Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-11-17, 00:42
  #793
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Tror du att till och med flashback är korrumperat? Damn.
Skapade en tråd precis nu. Det börjar kännas lite skumt tbh... Tycker man har rätt att undra iaf...
Citera
2020-11-17, 01:35
  #794
Medlem
Skumt sökte på FB och kollade runt FB efter en sån här tråd men hittade den först av en slump att den här tråden blev länkad i en annan tråd. Har själv fått svårare och svårare att komma åt FB de senaste veckan.
Citera
2020-11-17, 01:38
  #795
Medlem
StigAllans avatar
Har inte varit några problem för mig på lång tid.
Citera
2020-11-17, 02:57
  #796
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Har inte varit några problem för mig på lång tid.

Inte här heller. OK, det har ibland tagit någon sekund extra att ladda första sidan (prenumerationer) när jag klickat på bokmärket på bärbara enheter, men sedan har allt rullat på bra utan problem.
Citera
2020-11-17, 08:02
  #797
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Inte här heller. OK, det har ibland tagit någon sekund extra att ladda första sidan (prenumerationer) när jag klickat på bokmärket på bärbara enheter, men sedan har allt rullat på bra utan problem.
Nu handlar det om 4G eller 5G som har, strulat, ta reda på fakta innan.
Citera
2020-11-17, 08:03
  #798
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Nu handlar det om 4G eller 5G som har, strulat

Jag har inga problem med mobila enheter via det heller.
Citera
2020-11-17, 08:06
  #799
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Jag har inga problem med mobila enheter via det heller.
Okey, men hos Tele 2 Comviq 4 G och flashback funkade inte hela helgen, bara med WIFI och då är det en annan Bredbansleverantör övriga hemsidor funkade
__________________
Senast redigerad av welcometoreality 2020-11-17 kl. 08:08.
Citera
2020-11-17, 09:50
  #800
Medlem
Jag är så trött på att inte komma in på FB på kvällarna. Hoppas på bättring.
Citera
2020-11-17, 10:51
  #801
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
En klocka men dels måste det vara aktiverat i inställningarna dels krävs 1 månads medlemskap och 50 inlägg.

Du har annars en meny-funktion du kan använda "mina citerade inlägg"
https://www.flashback.org/find_posts...userid=1393846

Okej tack för svaret. Jag vet inte isf var i inställningar man skulle kunna ställa in det, inte den blekaste eftersom jag tittat in på allt. Jag får som sagt ingen "klocka symbol". Men är det så att man ska vara medlem i en månad innan man blir varse om att man själv blir citerad i ämnen man skapat eller för en diskussion, så är ju den funktionen tyvärligt nog helt meningslös och bortkastad som attribut

Poängen med forum är ju att utreda, diskuttera, och kommentera, citera i bröd löptexten eller direkt till personer och rubriksättaren .. Frågar jag om nåt eller anser nåt, som jag vill ha svar på måste jag isf leta efter ev nån som citerat mig i ämnen jag skapat en tråd eller inlägg till som går att finna i kontrollpanelen
Citera
2020-11-17, 11:17
  #802
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdaren
Okej tack för svaret. Jag vet inte isf var i inställningar man skulle kunna ställa in det, inte den blekaste eftersom jag tittat in på allt. Jag får som sagt ingen "klocka symbol". Men är det så att man ska vara medlem i en månad innan man blir varse om att man själv blir citerad i ämnen man skapat eller för en diskussion, så är ju den funktionen tyvärligt nog helt meningslös och bortkastad som attribut

Poängen med forum är ju att utreda, diskuttera, och kommentera, citera i bröd löptexten eller direkt till personer och rubriksättaren .. Frågar jag om nåt eller anser nåt, som jag vill ha svar på måste jag isf leta efter ev nån som citerat mig i ämnen jag skapat en tråd eller inlägg till som går att finna i kontrollpanelen
Ta dina synpunkter i denna tråd: (FB) Notifikationer på Flashback - nu för fler användare!!! .
Citera
2020-11-17, 17:40
  #803
Medlem
Har haft problem nästan två veckor nu både på mobil och dator med net::ERR_TIMED_OUT det är oftare problem på kvällen än under morgonen, men rätt som det är så visas Flashback igen för att nästa dag bli oanträffbar. Varför? Precis alla andra sidor fungerar förutom Flashback.
Citera
2020-11-18, 07:05
  #804
Medlem
Pannknackarns avatar
Här med. Kraftiga problem att komma in o läsa på Flashback senaste veckan. Minst sagt irriterande. Varför??
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback