2016-10-12, 12:20
Medlem
Flaskpostenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpostens
Blandshoppen känns halvröda iaf, det säger att det inte fått någon betalning trots att jag betalade i måndags. Men har kontaktat banken och ska kolla vart pengarna tog vägen. Tror inte det blivit något fel.

Så halvröda är blandshoppen tills jag vet mer. Håll i era pengar

Nu skrev dom att dom skulle skicka det idag helt plötsligt. Så får väl vänta och se
2016-10-12, 14:07
Medlem
darkreapers avatar
Blandshoppen är gröna jag fick hem min beställning idag! allt är bra
2016-10-12, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkreaper
Jag ringde till postnord och pratade med dom. Som dom flesta antagligen vet så är de lite krångel på postnord nu men det gäller inte kuvärer vanliga brev utan det gäller lite större paket. och jag tvivlar på att de skulle behövas ett större paket för att skicka 2 piller och lite pulver...
Off topic Moderator:
Finns en egen tråd om Postnord: (FB) Den stora tråden om Postnord, brev och andra fraktsätt (2)
2016-10-12, 18:17
Bannlyst
Leverans idag från Blandshoppen! Dom kan inte bli grönare än så här.

Tycker du "Flaskpostens" kanske ska tagga ner lite, du halv rödar dom för dom inte fått in betalningen i tid, när dom sen verkar hittat din betalning och säger att dom ska posta så fortsätter du?! Som någon länkade i tråden tidigare idag visa lite respekt för shopparna som sliter för oss och riskerar en massa, blandshoppen har visat gång på gång att dom är tvär gröna. Att posten dröjt i en vecka minst nu är inte deras fel.

Och som någon annan skrev igår om amfetaminet blandshoppen.se säljer, så är det ren dynamit!
2016-10-12, 19:18
Medlem
Här kommer en gröning till Blandshoppen! Toppenkvalitet på tjacket.
2016-10-12, 20:57
Medlem
Raxxorzs avatar
Ändrar min rödning till Gröning på blandshoppen, fick hem ett litet brev vaket
2016-10-12, 21:40
Medlem
cnbs avatar
Många som haft leveransstrulet, även jag tyvärr.

Fick i alla fall hem mitt från svenskcentralstimulans.com idag, två dagar försenat men det känns okej. Drog en test-lina direkt och det kittlade skönt i bröstet. Gröna i min bok nu
2016-10-13, 01:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cnb
Känns verkligen av att det är många desperata medlemmar (aka missbrukare) i den här tråden...

Flera shoppar har blivit rödade av flera medlemmar senaste dagarna, dem shopparna har uttryckligen förklarat på sin hemsida och i mail till sina kunder att PostNord har förseningar. Visa lite respekt mot shoppar som lägger ner tid och energi på att tillhandahålla oss med det vi vill ha, och vänta med att röda till ni verkligen är säkra.

Eftersom ingen av dem som rödat verkar känna till någon svensk tidning så får ni hjälp här: http://www.dn.se/ekonomi/postnords-vd-klart-att-vi-har-problem/
Har fått brev från andra shoppar, utan problem.. skulle posten endast strula när det kommer till svenskcentralstimulans...skitsnack!! RÖDA tills jag fått mitt, gått mer än 2v!!!

Citat:
Ursprungligen postat av cnb
Många som haft leveransstrulet, även jag tyvärr.

Fick i alla fall hem mitt från svenskcentralstimulans.com idag, två dagar försenat men det känns okej. Drog en test-lina direkt och det kittlade skönt i bröstet. Gröna i min bok nu

Jag och fler har inte fått sitt från denna oseriösa "shop", de är absolut inte gröna för du fått ditt som var "sent i 2 dagar"
2016-10-13, 07:56
Bannlyst
Funderar på att testa blandshoppens tjack nästa vecka. Men hittar inget på sidan om hur betalning m.m ska gå till. Jag som idiot-missar någon sida eller är det bara att mejla dom för instruktioner?

Mvh
2016-10-13, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mekarn92
Funderar på att testa blandshoppens tjack nästa vecka. Men hittar inget på sidan om hur betalning m.m ska gå till. Jag som idiot-missar någon sida eller är det bara att mejla dom för instruktioner?

Mvh

Tror du ska maila vad du vill ha och ange din adress så får du ett returmail hur du ska gå tillväga.
2016-10-13, 09:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fantasysun
Tror du ska maila vad du vill ha och ange din adress så får du ett returmail hur du ska gå tillväga.

Tack så mycket, ska testa. Någon som vet om karamell kungen är igång fortfarande?
2016-10-13, 10:05
Medlem
cnbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanBahia
Har fått brev från andra shoppar, utan problem.. skulle posten endast strula när det kommer till svenskcentralstimulans...skitsnack!! RÖDA tills jag fått mitt, gått mer än 2v!!!

Jag och fler har inte fått sitt från denna oseriösa "shop", de är absolut inte gröna för du fått ditt som var "sent i 2 dagar"

Fan va tråkigt.. Jag mailade dem efter att jag betalde och dem svarar trevligt och förklarar. Har du försökt maila, vad säger dem?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in