Citat:
Ursprungligen postat av
ukkosjumala
Nu är det tydligen många här som inbillar sig att muslimska kvinnor inte är muslimer, utan "oskyldiga stackars prinsessor" som tvingas till det av de hemska männen. Faktum är ju dock att dessa kvinnor ofta är minst lika "onda" som männen, och tycker om när deras män våldtar "svenska horor" och så vidare. Ser alltså ingen anledning att "rädda" dessa satans häxor.
Visst finns det mycket dårar här inne på FB, ibland när man tänker att nu har man väl sett dom värsta och mest korkade jävlarna härinne, ja och så kom du, herregud människa, du är precis som många andra härinne, du är lite mer sjuk i huvudet än vad som är lovligt, och du lär antagligen må jävligt dåligt resten av ditt liv, hur orkar du ens med och leva?
Är det inte bättre att du gör slut på ditt eget elände istället för och och leka nån jävla spåpojke, att förespråka att kvinnor ska få stryk bara för att dom är muslimer, det är alltså liktydligt att alla muslimska kvinnor är onda enligt din logik, eller?
Med den logiken är du då likadan som Anders Eklund,Hagamannen och alla dagispeddon som åkt fast? Du är väl svensk, och uppfostrad med våra traditioner värderingar, precis som dom, eller?
Ett litet inflik till, du skriver så här "Med tanke på att sådana attacker sker på daglig basis mot våra kvinnor", jag såg ett reportage om sport på tv häromkvällen, där introducerades kamsporten ju jutsu för kvinnor, i reportaget sa dom att detta skedde för att överfallen på kvinnor ökat dramatiskt.
Så vilka var det som överföll våra svenska kvinnor 1943 när detta reportage gjordes? Var det blattar eller Mena folk, eller var det etniska svenska hedersknyfflar?
Det börjar fan bli för mycket folk som är dummare än tåget här inne, och nej, jag räknar inte mig själv till den korkade kategorin.