2016-10-13, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
https://www.easports.com/se/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=crEN1oW1lfq:FFA17XBO

Nya laget. Något ni skulle ändra på? Har ca 600k kvar men vill egentligen inte använda mer än 100k

Nu kanske jag förstår fel men så här har det väl sett ut i stort sett varje FIFA? Folk gör allt för att vinna, det märks väl extra tydligt bara nu helt enkelt i och med FUT Champions...

PTB har alltid varit frustrerande att spela mot.

fast tidigare versioner (inte alla) har du kunnat spela dig fram till målchanser, du har kunnat skilla dig fram om du var duktig på det... Dessutom fanns det ingen glitch där du kan sätta Extrem defensiv för att låta backlinjen stå utanför straffområdet hela matchen.. Dessutom med det auto-försvaret som finns i spelet har man ju stor nytta av att spela defensivt.. extremt svårt att ta sig igenom ett sådant försvar..tidigare fifa har du snarare straffats av att ligga för defensivt med backlinjen då det har varit lätt att ta sig igenom iallafall
Citera
2016-10-13, 19:42
Medlem
Vad tror ni om James Rodriguez?
Ska man slå till nu eller kommer han rasa i pris?
Tänkte sälja av tröga jävla Rooney och lägga mellanskillnaden.

En annan sak: kör ni med manuella genomskärare? Funderar på att börja nöta dessa. Känns som att det kan vara värt det
Senast redigerad av teren 2016-10-13 kl. 19:47.
Citera
2016-10-13, 20:08
Medlem
Lyckades kvala in till FUT Champions på första försöket, undrar varför man inte försökte kvala sig in till förra helgens omgång med tanke på vilka sjuka priser man får.

Vilka lag kommer ni köra med till helgen?
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
fast tidigare versioner (inte alla) har du kunnat spela dig fram till målchanser, du har kunnat skilla dig fram om du var duktig på det... Dessutom fanns det ingen glitch där du kan sätta Extrem defensiv för att låta backlinjen stå utanför straffområdet hela matchen.. Dessutom med det auto-försvaret som finns i spelet har man ju stor nytta av att spela defensivt.. extremt svårt att ta sig igenom ett sådant försvar..tidigare fifa har du snarare straffats av att ligga för defensivt med backlinjen då det har varit lätt att ta sig igenom iallafall
Aha, jag förstår. Har bara spelat ~20 ( ) matcher hittils så har aldrig varit med om det än, men det kommer säkert i framtiden.
Citera
2016-10-13, 20:12
Medlem
Citat:
Lyckades kvala in till FUT Champions på första försöket, undrar varför man inte försökte kvala sig in till förra helgens omgång med tanke på vilka sjuka priser man får.

Aha, jag förstår. Har bara spelat ~20 ( ) matcher hittils så har aldrig varit med om det än, men det kommer säkert i framtiden.

möter sådana muppar varje match, spelar mest draften men vet att många haft det likadant i säsonger och fut champs... så tråkigt..
Citera
2016-10-13, 20:19
Medlem
megaman9s avatar
Ser inte som som att jag når Fut champions denna veckan

Har ett försök kvar nu, önska mig lycka till..

Hamnar man i 1-0 underläge så vet man att matchen är över, då alla slår på super defensift och bara springer på kanterna och slår inlägg resten av matchen.

Blir nog att lägga ner fut om jag inte änns lyckas ta mig till Weekend league varje vecka.
Citera
2016-10-13, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
Ser inte som som att jag når Fut champions denna veckan

Har ett försök kvar nu, önska mig lycka till..

Hamnar man i 1-0 underläge så vet man att matchen är över, då alla slår på super defensift och bara springer på kanterna och slår inlägg resten av matchen.

Blir nog att lägga ner fut om jag inte änns lyckas ta mig till Weekend league varje vecka.
Hur många försök har man att kvala sig in under en vecka?
Citera
2016-10-13, 20:38
Medlem
http://imgur.com/5FffDEB

RIP Synd att man är förjävla seg

Och nu missade man 100k profit.
Senast redigerad av CopyP 2016-10-13 kl. 20:41.
Citera
2016-10-13, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Dom måste nerfa inlägg. Känns som fifa14 igen. Alla särbarn springer bara ner till kanten och matar inlägg hela matchen.

Man är alltså ett särbarn bara för man utnyttjar ett spels brister för att vinna...? Synnerligen intressant resonemang, må jag säga.

e: Känns imo mer sär att inte kunna försvara sig mot något som man vet kommer ske...
Senast redigerad av FarrokhBulsara 2016-10-13 kl. 23:53.
Citera
2016-10-14, 00:38
Medlem
Ahlfaa19s avatar
Tjena! Var ett tag sen man hängde här.. så, Dags för Weekend League imorn!

Vad tror ni om detta lag till WL? http://www.futbin.com/17/squad/117406

Lycka till imorn allihop
Citera
2016-10-14, 00:42
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:

Förutsatt att du kommer långt ja.

Jag fick möta lag i semin som var helt överlägsna mitt.
Sedan var minst en allafall sjukt mycket bättre än mig.

Fut champ känns väldigt intensiva att spela.
Nästan samtliga matcher var trots vissa förluster ändå roliga att spela.
Senast redigerad av Neroxx 2016-10-14 kl. 00:45.
Citera
2016-10-14, 01:07
Medlem
KimKuk-Jings avatar
Vilken division spelar ni i? Och har ni gått upp varje säsong?
Citera
2016-10-14, 01:12
Medlem
KimKuk-Jings avatar
Bara jag som känner att alla mål som mina motståndare gör är genom tur? Själv spelar man sig igenom och använder oerhörd fokus och noggrannhet med avvägda passningar och att avsluta i rätt lägen. Men i princip alla mål jag får emot mig är genom en direkt djupledspass till friläge utan något som helst spel innan, inlägg där jag gör allt för att nicka bort men ändå gör någon konstigt halv-hopp åt fel håll, eller långskott från ingenstans.

Nu vinner jag visserligen ändå de flesta matcherna genom skicklighet. Men folk som är lite sämre än jag men ändå spelar samma spel måste bli vansinniga när folk vinner mot dem med bara tur-mål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in