2016-10-05, 08:21
Bannlyst
Absolut. Ser dom en symbol som visar att det är en cykelbana tror dom att det är meningen att man ska gå fyra i bredd och vägra flytta på sig.
Har aldrig slagit någon än så länge men jag har cyklat in i en då dom vägrade flytta sig när jag plinga.
Citera
2016-10-05, 09:48
Medlem
Nej inte slå dom. Men däremot rycka slöjan av dom. Då blir det ett jävla liv utan att man gjort något jätteallvarligt.
Visar på deras hyckleri dom mördar och våldtar men blir upprörda att man rör ett klädesplagg.
Citera
2016-10-05, 10:23
Medlem
Overklighetss avatar
Mycket lip och missriktad humanism i denna tråden.
Har ni någonsin hört en muslim beklaga sig över våldet mot svenskar?
Citera
2016-10-05, 11:46
Medlem
Bongomans avatar
Staten kan inte skydda svenska kvinnor och barn. Gång på gång våldtas både barn och vuxna av utlänningar. De skrattar gott när de får lite böter eller inga straff alls. Kan vi inte skydda kvinnor och barn, hur ska vi kunna skydda hela landet?

Men vad gäller skydd av utlänningar, speciellt deras kvinnor, så finns varken resursbrist eller brist på utredare. De åtnjuter maximalt beskydd av svenska staten. Deras män skrattar sedan hela vägen till banken när de inser att om de gjort samma mot en svensk skulle straffet bli obetydligt, om det ens utreddes.

Men det kommer att komma en tid då dessa utlänningar räknas som en invasionsstyrka och inte gäster. Det gäller kvinnorna också.
Citera
2016-10-05, 12:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Om du skulle gå och slå ner en kvinna som är helt oskyldig. Som kanske har flytt från en diktatur där hennes barn blivit våldtagna av Islamister, hennes man torterad till döds och stenad för att hon var kvinna. Och sen kommer hit till vår fria demokrati, där man får gå klädd, tänka, äta, tro på vad fan man vill. Om du då skulle gå fram och slå henne så är det ingen skillnad på dig och de män i "långtbortistan". Det är ni vidriga as som tar er friheter att kränka andra.
Det är ni som ska slås ihjäl, piskas ut ur landet.

Ingen djävel ska slå nån, oavsett om det är islamister, Sverigedemokrater, humanister, alkoholister, hustrumisshandlare, barnagare, lärare, bögar, miljöpartister.

Den som tänker att de vill slå en annan kvinna är den som bör spärras in.

Du kommer troligtvist starta en ännu värre reaktion och du kommer få se deras raseri, mitt raseri och många Sd-patrioters raseri. Vi är många som hatar små män som slår kvinnor.
Jag hatar män som slår andra män också.

Sverige är inte demokratiskt. Lägg ned SVT till att börja med så blir det en förbättring. Sedan har vi DÖ som i praktiken lever vidare. Folkviljan i Sverige respekteras inte av 7-klövern. Den är odemokratisk! Därnäst måste Hets Mot Folkgrupp bort då denna lag är ett angrepp på yttrandefriheten. Angreppet efterlevs med fällande domar.

Du får inte längre klä dig hur du vill i många delar av Sverige, de islamiserade delarna. Du får inte ha vilka åsikter som helst heller, främst SDare och deras sympatisörer drabbas av detta.

För att nyansera lite vad du påstod.
Citera
2016-10-05, 12:17
Medlem
ZyClaves avatar
Idiot-tråd... Självklart skall man inte göra någonting sådant...

Om man verkligen vill 'hämnas' för alla rasistiska överfall av svenskar, så brottsprovocera männen som gör sådant här och sedan plocka dem istället...

Jag minns en roman jag läste för några år sedan skriven av någon på sydsvenskan (minns tyvärr ej namnet på varken bok eller författare) som handlade just om ett gäng Malmö-bor som gjorde någonting sådant, där en ensam kille ur gruppen spelar 'offer' för att sedan hela gänget kommer fram när väl undermänniskorna försöker råna/misshandla denna.

Ingenting jag "rekommenderar", men om man faktiskt är ute efter hämnd för alla dessa dåd, så ta då för helvete dem som UTFÖR dåden och inte slumpmässiga invandrare, i synnerhet inte slumpmässiga kvinnliga invandrare...

Detta är öken-klan-tänk, det skall vi inte ha i Sverige...
Citera
2016-10-05, 13:38
Medlem
Helt fel inställning givetvis.

Dom är inte oskyldiga kvinnor som behövs befrias.

Dom är MEDBROTTSLINGAR.
Citera
2016-10-05, 13:51
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ukkosjumala
Nu är det tydligen många här som inbillar sig att muslimska kvinnor inte är muslimer, utan "oskyldiga stackars prinsessor" som tvingas till det av de hemska männen. Faktum är ju dock att dessa kvinnor ofta är minst lika "onda" som männen, och tycker om när deras män våldtar "svenska horor" och så vidare. Ser alltså ingen anledning att "rädda" dessa satans häxor.

Det här var inte bra. Du klarar inte av att nyansera utan drar hela folkgrupper över en kam. Med din logik är kvinnor med slöja på ett visst vis och det du ser är något som det är berättigat att ge sig på med våld.

Har du svårt att förhålla dig till människor i övrigt? Hur är ditt sociala liv? Vibbarna jag får är att du klarar inte att hålla flera synsätt i huvudet samtidigt och att du bär på mycket frustration och ilska.

Det är inte önskvärt att människor letar efter kvinnor på öppen gata för att misshandla dem. Ett sånt samhälle ska vi inte ha.
Citera
2016-10-05, 13:59
Medlem
TS jag förstår dig men tycker inte du ska bry dig så mycket. De flesta kvinnor vill ha det såhär, och har röstat för det i hela sitt liv.

Dagen de börjar fokusera sina attacker mot Sverigevänliga kvinnor är dagen vi slår tillbaka hårt!
Citera
2016-10-05, 14:13
Bannlyst
Tanken har förvisso slagit mig ibland (främst för att de borde hållas ansvariga för sina barns uppfostran)...speciellt när de går i bredd över gång- och cykelbanor på sommaren, stinker av parfymen de badar i för att dölja svettlukten och tjattrar högt på sitt durka-jihadspråk samtidigt som de vägrar flytta på sig.

Men sedan funderar jag på VARFÖR de har slöja i sommarvärme och då släpper den tanken ganska fort. Nöjer mig med att vråla i stil med "jag gillar kebab!" så de hoppar till och flyttar sig ur vägen (rekommenderas).

Fokusera på de som förtjänat våld istället. För ett par somrar sedan hamnade jag i slagsmål med en idiot som gav mig ett flygblad för ung vänster. Att antyda att jag ser ut som en kommunistisk landsförrädare>randoms på cykelbanor. Satsa på dessa, gärna i offentliga miljöer, om avsikten ändå bara är att avreagera dig. Att slå på (redan förtryckta) "slumpmässiga" kvinnor som bara är ute och går låter ganska fegt och onödigt...arab- och negernivå på det faktiskt.
Citera
2016-10-05, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
Mycket lip och missriktad humanism i denna tråden.
Har ni någonsin hört en muslim beklaga sig över våldet mot svenskar?

Det har varit muslimer som talat i tv om terrorn som andra muslimer åsamkat, det har varit muslimer som fördömt terrorhandlingarna, det finns ju muslimer dom tolkar Koranen dom djävulen själv, det betyder inte alla alla muslimer är så.

Men läser du bara nyheter på svenskvänliga sajter och tittar på rasistpoddar så missar du sånt, du tittar väl antagligen inte på vanliga nyheter på tv då du kanske tycker att dom bara ljuger och mörkar.
Citera
2016-10-05, 14:24
Medlem
santos_devilles avatar
Älskar när ny-nationalister inte känner till sin egna historia och dess fallgropar.

Nationalismens framsteg i sverige avslutas alltid med att "patrioter" tar till våld och skadar/mördar en oskyldig motståndare. Senast på 90 talet efter den stora våg av nationalism och patriotism som vällde över Sverige. Sen vart det fult att älska sitt land för att några nötter mördade några oskyldiga och brände lite flyktingförläggningar med folk i.

Men nej jag vill inte slå någon kvinna. Vare sig muslim eller ateist
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in