2016-10-05, 23:38
Medlem
nitinitis avatar
Så jävla tråkigt att inlägg och hörnor är OP. Mötte en noob i draftfinalen som gjorde två inläggsmål på sina enda skott. Ett nickmål han gjorde rullade bollen in i mål där målvakten stod apatisk och kollade på bollen. Dags för EA att patcha skiten. Varje år släpper de ett oklart spel och varje år så får de patcha sina spel.
Citera
2016-10-05, 23:43
Medlem
Börjar bli tufft är i 6:an, vilka costum inställningar använder ni och vilken formation........
Citera
2016-10-05, 23:46
Medlem
boonies avatar
Packade min första walkout Iniesta blev faktiskt lite besviken då han bara går för 65-70
Citera
2016-10-06, 00:28
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boonie
Packade min första walkout Iniesta blev faktiskt lite besviken då han bara går för 65-70

Min vart Thiago Silva. Blev väldigt glad men glädjen ersattes med minst dubbelt så stor besvikelse när jag inser att han inte är värd så mycket som man trodde...
Citera
2016-10-06, 00:29
Medlem
de måste verkligen fixa domarna.. kunde lika gärna ta bort dem för de gör ingen mer nytta än blåsa halvlek
Citera
2016-10-06, 00:44
Medlem
Kommer nog börja gråta snart för ja blir fan inte klok på det här..

När jag har bollen måste jag passa, passa, passa.. fram och tillbaka. tillbaka till backlinjen, rulla runt.. passa mer. när jag väl tagit mig fram till sista tredjedelen är det så jävla tjockt med folk att det är omöjligt att få igenom ett skott/pass.
Nu står även min backlinje närmre halva planen, han kan slå tre passningar och det är mål..

Förlorade precis en match med 4-0, ja hade 68-32 i bollinnehav. Lyckades få igenom 2 skott på mål..
och då hade denna idiot en 352 med son och lallana som cdms. WTF?!
När jag för en gång skull ska kontra, står han med full backlinje 3 meter utanför eget straffområde och väntar. helt redo för att jag ska försöka komma med 2 ensamma anfallare, varav den ena för boll och den andra inte är det minsta sugen på att göra någon form av djupledslöpning..

antingen är jag totalt värdelös på detta år, (div3 på 16) eller så har ja nåt sjukt fel inställningar på custom?

hjälp någon??
Citera
2016-10-06, 01:24
Medlem
Någon som har några idéer och tips till ett lag med Neymar som LF i en 4-3-2-1 formation?

Budget Ca 1 miljon
Citera
2016-10-06, 02:20
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danneandersson
Någon som har några idéer och tips till ett lag med Neymar som LF i en 4-3-2-1 formation?

Budget Ca 1 miljon

Neymar + 1m? Vilken plattform lirar du på?

www.futbin.com/17/squad/68347 (Koke ska byta plats med Iniesta, råkade placera fel)

Har säkert överskridit budgeten lite. Har du inte råd så kan du köra på billigare backar och målvakt: www.futbin.com/17/squad/68365
Går även att köra Busquets istället för Iniesta för lite extra def, men Busquets är helt värdelös tycker jag.

Om Neymar ingick i din budget på 1m så blir det svårt att plocka ihop någon av lagen
Citera
2016-10-06, 04:39
Medlem
JoeL431s avatar
3 skadade spelare i samma match, det är mitt liv det!
Citera
2016-10-06, 05:22
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damfotboll
Nainggolan var mycket bättre än Marchisio för mig, lite mer pitbull aktig, som en Gatusso med teknik dök fram på hörna osv, kändes mer farlig..

Förresten någon som kan pyssla ihop ett lag till mig i formation 4-1-4-1-2? Har Zlatan och Mata och 80k, kan inte köpa de dyra spelarna på varje position men vill ändån att de ska vara stabila

Den formationen tar nog OP till en ny nivå.

Bitter man blev utav nya SBCn. En rare i sista packet.

Halvvägs på giovinco nu, någon som testat dvärga?
Citera
2016-10-06, 06:29
Medlem
boonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
Den formationen tar nog OP till en ny nivå.

Bitter man blev utav nya SBCn. En rare i sista packet.

Halvvägs på giovinco nu, någon som testat dvärga?

Har testat gios vanliga kort i 7 matcher och han har varit mkt mkt bra dunkat in 8mål och 6 av dom har varit game winners. Så har börjat med sbcn nu 2 av 20 klara
Citera
2016-10-06, 06:32
Medlem
boonies avatar
Det måste finnas bottar på marknaden har suttit nu mitt i natten och försökt köpa australien lirare i 2h på buyout och jag har lyckats få tag i en fast jag ser dom på sekunden helt sinnesjukt. Är kanske inte tillräckligt snabb
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in