2015-12-22, 15:17
Medlem
lasternassummas avatar
Har upplevt det de senaste timmarna i dag (22/12-2015), ca 13:00-15:17.
Ungefär 2 av 3 hämtningar fungerar, ungefär var tredje kommer ett felmeddelande.

mvh/Bo
Citera
2015-12-22, 15:20
Medlem
HilmerXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Vad är det för fel på forumet ikväll? Får felmeddelandet "Tillfälligt fel. Var vänlig försök igen.
XID: 3198336261" stup i ett och det går skitsegt.

Någon annan med samma problem?

Jag har också haft samma problem med sidan idag. Förmodligen något tekniskt fel.
Citera
2015-12-22, 16:11
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasternassumma
Har upplevt det de senaste timmarna i dag (22/12-2015), ca 13:00-15:17.
Ungefär 2 av 3 hämtningar fungerar, ungefär var tredje kommer ett felmeddelande.

mvh/Bo

Citat:
Ursprungligen postat av HilmerX
Jag har också haft samma problem med sidan idag. Förmodligen något tekniskt fel.
Ja, vi har haft lite störningar idag men det ska inte påverka någon användare nu. Vi vet ännu inte exakt vad det är och våra eminenta tekniker felsöker och åtgärdar.

admin4
Citera
2016-06-09, 00:24
Medlem
Prawitzs avatar
Vad är det för fel på visningsfunktionen på nya trådar? Alla nya trådar har 1 visning mer än vad de har inlägg i tråden. Vad är fel?
Citera
2016-06-09, 07:37
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prawitz
Vad är det för fel på visningsfunktionen på nya trådar? Alla nya trådar har 1 visning mer än vad de har inlägg i tråden. Vad är fel?

(FB) Knas med "visningar"?
Citera
2016-07-03, 22:30
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Har senaste månaderna upplevt att mina lästa trådar visas som 'olästa' bland mina prenumerationer. Vad beror detta på? Dvs att trådar jag läst fortfarande har betade bokstäver i sin rubrik i listan (finns dock enstaka undantag).
Citera
2016-07-03, 23:22
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva
Har senaste månaderna upplevt att mina lästa trådar visas som 'olästa' bland mina prenumerationer. Vad beror detta på? Dvs att trådar jag läst fortfarande har betade bokstäver i sin rubrik i listan (finns dock enstaka undantag).
Har också problemet av och till med firefox, kan markera forum som lästa via fb knappen uppe till höger så blir du av med det...för stunden.
Citera
2016-07-03, 23:49
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Har också problemet av och till med firefox, kan markera forum som lästa via fb knappen uppe till höger så blir du av med det...för stunden.

Jag använder dock Chrome sen länge tillbaka. Glömmer ju tyvärr att markera dom jag läst så jag måste gå in i dom om igen och kolla istället, lite störigt.

OCH, även om jag skrivit i tråden, så står den som oläst.
Senast redigerad av SkitArgDuva 2016-07-03 kl. 23:54.
Citera
2016-10-08, 05:18
Avslutad
Flashback i stort sett ur funktion, kan moderator svara varför?

Forumet fungerar i stort sett inte, många timmar nu. Vilken orsak ligger bakom? Vore bra om någon moderator kan ge en närmare förklaring och när felet förväntas vara avhjälpt.

Tråd om detta:
(FB) Hejdå Flashback, det är ute med dig din jävel
Senast redigerad av Passepartout 2016-10-08 kl. 05:25.
Citera
2016-10-08, 05:47
Medlem
Snarare en fråga för teknikerna. Tvivlar på att mods är insatta med vad som händer på serversidan.
Citera
2016-10-08, 06:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lepaca
Snarare en fråga för teknikerna. Tvivlar på att mods är insatta med vad som händer på serversidan.

Fast de kan väl ta reda på det? Hur får man tag i teknikerna? Moderatorerna har väl märkt att något är galet vid det här laget.

Jag lyckades ta mig in här och skriva genom att försöka logga in kanske 20 gånger. Det laggar konstant.
Senast redigerad av Passepartout 2016-10-08 kl. 06:22.
Citera
2016-10-08, 06:30
Medlem
SurTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Fast de kan väl ta reda på det? Hur får man tag i teknikerna? Moderatorerna har väl märkt att något är galet vid det här laget.

Jag lyckades ta mig in här och skriva genom att försöka logga in kanske 20 gånger. Det laggar konstant.
Ja de sista 12-15'timmarna har forumet varit väldigt instabilt. Först trodde jag det handlade om högt tryck och många besökare pga oroligheterna på Gotland men nu är det bara 5300'besökare och det är ändå segt som klister så något annat måste ligga bakom? ..kanske polisen leder om trafiken på något vis så de kan hitta alla upprörda människor som reagerat på myndigheternas & medias mörkning av dessa invandrarrelaterade sexualbrott och i ilska råkat skriva något hatiskt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in