Citat:
Ursprungligen postat av
stifmeister89
Jag tror inte vi svenskar förnekar att vi har dopingproblem, men skillnaden är att många i Norge är hjärntvättade om ni tror att ert skidlandslag är fritt från doping.
Sen vill jag påpeka något om munsår som kallas för Actinic cheilitis, något som man får när man exponeras för solen. Det leder till sår på framför allt underläppen. Det är något som framför allt drabbar personer över 45 år. Yngre personer drabbas ytterst sällan av detta. Dessutom är det betydligt vanligare hos män än hos kvinnor och kan ha en ratio på 10:1.
Lägg till att vi vet att sidoeffekterna av att använda clostebol kan vara sår i och runt munnen, något som länkades tidigare i den här tråden. Dessutom är clostebol en steroid, vilket betyder att den är fettförbrännande. Ingen kan väl ha missat Johaug, Weng och Björgen (bland annat) har en betydligt lägre fettprocent än t.ex. Kalla, Haag och Ingermarsdotter. Det går även att jämföra med Niskanen och Saarinen från Finland. Inte alls lika låg fettprocent som de norska damåkarna. Har alla i Norge tur med arvsanlagen? Jag säger inte att detta är bevis för något, men det är en ganska intressant iakttagelse.
Ajajaj....molnen tornar upp sig på den norska himlen....och Björgen ja...hon ser ju nästan ut som
Fabulators avatar...såg ut som en man i klänning när hon var med hos Skavlan.
Fan vilken härlig resa nu fram till säsongsstarten

Nu kan man gotta sig riktigt ordentligt när allting sakta men säkert rullas upp inför världens granskande ögon. Norge är ännu i chockfasen och förnekelsen kommer att bytas ut när ALL fakta grinar dem rakt upp i ansiktet så småningom
Ponera att det finns några rena åkare i Norge. Dessa kommer nu inte att få en ärlig chans, eftersom alla kommer misstänka norska åkare pga vad salveduon har ställt till med. Ett brev betyder så mycket, heter numera - en anabolasalva betyder så mycket
Fan vad jag njuter nu när det är dags för Norge att betala tillbaka de 25 åren de stulit från den älskade längdskidsporten! De har nu mygel som ny nationalsport