2016-10-13, 08:17
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Usch spyr när man inte har minst 9 i chemistry på en spelare.

Min LF Martial i en ST position med 7 chem beg to difffer, 100 matcher, 95 mål och 30 assists
Citera
2016-10-13, 09:50
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
Min LF Martial i en ST position med 7 chem beg to difffer, 100 matcher, 95 mål och 30 assists

Stör mig också på annat än perfektion egentligen men fick mig nog ett tänkeställande tips här.

Har ju SBC Gio, IF Balo och OTW Pjanic i trade pilen atm som jag gärna vill få ihop men inte riktigt lyckats än, mest rullat i en 4411 men den känns som det tagit stopp för mig nu. Alltid spelat fifa med wingers och det kommer jag fortsätta med.

Ska nog testa det här när jag kommer hem, om ingen annan har något kreativt tips. Buffon ska inte snarast om ingen stark propagerar ett case för Handanovic sedan är det Naingolian, och måste ju också hitta en back up till Mario men hittar fan aldrig rätt med strikers. Gabba kanske funkar när han har lite speed mer centreralt runt om sig, han känns ju fan som med 50 i pace. Fast när läget väl är där så är det ju mål för gubben.
Citera
2016-10-13, 10:22
Medlem
Ruggeugglans avatar
Det är så otroligt jävla frustrerande hur var och varannan man möter redan har rena all-star lagen... Hur fan går drt till och hur jävla kul är det att vissa kan få bäst lag på någon vecka. Inte för att de spelar bra utan för de vet hur man glitchar marknaden och köper mest fifa points. Jävla p2w spel som kostar över 500 lappen i butik...
Citera
2016-10-13, 10:26
Medlem
jaybones avatar
Räcker det med att man vinner en daily challenge för att bli kvalificerad till weekend-turneringen varje vecka eller måste man vinna en daily challenge varje vecka man ska köra?

Åkte ut i finalen igår av daily challenge. Tungt.
Citera
2016-10-13, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruggeugglan
Det är så otroligt jävla frustrerande hur var och varannan man möter redan har rena all-star lagen... Hur fan går drt till och hur jävla kul är det att vissa kan få bäst lag på någon vecka. Inte för att de spelar bra utan för de vet hur man glitchar marknaden och köper mest fifa points. Jävla p2w spel som kostar över 500 lappen i butik...

Lovar att du inte blir bättre på fifa bara för att du har ett lag för 500k istf ett lag för 50k.
Citera
2016-10-13, 10:40
Medlem
4321, 433 (5) (4) (2) har alla varit kassa för mig.

Vad tycker ni om 352? Tänkte mig detta isåfall: http://www.futhead.com/17/squads/1127187/
Citera
2016-10-13, 10:48
Medlem
FDYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym94
4321, 433 (5) (4) (2) har alla varit kassa för mig.

Vad tycker ni om 352? Tänkte mig detta isåfall: http://www.futhead.com/17/squads/1127187/
Har inte provat 352 men kanske 4-1-2-1-2?
Citera
2016-10-13, 12:21
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone
Räcker det med att man vinner en daily challenge för att bli kvalificerad till weekend-turneringen varje vecka eller måste man vinna en daily challenge varje vecka man ska köra?

Åkte ut i finalen igår av daily challenge. Tungt.

Du måste vinna en daily varje vecka för att vara med varje helg. Räk också i finalen igår. Ska göra ett försök idag igen att slå mig in.
Citera
2016-10-13, 14:56
Medlem
någon som har en bra lösning på att bryta ner alla jävlar som står med backlinjen vid eget straffområde hela tiden? Enda lösningen jag har är långskott men det känns som en chansning varje gng
Citera
2016-10-13, 17:10
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
någon som har en bra lösning på att bryta ner alla jävlar som står med backlinjen vid eget straffområde hela tiden? Enda lösningen jag har är långskott men det känns som en chansning varje gng

Så jävla jobbiga att möta, man måste vara mer tålmodig och vänta på att han attackerar dig och således öppnar upp försvaret kombinerat med långskott, men ja, det är frustrerande och jag har jävligt dåligt tålamod.
Citera
2016-10-13, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
Så jävla jobbiga att möta, man måste vara mer tålmodig och vänta på att han attackerar dig och således öppnar upp försvaret kombinerat med långskott, men ja, det är frustrerande och jag har jävligt dåligt tålamod.

håller med.. och nöta kant och mata inlägg är knappast kul heller.. detta spelet behöver verkligen patchas..
Citera
2016-10-13, 17:30
Medlem
https://www.easports.com/se/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=crEN1oW1lfq:FFA17XBO

Nya laget. Något ni skulle ändra på? Har ca 600k kvar men vill egentligen inte använda mer än 100k
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
håller med.. och nöta kant och mata inlägg är knappast kul heller.. detta spelet behöver verkligen patchas..
Nu kanske jag förstår fel men så här har det väl sett ut i stort sett varje FIFA? Folk gör allt för att vinna, det märks väl extra tydligt bara nu helt enkelt i och med FUT Champions...

PTB har alltid varit frustrerande att spela mot.
Senast redigerad av CopyP 2016-10-13 kl. 17:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in