Citat:
Ursprungligen postat av
grobiankungen
Får orwellska vibbar av ditt långa inlägg. Faktum är att hon har anabola i blodet. Allt annat är spekulationer. Detta är anledningen till att hon är att betrakta som dopad. Med ditt resonemang skulle många dömda frias, man skulle ha en ogreppbar gråzon och taktiker för att minska risken med doping genom att skylla på lagliga preparat skulle vara ett faktum. Inte svårt att skaffa fram kvitton under den period man tänkt dopa sig direkt.
Lägg det nationella åt sidan och fundera på din reaktion om detta vore en ryss, herre, ej i toppskiktet. Man måste bedöma alla lika det hoppas jag att du förstår.
Registrerer at du ikke klarer å fremme en intelligent kritikk av innlegget.
Til opplysning så har jeg vært meget kritisk til den offisielle historien, og sendte mail til forbundet med kritiske spørsmål og har ellers uttalt meg kritisk på norske nettsider. Jeg mener at de siste opplysningene som har kommet frem, gir oss et godt grunnlag for å nærmest konkludere med hensyn på hvorvidt det var en intensjon om å oppnå prestasjonsfremmende effekt. Jeg registrerer at de som er uenige i denne konklusjonen, ikke velger å faktisk komme med motargumenter, men annet fjas.
Registrerer at det er svært lav kvalitet på diskusjon og resonnement på flashback - det er synd.