Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-26, 14:00
Medlem
http://unvis.it/aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article22873709.ab

Citat:
I höst kommer en helt ny reality-serie med Pernilla Wahlgren i spetsen på Kanal 5, kan Nöjesbladet avslöja.

Tv-programmet går under arbetsnamnet ”Wahlgrens” och skildrar Pernilla och hennes familjs och vänners liv.

– Det ska vara ett härligt feel good-program, säger Pernilla Wahlgren.

5:an vill göra en "Parneviks" och väljer då Wahlgren av alla jävla linslusar!. Charmen med Parnevik var att det i början var lite oväntat, sen verkar de i sig vara jävligt charmigare än Wahlgrens överlag.

Nej, nej, NEJ!
Citera
2016-07-08, 17:52
Medlem
QueerSchilvias avatar
Sveriges största gratisätarfamilj säljer sig nu helt o hållet.
Vi vet ju redan hur det ser ut hemma i det Wahlgrenska radhuset på Lidingö efter medverkan i Arga Snickaren: rörigt och slitet. Vad mer kan finnas att behöva veta? Nothing.
Citera
2016-07-08, 18:51
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QueerSchilvia
Sveriges största gratisätarfamilj säljer sig nu helt o hållet.
Vi vet ju redan hur det ser ut hemma i det Wahlgrenska radhuset på Lidingö efter medverkan i Arga Snickaren: rörigt och slitet. Vad mer kan finnas att behöva veta? Nothing.

En mamma som är neurotisk, en dotter med självskadebeteende och en son smygbög till son som vägrar lyfta ett finger.

Ja jisses
Citera
2016-07-09, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
En mamma som är neurotisk, en dotter med självskadebeteende och en son smygbög till son som vägrar lyfta ett finger.

Ja jisses
Åå hur vet du att han är smygbög,....det låter som avensjuka lång väg
Citera
2016-07-09, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17aug88
http://unvis.it/aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article22873709.ab

5:an vill göra en "Parneviks" och väljer då Wahlgren av alla jävla linslusar!. Charmen med Parnevik var att det i början var lite oväntat, sen verkar de i sig vara jävligt charmigare än Wahlgrens överlag.

Nej, nej, NEJ!

Ja... fast det var väl ganska väntat... Det enda konstiga är att det inte skett tidigare... Det finns inte många stora, svenska kändisfamiljer som alla från småbarnen till mormorsmor känner till... Det finns ju förutsättningar för en ganska bred tittarsuccé med ständiga rubriker som följd om programmakarna är det minsta ambitiösa...
Senast redigerad av Loqita 2016-07-09 kl. 17:53.
Citera
2016-08-11, 17:13
Bannlyst
Detta måste kommenteras.

Modern Cristina Schollin född 1937 var i alla fall attraktiv ända upp till 50 års ålder. Det står klart när man tittar på scener ur TV-serien Varuhuset från 80-talets slut. På 60- och 70-talet var hon lite av en sexbomb.

Dottern Pernilla var söt mellan 20 och 30 men klådde aldrig morsan. Dotterdottern ser ju inte dum ut hon heller men förstaplatsen går helt klart till mormor.
Citera
2016-08-14, 16:28
Medlem
QueerSchilvias avatar
Krax krax sa det tydligen i halsen så hon var tvungen ställa in konsert ( för dålig biljettförsäljning antagligen )
Men i samma sekund for hon på släktings bröllop och sjöng hej vilt ihop med dottern.
Bortgjord.
Citera
2016-09-05, 19:51
Medlem
NygammalValss avatar
Pernilla och hennes dotter Bianca medverkade igår (4/9) i Kanal 5:s Breaking News med Filip och Fredrik som programledare.

När Sveriges kändaste konstnär, Lars Lerin, kom in i studion med sin sambo gjorde både Pernilla och Bianca stora ögon. De hade aldrig någonsin hört talas om Lerin, de visste inte vem han var och de gjorde konstiga miner samt ställde otrevliga och ohyfsade frågor till höger och vänster. Det var plågsamt pinsamt att bevittna!

Det är inget tvivel om att Pernilla och hennes dotter inte är de skarpaste knivarna i lådan. Vilka otroliga pappskallar...
Citera
2016-09-26, 20:16
Medlem
motyls avatar
Alltså, Bianca Wahlgren Ingrosso är en snygg tjej vilket de flesta kan hålla med om, men... Är det bara jag som lagt märke till på att hon har halvstängda ögon på varenda bild? Lite svårt att förklara, men det är precis som att hon inte orkar hålla ögonen öppna ordentligt, så man ser ständigt hennes ögonlock. Nån som förstår vad jag menar?
Citera
2016-09-27, 17:44
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Pernilla och Bianca blir första gästerna hos Robins (talkshow) den 15 oktober.

http://www.svt.se/robins/de-gastar-robins-i-host-1
Citera
2016-09-27, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mackz
Pernilla och Bianca blir första gästerna hos Robins (talkshow) den 15 oktober.

http://www.svt.se/robins/de-gastar-robins-i-host-1

Jag är så satans trött på den här släkten. Pernilla som än idag 30 år senare lever på sin kraxande jävla Piccadilly cirkus som främsta och egentligen enda merit och som hon på något magiskt sätt lyckats förvandla till en livslång biljett rätt in i min tv-ruta..

Hennes brorsor är också sjukt irriterande men på ett lite annorlunda sätt. Har känt för att ge den där präktiga jäveln Niklas en saftig propp sen jag såg filmen G för hundra år sen..

Trodde i min enfald att jag i alla fall kanske skulle överleva dessa jävla Wahlgrens men så lyckades Pernilla naturligtvis introducera sina talanglösa horungar in i kändisskapet och jag bara vet att när kämpar på dödsbädden så kommer det att vara till tonerna av en förfärlig duett med Benjamin och Bianca..
Citera
2016-09-30, 16:17
Medlem
Augustbeasts avatar
Har en video på när Benjamin Ingrosso blir ollad i ansiktet, hur är intresset på denna video?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in