Citat:
Registrerer at du ikke klarer å fremme en intelligent kritikk av innlegget.
Til opplysning så har jeg vært meget kritisk til den offisielle historien, og sendte mail til forbundet med kritiske spørsmål og har ellers uttalt meg kritisk på norske nettsider. Jeg mener at de siste opplysningene som har kommet frem, gir oss et godt grunnlag for å nærmest konkludere med hensyn på hvorvidt det var en intensjon om å oppnå prestasjonsfremmende effekt. Jeg registrerer at de som er uenige i denne konklusjonen, ikke velger å faktisk komme med motargumenter, men annet fjas.
Registrerer at det er svært lav kvalitet på diskusjon og resonnement på flashback - det er synd.
Til opplysning så har jeg vært meget kritisk til den offisielle historien, og sendte mail til forbundet med kritiske spørsmål og har ellers uttalt meg kritisk på norske nettsider. Jeg mener at de siste opplysningene som har kommet frem, gir oss et godt grunnlag for å nærmest konkludere med hensyn på hvorvidt det var en intensjon om å oppnå prestasjonsfremmende effekt. Jeg registrerer at de som er uenige i denne konklusjonen, ikke velger å faktisk komme med motargumenter, men annet fjas.
Registrerer at det er svært lav kvalitet på diskusjon og resonnement på flashback - det er synd.
Med ditt resonemang är det att så länge man inte bryr sig om vad man äter och dricker utan frågar en läkare är det doping i medicinen "Nej svarar läkaren" så är det lugnt läkaren kan dopa sin åkare hur mycket som helst utan att riskera staff för åkaren. Kör på fyllan åk dit säg att jag frågade om det va alkohol i drickan, Men den jag fick det av sa att "Nej det är det inte" så slipper du straff. Alla landslag världen över kommer köra samma sak åkaren vet inget men ställt frågan om doping, åk dit läkaren tar skulden åkaren går fri eller kort straff och fortsätter som vanligt.
Therese har steroider i Urin/blodet solklart är hon dopad vad ni än i Norge tycker, och ska va avstängd mellan 2-4 år. Finns inget att diskutera. Likadant som om det skulle va en ryska, östtyska eller svensk så är man dopad och skall dömas därefter.
Sen är det så många konstigheter i denna historia så jag vet inte ens om lance armstrong skulle va stolt över alla ursäkter. Tycker personligen det är sjuk hur naiva folk i Norge är.