Citat:
Ursprungligen postat av
Fyllplytet
Har tidigare pratats om att han har en fäbless för att hoppa jämfota på människors huvud. Av bilderna på jeansen att döma så ser det ut som han har gjort just detta. Det förklarar även de skador på kraniet som uppstod. Inte ens Mike Tyson kunde trycka ner ögonhålorna i munnen på sina motståndare utanför ringen. Förstår inte varför han inte erkänner detta dock. Han vidhåller att han bara har slagit, men hur förklaras de blodiga jeansen då?
Det kan givetvis vara på det sättet att han hoppat på hennes huvud o spräckt det. Jag vet inte mycket om boxning så lägger mig där

, men fick inte ihop detta med sparkar mot huvudet utan skor.
Jag uppfattar honom som väldigt förslagen och han vet precis hur mycket han ska erkänna för att det ska hålla sig inom radarn för misshandel o vållande. Skulle han erkänna att han hoppat jämfota, skulle ju gärningsbeskrivningen peka tydligare mot mord. Nu kommer det högst troligt sluta med morddom
men tänk på allt han säger när han blev gripen, att det fanns en annan person på plats, att han ringde själv 112, och att det ska ses som förmildrande. Han har liksom redan planerat vad det ska hamna inom. Så detta med hans selektiva minne tror jag inte på, han ljuger där han vet hur rätten dömer, och erkänner där han tycker han kan betala för det.