2007-12-20, 01:18
Medlem
Om du är snäll

Citat:
Ursprungligen postat av daviie
nämen sofia, vad skoj!

vill du berätta om hur fredrik har det idag, har ni nån kontakt? träffar han nån tjej?
Jag kan berätta mycket om ni är trevliga och inte skriver så mycket elakt om honom och mig.

Det är jätte bra med Fredrik han mår bra.
Prata med honom senast idag faktiskt.
Han träffar faktiskt ingen tjej just nu utan han går på gammeldans två gånger i veckan annars så är det mest hos grisarna han är.
Du får ta och köpa se och hör nästa vecka vi var uppe tillsmmmans i stockholm för några helger och blev fotade till nyår han var jätte fin i kostym det får du inte missa tror det kommer ut i veckan.
Kram fia
Citera
2007-12-20, 01:26
Medlem
Klart som korvspad att vi ska vara snälla

En kanske lite jobbig fråga; hände det något "intimt" mellan dig och Fredrik? Ni delade ju trots allt säng några gånger
Citera
2007-12-20, 01:33
Medlem
svar

Citat:
Ursprungligen postat av nitrobensen
Klart som korvspad att vi ska vara snälla

En kanske lite jobbig fråga; hände det något "intimt" mellan dig och Fredrik? Ni delade ju trots allt säng några gånger
Hej Nej det hände faktiskt inget sånt intimt som jag tror du menar.
Han har pussat mig vid ett tillfälle när jag gick in till han på natten för jag ville åka hem från gården det är det enda som har hänt och sen den fejkade pussen som dom visar på tv.
kram fia
Citera
2007-12-20, 02:13
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fidelian
Han har pussat mig vid ett tillfälle när jag gick in till han på natten för jag ville åka hem från gården det är det enda som har hänt och sen den fejkade pussen som dom visar på tv.
kram fia

Att du skulle vara Sofia finner jag föga troligt
Citera
2007-12-20, 02:19
Medlem
Citat:
kram fia

Varför stannade du kvar i programmet när du uppenbarligen visste ganska tidigt att det aldrig skulle bli något mellan dig och Fredrik?
Citera
2007-12-20, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sbsd
Varför stannade du kvar i programmet när du uppenbarligen visste ganska tidigt att det aldrig skulle bli något mellan dig och Fredrik?
Jag ville lämna gården flera gånger.
men varje gång så övertalade reportrarna mig att stanna kvar.
Dom ville inte att jag skulle lämna programet eftersom jag var Fredriksfavorit och det skulle blivit för tyst om bara Lena hade varit kvar.
Citera
2007-12-20, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Att du skulle vara Sofia finner jag föga troligt
Om du inte tror på det så är det ju ditt problem.
Men du skriver inget vidare snällt om männsikor tycker jag.
Du är väldigt fördomsfull.
Citera
2007-12-20, 03:39
Bannlyst
Hej Sofia! Har hört tidigare i den här tråden att du först sökte till Karl Petter men kom inte med, så då sökte du till Fredrik stämmer detta?
Citera
2007-12-20, 11:34
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Om du inte tror på det så är det ju ditt problem.
Men du skriver inget vidare snällt om männsikor tycker jag.
Du är väldigt fördomsfull.

Om du läser igenom tråden i stället bara för att hoppa in så kommer du o se att jag har skrivit ganska mycket till Fredriks fördel
Citera
2007-12-20, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Hej Sofia! Har hört tidigare i den här tråden att du först sökte till Karl Petter men kom inte med, så då sökte du till Fredrik stämmer detta?
Hej.
Det stämmer att jag sökte till Karl Petter men det var för han var med i det första programet och verkade trevlig.
Sen veckan därpå så var det dom andra fyra bönderna och då såg jag Fredrik och jag tyckte han verkade trevligare men då hade jag redan skickat till karl Petter så då blev det ju att jag skicka till två för Fredrik var mer min stil än va Karl Petter är.
Han är mer en party kille och det är absolut inget för mig.
Citera
2007-12-20, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Om du läser igenom tråden i stället bara för att hoppa in så kommer du o se att jag har skrivit ganska mycket till Fredriks fördel
jag har följt tråden hela tiden och du har skrivit ganska taskiga saker om mit tex.
Citera
2007-12-20, 15:07
Medlem
Sofia: Förklarade du någon gång för Fredrik att du inte trodde att det skulle kunna bli någonting mer seriöst mellan er? Jag menar, vi tittare insåg ju ganska tidigt att fredriks chans att få ett varaktigt förhållande var att välja Lena. Hade du varit uppriktig kanske han hade valt henne istället, Men du kanske var för rädd att såra honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in