Citat:
Ursprungligen postat av
cnb
Känns verkligen av att det är många desperata medlemmar (aka missbrukare) i den här tråden...
Flera shoppar har blivit rödade av flera medlemmar senaste dagarna, dem shopparna har uttryckligen förklarat på sin hemsida och i mail till sina kunder att PostNord har förseningar. Visa lite respekt mot shoppar som lägger ner tid och energi på att tillhandahålla oss med det vi vill ha, och vänta med att röda till ni verkligen är säkra.
Eftersom ingen av dem som rödat verkar känna till någon svensk tidning så får ni hjälp här:
http://www.dn.se/ekonomi/postnords-vd-klart-att-vi-har-problem/
Har fått brev från andra shoppar, utan problem.. skulle posten endast strula när det kommer till svenskcentralstimulans...skitsnack!! RÖDA tills jag fått mitt, gått mer än 2v!!!
Citat:
Ursprungligen postat av
cnb
Många som haft leveransstrulet, även jag tyvärr.
Fick i alla fall hem mitt från svenskcentralstimulans.com idag, två dagar försenat men det känns okej. Drog en test-lina direkt och det kittlade skönt i bröstet. Gröna i min bok nu
Jag och fler har inte fått sitt från denna oseriösa "shop", de är absolut inte gröna för du fått ditt som var "sent i 2 dagar"