2016-10-14, 12:51
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimKuk-Jing
Vilken division spelar ni i? Och har ni gått upp varje säsong?

Division 3 på PC, börjar ta emot på matcherna nu, vet inte om jag vågar trycka på för att gå mot div 1 då det är förbannat mycket auto-trainers var och varannan match.
Citera
2016-10-14, 13:56
Medlem
zRabbiTs avatar
Son blev alltså månadens spelare i PL och det blev således också en SBC om honom. In i era klubbar och sök efter koreanska spelare för att sälja!
Citera
2016-10-14, 14:09
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zRabbiT
Son blev alltså månadens spelare i PL och det blev således också en SBC om honom. In i era klubbar och sök efter koreanska spelare för att sälja!

Köpte ihop 3 st lag, för totalt 10k, sålde av de andra två för cirka 5k per spelare och använde det sista laget för att klara ihop SBC, gick med ganska fet vinst
Citera
2016-10-14, 14:23
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
Köpte ihop 3 st lag, för totalt 10k, sålde av de andra två för cirka 5k per spelare och använde det sista laget för att klara ihop SBC, gick med ganska fet vinst
"1 spelare från TOTW" i 11 nation grejen antar jag är ett IF-kort som krävs?
Citera
2016-10-14, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
"1 spelare från TOTW" i 11 nation grejen antar jag är ett IF-kort som krävs?
Jaha det är därför alla mina IF kort sålde direkt.. sålt 15 IF senaste timmen med 5-10k profit per kort 😂😂
Citera
2016-10-14, 14:58
Medlem
Trevligt att se att ens korea investering gick hem. Har 99 stycken silver i tradepilen alla mittbackar köpta för 200-250 coins.
Frågan är om man ska vänta några dagar då jag misstänker att många som gjorde samma grej inte kan låta bli att sälja redan idag.
Citera
2016-10-14, 15:06
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fut-torsk
Trevligt att se att ens korea investering gick hem. Har 99 stycken silver i tradepilen alla mittbackar köpta för 200-250 coins.
Frågan är om man ska vänta några dagar då jag misstänker att många som gjorde samma grej inte kan låta bli att sälja redan idag.

Det är i början som alla bara splurgar ut pengar för att bli klar med skiten snabbt, väntar du så blir det svårare då folk gillar att hålla i pengarna, det är kåtbockarna du vill ha och dom kör all out i början
Citera
2016-10-14, 15:16
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Jag vet inte om det är så mycket att vara imponerad över. Många har köpt FIFA points, fuskat (köpt coins eller kört autobuyers), spelat 24/7 eller haft pack luck. Det här är lite som ett gamblerforum - folk skryter gärna med sina storvinster (sexiga trupper), men pratar helst inte om offren/förlusterna de gjort på vägen.

Och nej jag är inte bara avundsjuk, jag hade själv en trupp med bästa La Liga-laget för någon upplaga sen. Ronaldo, Neymar, Bale, Kroos, Modric i olika varianter av TOTY, IF och MOTM. Hur jag tog mig dit var insane pack luck och inköpta coins.

Sen finns det väl såklart dem som tjänat dessa miljoner coins fair and square, men det finns verkligen inga genvägar för dem. Bara tid och erfarenhet som tagit dem dit.

----

Hur funkar IF trading numer? Före price ranges och före "special"-kategorin när man söker efter kort var IF magiskt, nu tänker jag mig att det inte alls säljer lika bra?

Bra skrivet. Men vad är IF trading?
Citera
2016-10-14, 15:40
Medlem
KorvkastarNs avatar
Kan nån förklara hur man ska spela i draft? tycker det är sån sjuk skillnad på draft och vanliga matcher i season, har så jävla stora problem med att vinna matcher i draft fast jag har bättre stats i allt så tänkte om det är nått speciellt man ska tänka på eller nått speciellt spel sätt :S
Citera
2016-10-14, 16:09
Medlem
KorvkastarNs avatar
En fråga till bara hur bryter ni när dom kmr med boll? jag kör på "b" eller jockey men bollen studsar alltid vidare till doms nästa spelare, den kan studa vidare 3-4 ggr irad ibland så dom tillslut står framför målvakten
Citera
2016-10-14, 17:51
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Bra skrivet. Men vad är IF trading?

In Form trading. Trade med svarta kort, typ.

----

Jag fattar inte hur EA tänker med SBC. Det är nu 3 st PL-SBC aktiva - samtidigt! Den liga som är överlägset dyrast ändå.

Jag trodde själva poängen med SBC var att vi spelare med kreativitet och tid kunna få packs som var värda mer än investeringen i coins det krävs. Ändå så har man i de flesta SBCs begränsat sig till en klubb, liga eller en nation - vilket får till följd att det blir ockerpriser på de spelare som krävs för att lösa dem.

Jag har inte gjort matten exakt men i vissa SBCs kostar det MER att lösa en viss SBC än att bara köpa packsen man får som belöning. Hur fan tänker de där?

Jag hade en tanke om att lösa någon av Sterling-SBCerna så här i elfte timmen, men det var ju bara glömma nu när EA lanserat Son-SBC samtidigt så priserna på spelarna som krävs för båda har rusat iväg.

Blir lite bitter, det blir jag.
Citera
2016-10-14, 18:11
Medlem
SGustafsson91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
In Form trading. Trade med svarta kort, typ.

----

Jag fattar inte hur EA tänker med SBC. Det är nu 3 st PL-SBC aktiva - samtidigt! Den liga som är överlägset dyrast ändå.

Jag trodde själva poängen med SBC var att vi spelare med kreativitet och tid kunna få packs som var värda mer än investeringen i coins det krävs. Ändå så har man i de flesta SBCs begränsat sig till en klubb, liga eller en nation - vilket får till följd att det blir ockerpriser på de spelare som krävs för att lösa dem.

Jag har inte gjort matten exakt men i vissa SBCs kostar det MER att lösa en viss SBC än att bara köpa packsen man får som belöning. Hur fan tänker de där?

Jag hade en tanke om att lösa någon av Sterling-SBCerna så här i elfte timmen, men det var ju bara glömma nu när EA lanserat Son-SBC samtidigt så priserna på spelarna som krävs för båda har rusat iväg.

Blir lite bitter, det blir jag.
Är nog inte omöjligt att varje spelare som vinner månadens spelare i PL kommer att få det. Priset heter ju "EA Sports player of the month", så det blir o satsa på andra "utmaningar".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in