2016-10-16, 12:40
Medlem
namerlesss avatar
http://www.futhead.com/17/squads/1300482/

Någon som kan hjälpa mig med dom sista spelarna? har ungefär 20k.
Citera
2016-10-16, 13:43
Medlem
Fan vad skönt att äntligen ha lite tur i packs! Vann en draft och öppnade Gattuso som legend. Bara ca 350k men ändå jävligt skönt.
Citera
2016-10-16, 14:16
Medlem
rasmusens avatar
Någon som har tips på bra källor gällande kommande sbc? Omröstningar etc? Här finns det pengar att tjäna helt klart!
Citera
2016-10-16, 14:53
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rasmusen
Någon som har tips på bra källor gällande kommande sbc? Omröstningar etc? Här finns det pengar att tjäna helt klart!

Tänker du på player of the month? Alltså det som Son har nu och Sterling dessförinnan. Där får man väl hålla koll på PL helt enkelt, fanns 6 alternativ innan angående vilken spelare som skulle få det.

Sen finns en tråd på EAs fifa forum där de spånar på vilka matcher som är med i marquee sbc. Exempelvis spelas Old Firm nästa helg --> folk investerar i Celtic/Rangers spelare i hopp om att de går upp då den matchen säkerligen finns med.
Citera
2016-10-16, 15:22
Medlem
RolfRolands avatar
Draft Token Pack som man får i nya sbc. Hur många draft tokens får man i det paketet, en eller fler?
Citera
2016-10-16, 15:26
Medlem
Tänkte jag skulle köra SBC och få in Heung-Min Son. Såg klipp på youtube där han kom undan med drygt 80k för de tre olika utmaningarna. Kan vara värt det, ser ut som ett gött kort. Sen får man ju paket för runt 50k? Får hoppas på lite packning! Har två frågor bara.

Fråga 1: Någon som lirat med POTM Son?

Fråga 2: Det ärsvårt att säga såhär tidigt kanske. Men någon som har koll på när utmaningarna för Sterling var som mest prisvärda? Gissningsvis halvvägs? I början är ju priserna helt bananas... kan tänka mig att många vill köra den i slutet innan den tar slut också.
Citera
2016-10-16, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daasmild
Köpte på mig 40 st Steklenburg för 700-800 efter hans första straff räddning, nu kostar han 4k!
Va gör man bäst?? Säljer av alla nu för 4k, eller väntar på informen på onsdag och säljer då?
Vad tror ni?? Är väldigt kluven här...

Jag förstår mig verkligen inte på marknaden.
Varför skulle en skitmålvakt som räddade en straff i PL plötsligt gå upp 3k i pris på FUT?
Tror folk att han blir bättre i spelet eller?
Citera
2016-10-16, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Varför skulle en skitmålvakt som räddade en straff i PL plötsligt gå upp 3k i pris på FUT?

Har alltid varit så och det är alltid lika förvånande. En spelare gör två-tre mål och helt plötsligt drar priset iväg flera tusen. Folk som har noll koll ser en spelare som gör nåt bra och vill förmodligen spela med honom. Sen har dem noll koll på marknaden och köper till priset som är. Kan vara värt att sitta med mobilen samtidigt som man kollar fotboll och hinner dra åt sig lite spelare som utmärker sig. Just de, samt att det kan bli ety TOTW-kort av den spelaren. Som nedanstående gubbe skrev.
Senast redigerad av grahnen 2016-10-16 kl. 15:53.
Citera
2016-10-16, 15:42
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:

Delvis hype efter en bra insats. Men framförallt för att en spelare alltid går upp när han är med i totw. Så stänker någon dit två mål så går folk in och köper på sig det kortet vilket leder till att priset stiger.
Citera
2016-10-16, 16:04
Medlem
Citat:
Kommer han med i TOTW försvinner kortet från marknaden i en vecka, vilket innebär ett högre pris. Därför försöker folk köpa upp honom innan priset peakar.
Citera
2016-10-16, 16:34
Medlem
Någon mer än jag som har problem med antalet vinster i weekend-ligan? Mina vinster reggas typ inte osv.. spelar på ps4
Citera
2016-10-16, 16:47
Medlem
Ni som spela weekend-ligan förra veckan, när fick ni priserna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in