Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-10-14, 16:52
Moderator
Unitys avatar
Donald Trump är topic. Enbart.
/Mod
2016-10-14, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Finns redan gott om bevis, läs inlägget jag skrev någon sida bak i tråden. Tyvärr är redan skadan skedd, nu har folk fel uppfattning om honom eftersom eliten och etablissemanget är rädda för honom.

Att man ens tror på att 7 pers helt plötsligt skulle gå ut med dessa anklagelser på samma dag, nära valdagen är ju efterblivet. Och ingen av dessa har polisanmält honom.

Givetvis stämmer det du säger. Trump _KOMMER_ att vinna, utan att ens tveka en nanosekund.

Det glädjer mig nå enormt också, jag har tittat på vartenda rally han fört, och kan inte mer än att säga att han är helt klart den bästa presidentkanditaten vi någonsin sett.

Ledsen Hillary, men du kommer bli överkörd, du är helt chanslös!
Senast redigerad av Hewasright 2016-10-14 kl. 17:43.
2016-10-14, 17:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hewasright
Givetvis stämmer det du säger. Trump _KOMMER_ att vinna, utan att ens tveka en nanosekund.

Det glädjer mig nå enormt också, jag har tittat på vartenda rally han fört, och kan inte mer än att säga att han är helt klart den bästa presidentkanditaten vi någonsin sett.

Geroge Washington eller Andrew Jackson nivå Lite mer som Andrew Jackson kanske, han var lite mer anti systemet, bankerna etc. :P
2016-10-14, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
Geroge Washington eller Andrew Jackson nivå Lite mer som Andrew Jackson kanske, han var lite mer anti systemet, bankerna etc. :P

Jajamen, synd bara att slösa rösterna på Hillary, när Trump uppenbarligen kommer kunna göra skillnad. Trump öppnar upp ögonen på folk som inte sett korruptionen tidigare, vilket jag tycker är bra..

Köper man medias slask så kommer man garanterat rösta på Hillary.

Demokrati är i min mening smuts.
2016-10-14, 17:53
Medlem
JustZlatans avatar
Yes! Nu går han all in och beskyller den globala maktstrukturen för att förstöra landet i konspiration med medierna och motståndaren Hillary Clinton och publiken jublar som aldrig förr. Det här är underbart!

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=6541040

Nu tror jag faktiskt att han har en chans att vinna igen.
2016-10-14, 18:14
Medlem
zergrushs avatar
Citat:

Ledsen Hillary, men du kommer bli överkörd, du är helt chanslös!
Jag bookmarkar det här till november, om det är ok?

Hur det faktiskt ser ut:
http://www.270towin.com/
2016-10-14, 18:29
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clutchshooter
Det är inte ett lämpligt uttalande av honom, men tycker du att det är lämpligt att skydda en våldtäktsman och attackera våldtäktsoffren? Sätt ditt hat i perspektiv... Den andra kandidatens BROTT är hundra gånger värre än det som Trump har gjort och det han anklagas ha gjort.
Jag hatar inte, och det hr är en tråd om Donald Trump och inte Hillary Clinton - så jag frågar igen: Är det lämpligt att en president för USA talar tillsmåflickor på det sättet. Mitt svar är NEJ! så följaktligen hoppas jag att någon annan vinner presidentvalet. Vadtycker du?
2016-10-14, 18:32
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Yes! Nu går han all in och beskyller den globala maktstrukturen för att förstöra landet i konspiration med medierna och motståndaren Hillary Clinton och publiken jublar som aldrig förr. Det här är underbart!

Väldigt viktigt att han tar upp den globala maktstrukturen. Inte bara för att visa att han står på sig och inte viker sig för media och globalisterna, utan även för folket här i väst världen som kanske öppnar upp ögonen och börjar lägga ihop 1+1.
2016-10-14, 18:33
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Jag bookmarkar det här till november, om det är ok?

Hur det faktiskt ser ut:
http://www.270towin.com/

Visst Känns ju inte direkt som en trovärdig källa...

Edit: Förra gången det länkades till den sidan hade Hillary redan 270 elektorer
Senast redigerad av korvbenke 2016-10-14 kl. 18:38.
2016-10-14, 18:48
Medlem
BertFoxs avatar
Citat:
Jajamen, synd bara att slösa rösterna på Hillary, när Trump uppenbarligen kommer kunna göra skillnad. Trump öppnar upp ögonen på folk som inte sett korruptionen tidigare, vilket jag tycker är bra..

Köper man medias slask så kommer man garanterat rösta på Hillary.

Demokrati är i min mening smuts.

Så du föredrar diktatur? Nåja, vi är inte alla födda stövelslickare. Men visst finns drag av en liten diktator i Trump. Ingen tillfällighet att han gillar Putin.
2016-10-14, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Ok du läser alltså Aftonbladet som alla andra som skriver skit, RealClearPolitics styrs av etablissemanget om du inte visste det, det finns mängder med mätningar som är oberoende som visar på motsatsen men gråt inte nu om Hillary förlorar sen.

Jag lovar, jag ska inte gråta. Jag ska skratta åt eländet, se hennes förlorartal och Trumps segertal och sedan gå och lägga mig om det blir så. Om Hillary vinner så gör jag samma sak förutom skrattet. Jo, jag tog semester dagen efter för att kunna följa allt live

Om nu bara Flashback kunde vara stabilt då också så man inte behöver vänta femtielva timmar på att kunna svara.
2016-10-14, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan

Varför går de inte och registrerar sig och förtidsröstar? Demokraterna har en halv miljon registrerade fler i Florida

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in