2016-04-05, 15:58
  #2197
Medlem
Swe1227s avatar
Vad händer med brev som är skickade men inte kommer fram? Jag har beställt från shoppar 2 ggr och det har aldrig kommit något! Man börjar ju fundera hur de kan gå till...
2016-04-05, 16:01
  #2198
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Vad händer med brev som är skickade men inte kommer fram? Jag har beställt från shoppar 2 ggr och det har aldrig kommit något! Man börjar ju fundera hur de kan gå till...

Någon garanti på att de verkligen har skickat ut det?
Du vill inte ha civilare på dig i så fall om två brev verkligen har gått bort. Sen har ju posten varit seg enligt andra användare
2016-04-05, 16:05
  #2199
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LysergicZero
Någon garanti på att de verkligen har skickat ut det?
Du vill inte ha civilare på dig i så fall om två brev verkligen har gått bort. Sen har ju posten varit seg enligt andra användare
Ja och nej. Första beställningen har jag inte hört något av, shoppen la ner strax efter jag beställde. Men den andra gången handlade jag från en grön shop som sa att dom skickat, men det har gått en vecka nu så börjar bli tveksam.

Hur fungerar de där med civilare? Tar dom beslag på breven eller kollar dom igenom och skickar vidare?
2016-04-05, 16:07
  #2200
Medlem
apoteksgro**en är lika gröna som spenat Svarar snabbt och kvaliten ser bra ut har inte testat ännu dock
2016-04-05, 17:12
  #2201
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
apoteksgro**en är lika gröna som spenat Svarar snabbt och kvaliten ser bra ut har inte testat ännu dock

Jag har väntat en vecka nu och det är fortfarande tomt i lådan.
2016-04-05, 17:32
  #2202
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Vad händer med brev som är skickade men inte kommer fram? Jag har beställt från shoppar 2 ggr och det har aldrig kommit något! Man börjar ju fundera hur de kan gå till...

Jag skippar nog nätet i fortsättningen. Jag har beställt 4 ggr och 1, ev 2 har försvunnit. Inte värt nojan för 5 öre.
2016-04-05, 20:59
  #2203
Medlem
Amnias avatar
Abrakadabra gröna som grönaste gräset igen

Trevliga och pålitliga, och deras tjack är det bästa jag någonsin vart med om utan att ljuga!
2016-04-06, 07:39
  #2204
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huntelaar
Jag skippar nog nätet i fortsättningen. Jag har beställt 4 ggr och 1, ev 2 har försvunnit. Inte värt nojan för 5 öre.
Det är lustigt,
Jag har handlat online via internet sedan början av 2000 talet med Naturensdroger, Smartbar etc. Sedan avancerat utrikes, Tyskland, Spanien.
Och för att inte tala om all inrikes handel.

Det är alltså drygt 16års näthandel och jag kan med handen på hjärtat säga att jag enbart förlorat 2st brev inrikes och 2st urikes.

Inrikes breven är jag 100% vad som hände, ena var det en dropoff som inte kunde hålla fingrarna i styr och det andra var det en vendor som var rödare än röd.

Men jag måste slå ett slag för att "VISSA" tex. brevbärare har lärt sig känna igen dessa vendors specifika försändelser och kan inte hålla sina klibbiga i styr.
Sedan i många fall tror jag personen bor hemma hos Mamma och Pappa och dessa faktiskt konfiskerar era brev..

För en GRÖN shop förlorar INTE brev i etern hur som helst. Det är min erfarenhet. Svensk post är riktigt säker!
2016-04-06, 17:04
  #2205
Medlem
gonzorockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonzorocker
Inväntar sample på E från karamellkungen..
karamellkungen.tk
Fan nu när jag tänker efter så var det inte nån shop för ett par år sen som hette karamellkungen, och fick lov att byta namn. För mej att dom var rätt seriösa.
2016-04-06, 18:32
  #2206
Medlem
JeffHardys avatar
Förlåt om jag är OT men jag måste bara dela lite ny info från allinshoppen.

Finns numera en rad förfalskningar att konsumera förutom deras MDMA.
Vill inte att ni ska uppfatta detta som reklam.
Vill bara dela med mig av hur sjukt det börjar bli i shoppvärlden.

Cheers
2016-04-06, 20:30
  #2207
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffHardy
Förlåt om jag är OT men jag måste bara dela lite ny info från allinshoppen.

Finns numera en rad förfalskningar att konsumera förutom deras MDMA.
Vill inte att ni ska uppfatta detta som reklam.
Vill bara dela med mig av hur sjukt det börjar bli i shoppvärlden.

Cheers
Sjukt?
Varför tycker du det är sjukt?

Det här finns ju överallt på darknet. Att det spiller ut en aning på "vanliga" webben händer titt som tätt.
2016-04-06, 23:06
  #2208
Medlem
JeffHardys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Sjukt?
Varför tycker du det är sjukt?

Det här finns ju överallt på darknet. Att det spiller ut en aning på "vanliga" webben händer titt som tätt.

Hänger inte på darknet längre å rör mig inte i kriminella kretsar utan är en vanlig knarkare.
Men visst. Blir ju inte förvånad.
Sjukt kanske var lite å ta i. Men kul.

Cheers

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in