2016-10-04, 18:44
Bannlyst
Är det någon som funderat på att misshandla utländska kvinnor när dom är ute och går? T.ex. när man ser en muslimkärring som spatserar så går man och ger henne en käftsmäll och springer från platsen? Med tanke på att sådana attacker sker på daglig basis mot våra kvinnor, så tror jag att det är många som går i dessa tankar men med näven i fickan än så länge. Men sen när det briserar, och nån gör det och inspirerar andra? Hur kommer polis, media osv. hantera att massvis med utländska kvinnor får käftsmällar runt om i landet?

Samtidigt som invandrarna (främst araber och negrer och sånt) ökar sin terror mot svenska kvinnor, utför gruppvåldtäkter där dom förstör kvinnans vagina helt och hållet med järnrör eller bara skär halsen av henne.

Kvinnorna riskerar att bli måltavlor i detta rasliga krig. Vad tänker ni om mina tankar?
Citera
2016-10-04, 18:50
Medlem
nedboys avatar
Jag har alltid undrat vad det är för fel på den som vill straffa oskyldiga för andras brott? Nu verkar ju du vara en sån typ? Så vara gärna på frågan.

Nedtryckta kvinnor som inte är värda ett skit och förmodligen lever skitliv är de du ska ge dig på? Hör du inte själv hur jävligt det låter? Det du borde tänka är att du ska satsa på att befria dessa kvinnor från islams bojor. Alla före detta muslimska kvinnor som jag känner är underbara människor. De lever inte sällan under hot från islam och muslimer. Gör så att du markerar genom att ställa dig bakom de förtryckta kvinnorna istället.

...men du ska slå de som redan ligger?
Citera
2016-10-04, 18:55
Avslutad
Vad gör det då dig till?
En omtänksam person?

Du blir ju själv av samma typ som du hatar, eld med eld.
Citera
2016-10-04, 19:01
Medlem
DIdes avatar
Nej, varför skulle vi slå kvinnor och flickor. Det är bara primater som gör det.
Citera
2016-10-04, 19:03
Bannlyst
Jag vill inte det jag skriver. Jag skriver frågeställningar om en framtid som jag tror väntar oss bakom hörnet.
Citera
2016-10-04, 19:06
Medlem
om du har bollar fightas du med en stor sandneger och inte små kvinnor
Citera
2016-10-04, 19:45
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Jag har alltid undrat vad det är för fel på den som vill straffa oskyldiga för andras brott? Nu verkar ju du vara en sån typ? Så vara gärna på frågan.

Nedtryckta kvinnor som inte är värda ett skit och förmodligen lever skitliv är de du ska ge dig på? Hör du inte själv hur jävligt det låter? Det du borde tänka är att du ska satsa på att befria dessa kvinnor från islams bojor. Alla före detta muslimska kvinnor som jag känner är underbara människor. De lever inte sällan under hot från islam och muslimer. Gör så att du markerar genom att ställa dig bakom de förtryckta kvinnorna istället.

...men du ska slå de som redan ligger?

precis. man kan tycka vad man vill om den havererade integrationspolitiken men det här är ju bara sjukt på en... genuint ond nivå.
Citera
2016-10-04, 19:59
Medlem
goran744s avatar
Är det någon som förtjänar en rak höger så är det väl politikerna.
Det är väl de som är de skyldiga i det här och de som struntar i det.
Citera
2016-10-04, 20:26
Medlem
Musselkvinnorna är redan förtryckta av sin släkt som bestämmer vilken man hon ska gifta sig med, sin man som ser henne som sin egendom och sin religion där hon bokstavligen är värd hälften så mycket som en man.
Citera
2016-10-04, 20:29
Medlem
tryggtochbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ukkosjumala
Är det någon som funderat på att misshandla utländska kvinnor när dom är ute och går? T.ex. när man ser en muslimkärring som spatserar så går man och ger henne en käftsmäll och springer från platsen? Med tanke på att sådana attacker sker på daglig basis mot våra kvinnor, så tror jag att det är många som går i dessa tankar men med näven i fickan än så länge. Men sen när det briserar, och nån gör det och inspirerar andra? Hur kommer polis, media osv. hantera att massvis med utländska kvinnor får käftsmällar runt om i landet?

Samtidigt som invandrarna (främst araber och negrer och sånt) ökar sin terror mot svenska kvinnor, utför gruppvåldtäkter där dom förstör kvinnans vagina helt och hållet med järnrör eller bara skär halsen av henne.

Kvinnorna riskerar att bli måltavlor i detta rasliga krig. Vad tänker ni om mina tankar?

Jag tror, och hoppas, att det är försvinnande få som har dessa tankar, oavsett hur illa man tycker om invandringspolitiken. Svårt att tänka mig något mer kontraproduktivt, för att inte tala om motbjudande, beteende.
Citera
2016-10-04, 20:31
Medlem
MathiasVonCremes avatar
Jag tror att det är fel väg att gå att attackera utländska kvinnor, då dom inte är något problem. Vill du hämnas så försök att få med dig de utländska kvinnorna på din sida. Introducera dem till Tinder, försök få dem i arbete, bjud dem på alkohol, övertag dem till Ateismen osv. Allt för att krossa de utländska männens makt över dem. Få de utländska kvinnorna på din sida emot de utländska männen.

Om du slår kvinnorna kommer de bara ty sig till deras landsmän ännu hårdare.
Citera
2016-10-04, 20:32
Medlem
vigillarfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ukkosjumala
Är det någon som funderat på att misshandla utländska kvinnor när dom är ute och går?

Nää, den tanken har aldrig slagit mig faktiskt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in