2016-10-05, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
Stämmer in till 100%, kombinationsspelet med CAM + strikers i denna formation är underbar, jag kör med Martial som LF istället och han är ett riktigt monster med en spelskicklig och agile CAM bakom sig, kör också med Ben Yedder som "support" striker att kombinera med.

Härligt att höra, har sett många som säger att spelet gynnar stora starka spelare. Tycker det är bullshit, man vinner lika mycket i detta som förra på att ha små kvicka smidiga spelare som kan stå och trampa på bollen utan att någon når den. Speciellt i den formationen

Slängde ihop ett lag som byggs på att just kunna hålla bollen, funkar riktigt bra.

http://www.futhead.com/17/squads/836730/

Har du någon smidig cam att rekommendera till mitt andralag?
Citera
2016-10-05, 10:33
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damfotboll
Nainggolan
Tänker också det, för för jävla tung ut! Byta Strootman mot honom och köra med Bigila som sittande med den mäktige mongolen samt Banega bör stå sig rätt bra hoppas jag.
Citera
2016-10-05, 10:34
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tronic3
Härligt att höra, har sett många som säger att spelet gynnar stora starka spelare. Tycker det är bullshit, man vinner lika mycket i detta som förra på att ha små kvicka smidiga spelare som kan stå och trampa på bollen utan att någon når den. Speciellt i den formationen

Slängde ihop ett lag som byggs på att just kunna hålla bollen, funkar riktigt bra.

http://www.futhead.com/17/squads/836730/

Har du någon smidig cam att rekommendera till mitt andralag?

Julian Draxler eller Remy Cabella, eller Gameiro med justering av position till CAM. Grym bössa på den snubben.

Funderar på att köpa Lacazette, någon som testat honom?
Citera
2016-10-05, 10:47
Medlem
Någon som vet vart man kan köpa coins till FIFA 17 ps4 och är det säkert eller är det stor chans att bli bannad??
Citera
2016-10-05, 10:49
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajaninja
Någon som vet vart man kan köpa coins till FIFA 17 ps4 och är det säkert eller är det stor chans att bli bannad??

Fifacoinszone är legit.
Citera
2016-10-05, 11:10
Medlem
Fick nyss brevlådan embolo. Verkar vara med i veckans lag. Fick han i drift vann en match.. Aldrig hört talas om honom innan. Ska man sälja han nu verkar få runt 150 000. Fan så Nice.
Citera
2016-10-05, 11:14
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konika
Fick nyss brevlådan embolo. Verkar vara med i veckans lag. Fick han i drift vann en match.. Aldrig hört talas om honom innan. Ska man sälja han nu verkar få runt 150 000. Fan så Nice.

Hans TOTW (som han 99% kommer få) är ST och inte RW som hans vanliga och OTW kort är. Kanske värt att sälja RW kortet nu om den så pass högt, tror inte OTW korten anpassas dynamiskt efter position utan enbart stats så om hans ST-inform kommer att förändra hans OTW kort, ingen aning, men marknaden verkar tro så
Citera
2016-10-05, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Fifacoinszone är legit.

Säkert då?
Citera
2016-10-05, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tronic3
Jag har testat alla de vanligaste och den formationen som absolut funkat bäst rent målmässigt(+ / - ) är 41212(2), utnyttjar att st cam och rcm lcm ligger så nära varandra så man kan tiki-taka framför backlinjen och vänta på ett instick. Tycker ofta 4-3-3(4) är jobbig att möta, men själv kan jag inte få den att funka. Har kört Aubameyang ett tag, men sålde honom för att köra med Reus som ST ist, möter man någon som är bra så får man ändå inte så stora ytor att springa igenom som nu Aubameyang är så grym på. Men det är väll en smaksak

Håller med dig. Min favorit formation framförallt om man spelar mot en kompis offline och inte behöver ta hänsyn till kemi - Brukar funka bra på Serie A lag i UT. Enda problemet är att då måste man släppa t.ex. Diego Costa om man inte vill spela med honom och försämrad kemi.
Citera
2016-10-05, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
Julian Draxler eller Remy Cabella, eller Gameiro med justering av position till CAM. Grym bössa på den snubben.

Funderar på att köpa Lacazette, någon som testat honom?

Lacazette var grym på 16 så borde va klockren här. Snabb, bra skott/passning, bra dribbling och kompakt med bra fysik
Citera
2016-10-05, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Welbeck
Jag fastnade faktiskt för 3-5-2 i år igen. Inte lirat den sen kanske fifa14? Känns även där som att man har mycket spelare tätt inpå på mittfältet, utan att förlora löpstarka yttrar. Har inte känt av några problem försvarsmässigt än med 3-backslinje heller.

Rekommenderar starkt att testa den iaf!

Håller med helt, sålänge det inte kommer någon patch som gör att packe blir viktigare. Just nu är 3-5-2 den stabilaste formationen för mig. Försökte nu få ihop en hybrid med Bpl/laliga.

http://www.futhead.com/17/squads/838149/

Vad har du för lag?
Citera
2016-10-05, 11:38
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockel
Lacazette var grym på 16 så borde va klockren här. Snabb, bra skott/passning, bra dribbling och kompakt med bra fysik

Jag kunde inte låta bli, köpte han för 59k, satte CAM kort på Ben Yedder.

Martial Lacazette
Ben Yedder

Lite småäcklig fronttrio
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in