2016-10-13, 02:19
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Bla bla bla!

Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Lägg ner din jävla vendetta mot Sigrid. Och sluta upp med att slut shamea för i helvete!
Håller med, Arne Bajse förpestar tråden med sitt tröttsamma kvinnohat. Håll klaffen, så blir internet en trevligare plats att vistas för andra.

Hur som helst, kvällens program var rätt trevligt. Men väldigt synd om det är så att TV4 överdriver Sigrid/Erik-grejen och framställer dem som att de haft sex om de inte har det. Det är jäkligt allvarligt, i så fall, då de borde fatta vilken skitstorm det drar igång mot personerna på internet.

Jennifer alltså – vilket kap hon verkar! Så trevlig, med glimten i ögat, och vacker med sina klarblå ögon och lockiga hår. Jättefin tjej! Det kommer nog gå bra för henne!

Till skillnad mot för flera i tråden så fick jag lite obehagskänslor av den blyga, söta tjejen som lade handen på Eriks lår. När hon tittade honom djupt i ögonen och sade "jag gör allt för den jag älskar" reagerade jag lite. Undra om hon är svartsjuk av sig? Nåväl, tiden får utvisa.

Sigrid är intressant! Kul att hon sticker ut från tidigare deltagare, hon är lite fräck, klappar en av sina friare på rumpan och hoppar i vattnet med kläderna på. Hon tar för sig på ett "klassiskt manligt" vis, så det är väl inte så konstigt att halva Flashback blir butthurt och börjar skriva ganska grova påhopp om henne. Skärp er.

Jag önskar att Andreas som är med i Kärlek till alla-avsnitten hade varit med i det riktiga programmet, herregud vad gullig och rolig han verkar. Älskar honom! Även Oscar och Eric verkar vara jättefina män nu när man får se dem var för sig. Det var inget fel på dem i ansökningsprogrammet, men de utmålades som en enhet, tvillingkufar, Piff & Puff typ. Så framstår de inte alls nu.
Citera
2016-10-13, 02:37
Medlem
wizzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApanBapan
Som att han kommer sätta på samtliga fyra som följer med till gården. (Därav Lindas snack om att sköta saker lite snyggt) Efter det så kommer myset med Sigrid upp på tapetet. So much for "jag är ung men definitivt redo att gifta mig".
Spot on, detta tror jag ochså kommer hända!
Citera
2016-10-13, 02:52
Medlem
NirvanAs avatar
Skulle det inte vara med en flata (eller om det var transa?) denna säsong?
Citera
2016-10-13, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TENTACLEHARDCORE
Tveksamt agerande TV4 att ens avslöja deras samröre. Visst det ger kanske någon tidningsrubrik och mer visningar men folk kommer lacka ur på såväl Sigrid och Erik. Den här sortens program bygger ju på tittarnas uppskattning av deltagarna.

Lol, på att programledaren tror att det är känslor inblandat eller försöker hon bara "rädda" Sigrids anseende genom att de skulle ha någon slags magisk kärlekssaga som blommade till på 12 timmar(?)? Sen ska Sigrid sitta där och ljuga om att känslor faktiskt var inblandade och sen börja gråta för att få sympatier. Var ärlig istället och säg att du var kåt och såg ett tillfälle att knulla.

Om hon skulle hamna i någon slags relation med någon av snubbarna, t.ex. han göteborgaren med lite råg i ryggen, så tror jag han kommer lacka när han ser det här.

Edit: Kul att Erik blev av med oskulden(?).

Ja inte tror jag att någon magi eller kärlek uppstår på ynka 12 timmar.....

Nej bättre för båda två att vara ärliga mot sina dejter...ingen bra utgång att gå in i en relation med någon och sen inte säga vad som skett här. Dejterna lär lacka rejält tror jag med.
Citera
2016-10-13, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Bättre att ta någon runt 30 istället. Det är fortfarande "ungt" och bör innebära bättre förutsättningar för ett hållbart förhållande. TV4 hade ju två såna killar att välja på men valde att följa Erik istället.

Problemet är dock att processen med tv-produktionen redan har inletts.
Kanske trodde han att det inte skulle tas med i programmet men nu valde ju TV4 att göra det.
Då blir det hela betydligt mer komplicerat. Det blir taskigt mot deltagarna som kommit dit för att träffa Sigrid och Erik för de har ingen aning om vad som hänt och hur det eventuellt kan påverka hela scenariot. Får de reda på det hela först när programmet sänds så måste det kännas väldigt märkligt för dem. Får de reda på det under uttagningsprocessen är det knappast så roligt heller men det är det enda rätta att göra.
Oavsett, så är det en tråkig situation för deltagarna och något som en person med bättre omdöme än Erik (och Sigrid) hade haft i åtanke.

Ja de kunde ju tagit med Johan?, tror han heter så, han som gillade inredning eller Nils i Skåne. Men verkar vara "krav" att det ska vara en ung pojkspoling till bonde med varje år.
Citera
2016-10-13, 04:21
Medlem
Bandida.locas avatar
Jag är mållös.

Om jag hade sökt till Erik eller Sigge hade jag tappat intresset om de hade en himlastormande ONS. Kom igen! Det här är bara för mycket! Mådde så illa att bevittna detta!
Citera
2016-10-13, 05:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Är inte helt säker, det är lite för korkat av dom att ställa upp på det, om det nu verkligen är sant. Så jag tror allt mer på att TV4 kört över dom och sedan klippt och klistrat. Notera att Erik satt med kläderna på. Nä, det här luktar PR-bluff. Så här säger Erik om grejen, ska bli intressant att se hur Sigrid uttalar sig. http://www.expressen.se/noje/tv-bonden-eriks-ilska-mot-linda-lindorff/

Naiv i kubik. Vad tror han egentligen? Att TV4 skulle bry sig mer om honom än tittarsiffror.

Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Det var ju knappast den blyge Erik 21 år som tittade Sigrid djupt i ögonen, tog henne i armen och ledde henne in i sovrummet.

Nej, även om den rosenkindade 21-åringen hade känslor, så var det nattliga rendez-vous'et i sängen Häst-Sigrids idé.

Hur kan denna situation tolkas ?

Jo, 43-åriga Sigrid har dåligt omdöme och borde veta bättre, hon är förförisk och opålitlig. En trevlig kväll i gott sällskap och några glas vin räcker för att hon ska hoppa i säng med en ung man hon nyss har lärt känna. Vad sa Sigrids tonårsdöttrar om detta ?

Kanske var det så att Sigrid betedde sig på liknande sätt på affärsresan, medans maken satt hemma med barnen och tittade på tv.

Ridskolelärarinnan Sigrid uppträdde som nån slags gruppbefäl och jagade runt gubbarna i skogen. Det tyder på att Sigrid är dominant, hon sa dessutom att hon inte gillade om någon sade emot.

Slutsats: Sigrid är en mycket krävande och svår person som gillar att styra över andra. Fiskhandlaren från Göteborg har attityd och verkar alfa, vilket betyder att hans tid i tv snart är över. Sigrid vill ha en toyboy att leka med.

Jag instämmer i det du säger. Samtidigt tycker jag att det är uppenbart att Sigrid är castad och mest tycks vara intresserad av att bli kändis. Hennes reaktion efter den s.k. natten var så löjligt uppförstorad att det omöjligt kan vara något annat än skådespeleri från hennes sida. Ingen vidare trevlig människa hur som helst.
Senast redigerad av avec 2016-10-13 kl. 05:49.
Citera
2016-10-13, 07:01
Medlem
Alplandskaps avatar
Jag skiter fullständigt i om två vuxna människor legat med varandra eller inte.

Det som däremot är skandal är om tv4 med Linda Lindorff i spetsen försöker få det att framstå som att de gjort det. Nu kan hon glömma sina Kristallen för evig tid framöver. Har faktiskt gillat Linda och uppfattat henne som "enkel" och trevlig. Om hon nu håller på med detta ränkspel och ljuger svenska folket rakt upp i ansiktet både i programmet och i sin blogg har hon satt sin sin sista potatis hos mig.

Är det så att Sigrid och Erik bara satt uppe och pratade och tv4 nu vinklar det på detta sätt har tv4 tagit ett historiskt kliv in i slaskjournalistikens träsk. Dags för tv4 att lägga korten på bordet.

/Alplandskap
Citera
2016-10-13, 07:32
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alplandskap
Jag skiter fullständigt i om två vuxna människor legat med varandra eller inte.

Det som däremot är skandal är om tv4 med Linda Lindorff i spetsen försöker få det att framstå som att de gjort det. Nu kan hon glömma sina Kristallen för evig tid framöver. Har faktiskt gillat Linda och uppfattat henne som "enkel" och trevlig. Om hon nu håller på med detta ränkspel och ljuger Är det så att Sigrid och Erik bara satt uppe och pratade och tv4 nu vinklar det på detta sätt har tv4 tagit ett historiskt kliv in i slaskjournalistikens träsk. Dags för tv4 att lägga korten på bordet.

/Alplandskap

Den som lever få se, antigen har tv4 överdrivit det hela,eller så visar det sig att Erik är en ung
kille som inte törs stå för sina eskapader.
En eller flera yngre tjejerna kanske får veta att han har haft ihop det med Sigrid och blir så förbannade att de inte vill vara med, därför kanske han är så mån om att förneka det.
Hursomhelst håller jag med andra som tycker att de borde bara ha äldre personer med, åtminstone runt 30. Är man 21 vill man oftast knulla runt, men unga killar lockar många tjejer som tittar och oftast blir det mer spänning i relationerna mellan de yngre och yngre bönder är väl mer intressanta i medier, än en äldre person, som på det inte är fotogenisk- tänker på tex AnnaKarin.

Det hade varit kul om tvillingbröderna hade fått vara med.
Senast redigerad av cece123 2016-10-13 kl. 07:36.
Citera
2016-10-13, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av azadora
Hade dragit direkt om jag sökte till Sigrid. Knullar en pojke som ser ut som 15 dubbelt så yngre som hon lärt känna 1 dag. Grattis alltså. Hyfsad fjortis alltså.

Jag tycker han ser smågubbig och sliten ut i ansiktet, lite dubbelhaka, blek och småfet, han hade lätt kunna vara 30 år. Han har ett extremt barnsligt beteende runt tjejer där han fnissar, blir tyst och ler nervöst.
Sigrid verkar ha extremt dålig smak som faller för en honom och den där Bertil som hon tidigare mött på tåget och tyckte han var hur fin som helst trots att han inte lär vara längre än 167cm lång och flint. Någonting måste vara fel med henne, hon kan få det hon pekar på och dra hem vilken kille som helst för ett knull. Skulle inte förvåna mig om Sigrid ligger med Brandon innan säsongen är över.
Citera
2016-10-13, 07:46
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perlmutter
Jag tycker han ser smågubbig och sliten ut i ansiktet, lite dubbelhaka, blek och småfet, han hade lätt kunna vara 30 år. Han har ett extremt barnsligt beteende runt tjejer där han fnissar, blir tyst och ler nervöst.
Sigrid verkar ha extremt dålig smak som faller för en honom och den där Bertil som hon tidigare mött på tåget och tyckte han var hur fin som helst trots att han inte lär vara längre än 167cm lång och flint. Någonting måste vara fel med henne, hon kan få det hon pekar på och dra hem vilken kille som helst för ett knull. Skulle inte förvåna mig om Sigrid ligger med Brandon innan säsongen är över.

Någon har skrivit på Sigrids Facebook sida att Sigrid skulle vara känd för att gå in och sabotera förhållanden /äktenskap /vara otrogen.

Jag får 14is vibbar av Sigrid, har nog aldrig sett en kvinna på drygt 45 fixa med håret på samma
sätt som 14isar gör som hon. Hon är väldigt utseendemedveten.
Tycker att 56 åringen skulle vara perfekt, men han såg ut som en fet valross i vattnet, om han vore fit skulle det vara ett snyggt par, men jag har en stark känsla dock att Sigrid gillar unga killar, det fick man ju klart för sig då Bertil visade sig han var väl runt 30.

Lite gummsjuk är Sigrid allt, men det är ju helt rätt i tiden.
Citera
2016-10-13, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Så du misstänker att detta med Erik och Sigrid kan vara nåt TV4 hittat på för att dra tittare?! Tänkte inte ens i de banorna men när du säger det så har jag ju sett i BSF tråden på Facebook att Eriks syrra skriver att inget hände mellan dem..men jag vet inte ärligt talat.

Nej som både du och jag trodde...vi får dras med "underbara" Annelie ett tag till.

Lite överraskad att en av Pers damer valde att hoppa av, var det inte hon som sjöng för honom sist som nu inte tyckte det kändes rätt?!

Ja, det är jag ganska säker på. Har svårt att tro att de hann få känslor för varandra för att sedan göra slut under så pass kort tid. Nej, det är bara en grej för att gå folk att spekulera i vad som kan ha hänt.

Erik själv säger att han tycker vinklingen är helt fel, att de inte tillbringande natten på ett sådant sätt som det framställs. Det påverkar dem inte i jakten på kärlek så enligt honom är det hela överdrivet.
Senast redigerad av AlexandraIda 2016-10-13 kl. 08:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in