2016-10-05, 14:47
Medlem
LaScalas avatar
Kan inte jag som kvinna åtminstone få rycka av en slöja lite då och då när tillfälle ges?
Eller är jag en ond kvinna då?
Citera
2016-10-05, 15:44
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterWhite
Det har varit muslimer som talat i tv om terrorn som andra muslimer åsamkat, det har varit muslimer som fördömt terrorhandlingarna, det finns ju muslimer dom tolkar Koranen dom djävulen själv, det betyder inte alla alla muslimer är så.

Men läser du bara nyheter på svenskvänliga sajter och tittar på rasistpoddar så missar du sånt, du tittar väl antagligen inte på vanliga nyheter på tv då du kanske tycker att dom bara ljuger och mörkar.

Det var en hiskelig mängd antaganden.

Nu var det terrorn de utsätter Sverige för som jag avsåg. Finner du några källor så får du gärna dela med dig.
Senast redigerad av Overklighets 2016-10-05 kl. 16:14.
Citera
2016-10-05, 15:53
Medlem
Nej, det har jag aldrig tänkt. Om det är nån som ska ha spö är det ju just dom som misshandlad oskyldiga.
Citera
2016-10-05, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Jag har alltid undrat vad det är för fel på den som vill straffa oskyldiga för andras brott? Nu verkar ju du vara en sån typ? Så vara gärna på frågan.

Nedtryckta kvinnor som inte är värda ett skit och förmodligen lever skitliv är de du ska ge dig på? Hör du inte själv hur jävligt det låter? Det du borde tänka är att du ska satsa på att befria dessa kvinnor från islams bojor. Alla före detta muslimska kvinnor som jag känner är underbara människor. De lever inte sällan under hot från islam och muslimer. Gör så att du markerar genom att ställa dig bakom de förtryckta kvinnorna istället.

...men du ska slå de som redan ligger?

TS ser kvinnor som objekt.
Citera
2016-10-05, 16:12
Medlem
Pinkflowerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterWhite
Visst finns det mycket dårar här inne på FB, ibland när man tänker att nu har man väl sett dom värsta och mest korkade jävlarna härinne, ja och så kom du, herregud människa, du är precis som många andra härinne, du är lite mer sjuk i huvudet än vad som är lovligt, och du lär antagligen må jävligt dåligt resten av ditt liv, hur orkar du ens med och leva?
Är det inte bättre att du gör slut på ditt eget elände istället för och och leka nån jävla spåpojke, att förespråka att kvinnor ska få stryk bara för att dom är muslimer, det är alltså liktydligt att alla muslimska kvinnor är onda enligt din logik, eller?

Med den logiken är du då likadan som Anders Eklund,Hagamannen och alla dagispeddon som åkt fast? Du är väl svensk, och uppfostrad med våra traditioner värderingar, precis som dom, eller?

Ett litet inflik till, du skriver så här "Med tanke på att sådana attacker sker på daglig basis mot våra kvinnor", jag såg ett reportage om sport på tv häromkvällen, där introducerades kamsporten ju jutsu för kvinnor, i reportaget sa dom att detta skedde för att överfallen på kvinnor ökat dramatiskt.

Så vilka var det som överföll våra svenska kvinnor 1943 när detta reportage gjordes? Var det blattar eller Mena folk, eller var det etniska svenska hedersknyfflar?

Det börjar fan bli för mycket folk som är dummare än tåget här inne, och nej, jag räknar inte mig själv till den korkade kategorin.

Du skrev exakt det jag tänkte på!
Om alla muslimer/invandrare fungerarexakt likadant bör detsamma gälla för svenskar. Jag tror inte att TS vill kännas vid en liknelse mellan honom och Anders Eklund
Citera
2016-10-05, 16:19
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkflowers
Du skrev exakt det jag tänkte på!
Om alla muslimer/invandrare fungerarexakt likadant bör detsamma gälla för svenskar. Jag tror inte att TS vill kännas vid en liknelse mellan honom och Anders Eklund

Poängen är väl att hela det svenska folket fördömer Eklund och tycker att han är vidrig.
Medan man inte ser röken av muslimernas fördömande mot det muslimska våldet och massvåldtäkterna.
Citera
2016-10-05, 16:30
Medlem
Pinkflowerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
Poängen är väl att hela det svenska folket fördömer Eklund och tycker att han är vidrig.
Medan man inte ser röken av muslimernas fördömande mot det muslimska våldet och massvåldtäkterna.

Jag tycker jag ofta ser på nyheterna att de fördömer IS och deras handlingar. Och jag kan ju inte låta bli att tro att en muslimsk familj som sitter i tv-soffan och får höra om gruppvåldtäkter också tycker att det är hemskt och vidrigt. Sen kanske de inte organiserar nån sorts protest, men det gör ju inte vi svenskar heller (förutom möjligen mot muslimer då. Mig veterligt fanns inga protester gällande mäns våld mot kvinnor när Hagamannen eller Eliasson var lösa).
Citera
2016-10-05, 17:01
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Jag tycker jag ofta ser på nyheterna att de fördömer IS och deras handlingar. Och jag kan ju inte låta bli att tro att en muslimsk familj som sitter i tv-soffan och får höra om gruppvåldtäkter också tycker att det är hemskt och vidrigt. Sen kanske de inte organiserar nån sorts protest, men det gör ju inte vi svenskar heller (förutom möjligen mot muslimer då. Mig veterligt fanns inga protester gällande mäns våld mot kvinnor när Hagamannen eller Eliasson var lösa).

Återigen så är det våldet som sker från muslimer mot svenskar som jag avhandlar. Inget annat.
Och så länge muslimerna håller sina munnar stängda så är det inte orimligt att anta att de inte har något emot det.

Har vi haft demonstrationer mot muslimer i detta land så får du gärna upplysa mig.
Allt jag ser är demos mot rasism in absurdum.
Eller vänta. Jag hittade denna. http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2054&artikel=6058485

Sen hoppas jag att du förstår - liksom jag - hur absurt och onödigt det hade varit att demonstrera mot en enskild gärningsman. Men när gärningsman efter gärningsman uppdagas från samma grupp individer, då är det inte så konstigt att så kallade fördomar väcks till liv. Och att eventuella hämndmotiv dyker upp ifrån andra sidan, i vissa fall med all rätt.
Citera
2016-10-05, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ukkosjumala
Är det någon som funderat på att misshandla utländska kvinnor när dom är ute och går? T.ex. när man ser en muslimkärring som spatserar så går man och ger henne en käftsmäll och springer från platsen? Med tanke på att sådana attacker sker på daglig basis mot våra kvinnor, så tror jag att det är många som går i dessa tankar men med näven i fickan än så länge. Men sen när det briserar, och nån gör det och inspirerar andra? Hur kommer polis, media osv. hantera att massvis med utländska kvinnor får käftsmällar runt om i landet?

Samtidigt som invandrarna (främst araber och negrer och sånt) ökar sin terror mot svenska kvinnor, utför gruppvåldtäkter där dom förstör kvinnans vagina helt och hållet med järnrör eller bara skär halsen av henne.

Kvinnorna riskerar att bli måltavlor i detta rasliga krig. Vad tänker ni om mina tankar?
Du menar som när ni hycklat terroriserar asylboenden genom att bränna ner dom och sen skyller på att det är dom själva mestadels? Ja sänk er till terroristernas nivå, gör det hahaha
Citera
2016-10-05, 19:27
Medlem
Citat:

Lägg ner. Varför skulle lagliga muslimer ut på gator och torg och fördöma när andra muslimer begår brott? Idiotiskt inlägg.

Citat:

Precis.

Citat:
Återigen så är det våldet som sker från muslimer mot svenskar som jag avhandlar. Inget annat.
Och så länge muslimerna håller sina munnar stängda så är det inte orimligt att anta att de inte har något emot det.

Har vi haft demonstrationer mot muslimer i detta land så får du gärna upplysa mig.
Allt jag ser är demos mot rasism in absurdum.
Eller vänta. Jag hittade denna. http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2054&artikel=6058485

Sen hoppas jag att du förstår - liksom jag - hur absurt och onödigt det hade varit att demonstrera mot en enskild gärningsman. Men när gärningsman efter gärningsman uppdagas från samma grupp individer, då är det inte så konstigt att så kallade fördomar väcks till liv. Och att eventuella hämndmotiv dyker upp ifrån andra sidan, i vissa fall med all rätt.

Ytterligare ett infantilt inlägg. Finns ingen som helst anledning att demonstrera när andra ur sin folkgrupp/religion/mm begår brott. Vakna upp ur din lilla rassedröm nu.

OnT:

TS. Jag hoppas du ger dig på någon oskyldig kvinna. Kommer med sannolikhet att läsa om dig sen när du åker på så mycket pisk att du kommer få inta föda via ett sugrör resten av ditt patetiska liv.
Citera
2016-10-05, 19:40
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirxz
Lägg ner. Varför skulle lagliga muslimer ut på gator och torg och fördöma när andra muslimer begår brott? Idiotiskt inlägg.

Precis.

Ytterligare ett infantilt inlägg. Finns ingen som helst anledning att demonstrera när andra ur sin folkgrupp/religion/mm begår brott. Vakna upp ur din lilla rassedröm nu.

OnT:

TS. Jag hoppas du ger dig på någon oskyldig kvinna. Kommer med sannolikhet att läsa om dig sen när du åker på så mycket pisk att du kommer få inta föda via ett sugrör resten av ditt patetiska liv.

Nej, det finns ingen anledning så länge man ser positivt på handlingarna. Vill man däremot undvika dåligt rykte för gruppen så bör man öppet fördöma dessa. Islam är ingen ras.
Citera
2016-10-05, 19:44
Medlem
Citat:
Nej, det finns ingen anledning så länge man ser positivt på handlingarna. Vill man däremot undvika dåligt rykte för gruppen så bör man öppet fördöma dessa. Islam är ingen ras.

Det är inte ofta jag brusar upp mig men du är ju mer än lovligt korkad. Med din logik så identifierar du dig med svenskar som begår brott, vilket är helt jävla galet men å andra sidan så framställer du dig som lågbegåvad så man kanske inte ska bli förvånad.

Vidare har ingen påstått att islam är en ras. Det är bara korkade snubbar som du själv som läser in det du vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in