Citat:
Håller med, Arne Bajse förpestar tråden med sitt tröttsamma kvinnohat. Håll klaffen, så blir internet en trevligare plats att vistas för andra.Hur som helst, kvällens program var rätt trevligt. Men väldigt synd om det är så att TV4 överdriver Sigrid/Erik-grejen och framställer dem som att de haft sex om de inte har det. Det är jäkligt allvarligt, i så fall, då de borde fatta vilken skitstorm det drar igång mot personerna på internet.
Jennifer alltså – vilket kap hon verkar! Så trevlig, med glimten i ögat, och vacker med sina klarblå ögon och lockiga hår. Jättefin tjej! Det kommer nog gå bra för henne!
Till skillnad mot för flera i tråden så fick jag lite obehagskänslor av den blyga, söta tjejen som lade handen på Eriks lår. När hon tittade honom djupt i ögonen och sade "jag gör allt för den jag älskar" reagerade jag lite. Undra om hon är svartsjuk av sig? Nåväl, tiden får utvisa.
Sigrid är intressant! Kul att hon sticker ut från tidigare deltagare, hon är lite fräck, klappar en av sina friare på rumpan och hoppar i vattnet med kläderna på. Hon tar för sig på ett "klassiskt manligt" vis, så det är väl inte så konstigt att halva Flashback blir butthurt och börjar skriva ganska grova påhopp om henne. Skärp er.
Jag önskar att Andreas som är med i Kärlek till alla-avsnitten hade varit med i det riktiga programmet, herregud vad gullig och rolig han verkar. Älskar honom! Även Oscar och Eric verkar vara jättefina män nu när man får se dem var för sig. Det var inget fel på dem i ansökningsprogrammet, men de utmålades som en enhet, tvillingkufar, Piff & Puff typ. Så framstår de inte alls nu.