Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Hur ska man tycka att det är otrohet innan man ens är tillsammans?? När Pär-Ola var med kändes som att TV4 hetsade fram ett bröllop mellan honom och Louise. Jag tror det kan vara bra om man har delat vardagen tillsammans innan man gifter sig, då har man även upplevt motgångar och man vet mer om hur man funkar tillsammans. Det kan inte heller vara helt lätt att lämna sitt gamla liv och flytta hem till någon annan, i synnerhet inte en bonde som jobbar extremt mycket.
Nej precis, är man inte tillsammans så är det ju rimligen inte någon otrohet, men i den barnsliga Amandas värld så ansåg hon tydligen det och även tjejerna på Andreas gård.
Ja inte var det helt vettigt, sen kan ju Louise påstå i kvällspressen bäst hon vill att det var så äkta och alla känslor för Pär-Ola var äkta. Jag tror som jag tror i alla fall. Det är ju enkelt att gifta sig snabbt om man får ett sagobröllop betalat av TV 4 där man får önska sig allt man vill. Sen gick det ju åt helvete också
Ja såklart man ska dela livet ett bra tag tillsammans innan man gifter sig. Man måste ju se hur personen fungerar i vardagen under lång tid, se om känslorna håller i sig. Där har ju flera av våra kära bönder haft bråttom och sen har det inte gått så bra. Är ju flera som blivit lämnade under säsongerna.