, behövde inte loyalty. Trodde de först men bytte plats på innermittfältet så gjorde länken mellan Mendy och Fuchs att kemin gick upp till 100.
Citera
2016-10-17, 22:50
Medlem
hur gör folk som för över coins till ett annat acc? har massa coins på ett acc som inte är mitt main
Citera
2016-10-17, 23:17
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Skickar det i PM. Nope, behövde inte loyalty. Trodde de först men bytte plats på innermittfältet så gjorde länken mellan Mendy och Fuchs att kemin gick upp till 100.

Sådärja. Packade Dybala med SBCn jag gjorde på ditt tips. 200k rätt ner i kistan, det tackar vi för.
Citera
2016-10-17, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Sådärja. Packade Dybala med SBCn jag gjorde på ditt tips. 200k rätt ner i kistan, det tackar vi för.

Haha fyfan va gött Själv fick jag en rätt dyr silver korean, Mascherano, Fekir o några till som var värda 1-2k. Räknade snabbt o mina 4 packs var väl värda runt 30k totalt. Känns ändå OK! Ingen Dybaka... fick tillbaka en del av utgifterna iaf!
Citera
2016-10-17, 23:28
Medlem
Tips?
http://www.futhead.com/17/squads/1364157/
Citera
2016-10-17, 23:33
Medlem
boonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joelrio
Tips?

Hade bytat ut rashford mot en tank striker
Citera
2016-10-17, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joelrio
Tips?

Svårt att ge tips när vi inte vet hur mycket stålar du har att röra dig med...
Citera
2016-10-17, 23:48
Medlem
Ingen hjälte som vill hjälpa en sorglig stackare som kört fast i hybrid:ligor? Jag har klarat två av de fyra utmaningarna men har kört fast helt i vändåtta och hybrid tio ligor. Många här kan sånt och är bra men jag är helt värdelös på sånt och hitta bra och prisvärda trupper som matchar kraven. Skulle någon orka hjälpa mig så finns kraven för respektive utmaning nedanför. Och hjälp hade uppskattats enormt.

Vändåtta:
Ligor: Exakt 8
Spelare från samma liga: Max 3
Lagets totalbetyg: minst 68
Sällsynt-spelare: minst 8
Lagkemi: minst 88

Hybrid: Tio ligor
Ligor: Exakt 10
Spelare från samma liga: Max 2
Spelarkvalitet: exakt guld
Lagkemi: exakt 100
Citera
2016-10-18, 00:21
Medlem
Kan någon seriöst ge mig tips på hur man gör BRA hörnor? Får ofta hörnor men sätter tamigtusan 1/100.. Och hur tajmar man ? Något knep?

Tack på förhand!
Citera
2016-10-18, 00:30
Medlem
Spelar säsong online med ett engelskt lag, och har precis fallit rakt igenom flera divisioner, skulle behöva lite hjälp. Jag spelar för tillfället 4-1-2-1-2 med laget här http://www.futhead.com/17/squads/1365525/ men på det senaste har ingenting fungerat för mig.

Jag anser mig vara helt ok på FIFA, har haft spelet drygt två veckor och har spelat mycket av de tidigare versionerna, men jag har sen jag kom ur division 8 åkt på storstryk i princip varje match. Oavsett om jag spelar med totaloffensiv taktik eller parkerar bussen, så springer 76-ratade wingers rakt från avspark igenom min backlinje utan att jag lyckas röra bollen och lobbar den över min två meter långa målis. Min backlinje är helt försvarslös mot varenda kontring. När jag (försöker) försvara under deras anfall så använder jag O för att försöka bryta passningar och kroppstackla motståndaren med bollen.

När jag å andra sidan har bollen, så försöker jag passa runt den och skapa utrymme (jag tänker att fotboll trots allt är ett lagspel), men det går sällan mer än tre-fyra touch från mitt lag innan en pinnsmal motståndare bryter bollen och river ner 95 kilo tunga Lukaku i samma rörelse. Någon försvarsteknik som jag inte har snappat upp? Kommer jag i kontringsläge så är det inte alltför sällan som den normalt vindsnabbe Sturridge framstår som en funktionshindrad när han springer jämsides med Per Mertesacker.

Jag har insett att det inte är spelet det är fel på utan att det är jag som gör en eller flera saker brutalt fel, då mitt 83-ratade lag var och varannan match åker på smörj med 5-0 av lag som lika gärna skulle kunna vara tagna från korpfotbollen, och nu söker jag därför råd hos mer erfarna FIFA-spelare, om någon har ett par konkreta tips som skulle kunna hjälpa mig upp ur askan, för just nu är det inte speciellt roligt att spela.

Mvh
Citera
2016-10-18, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tauqs79
Spelar säsong online med ett engelskt lag, och har precis fallit rakt igenom flera divisioner, skulle behöva lite hjälp. Jag spelar för tillfället 4-1-2-1-2 med laget här http://www.futhead.com/17/squads/1365525/ men på det senaste har ingenting fungerat för mig.

Jag anser mig vara helt ok på FIFA, har haft spelet drygt två veckor och har spelat mycket av de tidigare versionerna, men jag har sen jag kom ur division 8 åkt på storstryk i princip varje match. Oavsett om jag spelar med totaloffensiv taktik eller parkerar bussen, så springer 76-ratade wingers rakt från avspark igenom min backlinje utan att jag lyckas röra bollen och lobbar den över min två meter långa målis. Min backlinje är helt försvarslös mot varenda kontring. När jag (försöker) försvara under deras anfall så använder jag O för att försöka bryta passningar och kroppstackla motståndaren med bollen.

När jag å andra sidan har bollen, så försöker jag passa runt den och skapa utrymme (jag tänker att fotboll trots allt är ett lagspel), men det går sällan mer än tre-fyra touch från mitt lag innan en pinnsmal motståndare bryter bollen och river ner 95 kilo tunga Lukaku i samma rörelse. Någon försvarsteknik som jag inte har snappat upp? Kommer jag i kontringsläge så är det inte alltför sällan som den normalt vindsnabbe Sturridge framstår som en funktionshindrad när han springer jämsides med Per Mertesacker.

Jag har insett att det inte är spelet det är fel på utan att det är jag som gör en eller flera saker brutalt fel, då mitt 83-ratade lag var och varannan match åker på smörj med 5-0 av lag som lika gärna skulle kunna vara tagna från korpfotbollen, och nu söker jag därför råd hos mer erfarna FIFA-spelare, om någon har ett par konkreta tips som skulle kunna hjälpa mig upp ur askan, för just nu är det inte speciellt roligt att spela.

Mvh

byt ut Xhaka..han är ingen CDM..
Citera
2016-10-18, 00:56
Medlem
Halvdan-s avatar
Mitt lag i dagsläget. Tankar? http://www.futhead.com/17/squads/1366608/

Jag är lite sugen på att byta till ett PL-lag, men jag är osäker på om det är värt det. Gissar på att jag får runt 400-500k för den här startelvan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in