2016-10-08, 13:36
  #21589
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amiron
Jaaaa, vad kul... tydligen så har spelet bestämt sig för att jag har haft en för bra period ett tag, där jag mödosamt har slitit som ett djur för att försöka ta mig upp över 50% winrate solo. (60 mer vinster än förluster)

Och under senaste veckan så har skotten antingen missat, studsat eller störtdykt mitt framför en tank som kke stod 100m framför bössan.

Lägg där till lagen man hamnar i, dessa lag är sämre än de sämsta öststats spelarna tillsammans...

på 40 matcher spelade, så har endast 17 av dessa varit vinst, och wn8, wn7 och effektiviteten har sjunkit från grönt till rött enl wotinfo.net...

Haka inte upp dig så mycket på statsen Lättare sagt än gjort kanske, men jag tror de flesta spelare har cykler likt den du beskriver. Vissa perioder går det katastrof och vissa går det nästan overkligt bra. Kan iaf själv känna igen mig i din beskrivning
Citera
2016-10-09, 02:20
  #21590
Medlem
irriterande efter sista patchen då inställningarna för interfacet inte följer med... mste ställa om kartan varje match.

gillar den sv vagnen litegran.. trög tråkig.. men är man försiktigt så vinner man... fast det gäller ju alla. Med denna tank måste man vara extra försiktigt eftersom den itne har någon fördel
Citera
2016-10-09, 08:18
  #21591
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
irriterande efter sista patchen då inställningarna för interfacet inte följer med... mste ställa om kartan varje match.

Det är en bug i QuickyBabys modpack. Kör man utan mods eller OMC så har man inte det problemet.
__________________
Senast redigerad av lidden 2016-10-09 kl. 08:28.
Citera
2016-10-09, 09:44
  #21592
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aggrovator
42-57 är väl första premium-medium som har autoladd? Finns det någon kinesisk light premium med loader också?

59-16 (tier6) har en autoloader (som följer med till wz131).
Citera
2016-10-10, 08:40
  #21593
Medlem
perineums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F8ellerF9
59-16 (tier6) har en autoloader (som följer med till wz131).
Fast det är ju ingen premium!

Jag bytte ut mina svenska brudar mot några gubbar då det kan vara bra att ha lite extra besättningar klara till det svenska trädet kommer, jävlar vilken skillnad det var att spela utan perks/skills!
Men tack vare x2 på crewen i helgen och några 300% bonusar så har jag lyckats nöta mig upp till 90% på andra skillen, men nu åker tjejerna in i vagnen igen!
Citera
2016-10-10, 10:41
  #21594
Medlem
Ace Venturas avatar
Skrikandes: "livet är för kort för den här skiten!" vredessålde jag SU-8 igår för andra gången i min karriär! Detta efter att ha fått 0 damage i 3 av 4 matcher (igen). Vann förvisso lika många matcher men det är bara inte värt det. (Speciellt eftersom nästföljande två artyn uppenbarligen är väldigt liknande). Plågan. Ångesten. Ilskan. Tycker jag är en rätt duglig artyspelare men det här blev bara för mycket.

Kan bara sammanfatta det hela med att min respekt för de som orkat grinda fram Obj 261 steg till en ny toppnotering. Jag är djupt imponerad.
Citera
2016-10-10, 10:46
  #21595
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Skrikandes: "livet är för kort för den här skiten!" vredessålde jag SU-8 igår för andra gången i min karriär! Detta efter att ha fått 0 damage i 3 av 4 matcher (igen). Vann förvisso lika många matcher men det är bara inte värt det. (Speciellt eftersom nästföljande två artyn uppenbarligen är väldigt liknande). Plågan. Ångesten. Ilskan. Tycker jag är en rätt duglig artyspelare men det här blev bara för mycket.

Kan bara sammanfatta det hela med att min respekt för de som orkat grinda fram Obj 261 steg till en ny toppnotering. Jag är djupt imponerad.
Tack, det tog ca 6 mån o 3 ggr sålde jag asen under vägen. Som dig, ledsen, arg, förtvilad..undrar vad jag gjort wot guden typ.

Men så en vacker solig dag stod hon där i garaget o satan vilken pjäs. Äter med lätthet upp allt du får i ditt sikte o tappa hakan siffror vid varje träff.. Fick en ryssfan i is3 gråta blod o förbarma sig då jag lyfte av locket på han o leverarade 2100 hp rakt ner i sätet.

Aldrig fått så många fyverkeri vagnar som med 261..dem är så elak.
Citera
2016-10-10, 11:03
  #21596
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
.... o satan vilken pjäs. Äter med lätthet upp allt du får i ditt sikte o tappa hakan siffror vid varje träff.. Fick en ryssfan i is3 gråta blod o förbarma sig då jag lyfte av locket på han o leverarade 2100 hp rakt ner i sätet.

Aldrig fått så många fyverkeri vagnar som med 261..dem är så elak.
Jag vet. Alla som kör den älskar den. Det är därför det svider så att ge upp.
Nåväl, framtiden får utvisa om det blir en 3e gången gillt. Den dagen den sorgen.
Citera
2016-10-10, 12:42
  #21597
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Jag vet. Alla som kör den älskar den. Det är därför det svider så att ge upp.
Nåväl, framtiden får utvisa om det blir en 3e gången gillt. Den dagen den sorgen.

Sitter i precis samma sits som du, är också ute efter 261 men sitter på SU-8 och lider. Eller ja, satt. Har också spolat ner den tillsammans med andra skitkorvar i toaletten ett par gånger
Citera
2016-10-10, 12:48
  #21598
Medlem
perineums avatar
Jag gav också upp på SU-8 då jag blev klar med det franska artyträdet samtidigt! Jag får nöja mig med T92 och B-C 155 58 som artyn.

Någon som köpt eller klarat T-44-100?
Jag är klar med tyskarna, fransmännen,tjeckerna och amerikanerna! Men det vette fan om jag ska köpa tokens så att jag får den!
Den imponerar inte när jag mött den iaf!
Citera
2016-10-10, 13:59
  #21599
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perineum
Någon som köpt eller klarat T-44-100?
Jag är klar med tyskarna, fransmännen,tjeckerna och amerikanerna! Men det vette fan om jag ska köpa tokens så att jag får den!
Den imponerar inte när jag mött den iaf!

Har klarat 4-5 nationer men jag ger nog upp den där stridsvagnen... Så fantastisk är den knappast, sen är jag skapligt less på att spela med ryska mediumvagnar. Kollar jag statistiken på kontot så är det vad jag spelat mest med hästlängder.

Känns mest som att det är en trick för att få folk att spendera ännu mer pengar bara. Har så jäkla många premiumvagnar redan så jag klarar mig säkert utan.
Citera
2016-10-10, 14:16
  #21600
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Jag vet. Alla som kör den älskar den.

Citat:
Ursprungligen postat av frange
Sitter i precis samma sits som du, är också ute efter 261 ...

Man kan gå via KV-2 och S-51. Jag är på 212A nu och gick den vägen. S-51 har galen alpha för tier 7, men den träffar dåligt och har sämst reload time. Å andra sidan kan man slå ut tier 5 vagnar med en miss
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in