2016-10-03, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
Ja du köpte ju säkert alla spelare på både xbox, pc och ps4

Vad fan menar du?
Citera
2016-10-03, 20:58
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fifaspeilarn1
Precis, dock så verkar Roma bara använda Alisson i europamatcher, vilket minskar chansen att han kommer att öka...
Okej. Aja köpte för 14k. Snabbsäljer för drygt 9k.

Kan man klara hybrid/liga (eller hybrid/länder kanske det är) utan lojalitetsbonus? Kör offline-matcher där jag släpper kontrollen för att få 10 matcher på alla så jag klarar utmaningen. Är lite segt.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-10-03 kl. 21:09.
Citera
2016-10-03, 21:03
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Vad fan menar du?

Det finns hur många som helst av dom spelarna ute.

Vilken konsol kör du fifa 17 på?
Citera
2016-10-03, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored

Kan man klara hybrid/liga (eller hybrid/ligor kanske det är) utan lojalitetsbonus? Kör offline-matcher där jag släpper kontrollen för att få 10 matcher på alla så jag klarar utmaningen. Är lite segt.
På hard och ultimate är lojalitet ett krav för att kunna klara av det. Ett snabbare sätt att få lojalitet är att starta en match mot veckans lag och stänga av FIFA direkt vid matchstart. Matchen räknas in i spelarens facit men det påverkar inte ditt matchfacit.
Citera
2016-10-03, 21:05
Medlem
megaman9s avatar
Citat:

Kan man klara hybrid/liga (eller hybrid/ligor kanske det är) utan lojalitetsbonus? Kör offline-matcher där jag släpper kontrollen för att få 10 matcher på alla så jag klarar utmaningen. Är lite segt.

Du kan quita offline matcher och ända få en match spelad på spelarna, men det räknas inte som förlust i statsen (igenom att stänga av spelet från dashboarden)

Det är bara två SBC som kräver Lojalitetsbonus, det är Hard och Ultimate league and nation hybrid
Citera
2016-10-03, 21:07
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
På hard och ultimate är lojalitet ett krav för att kunna klara av det. Ett snabbare sätt att få lojalitet är att starta en match mot veckans lag och stänga av FIFA direkt vid matchstart. Matchen räknas in i spelarens facit men det påverkar inte ditt matchfacit.
Påverkar det min myntbonus? Vågar nog inte testa nu när jag har flera matcher kvar på min myntbonus men tack för tipset
Citera
2016-10-03, 21:09
Medlem
Citat:
Påverkar det min myntbonus? Vågar nog inte testa nu när jag har flera matcher kvar på min myntbonus men tack för tipset
Ganska säker på att det inte gör det, men inte 100% på det.
Citera
2016-10-03, 21:23
Medlem
Vattumannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av max02
16 förluster redan. 1-0 varje match typ. Är mållös. Spelarna så slöa. Avsluten strumprullare. Laggar var och varannan match. Sitter på fiber (250/100). Aldrig känt sån här hopplöshet... Kände mer hopp vid 0-3 underläge tidigare FIFA typ. Testat de flesta formationerna. Vet ej vad jag ska göra riktigt. Så många frågor man vill ha svar på... Varför laggar det? Och varför får jag BARA möta folk från Sverige...? Varför får man skador varje match och spelarna blir borta 5 matcher?

Ska man ändra taktiken (tempo, passningarna och det) eller låta va orört? Hade gärna velat veta det.

Mållös efter 16 matcher? Är du säker på att du använder rätt handkontroll?
Citera
2016-10-03, 21:40
Medlem
JoeL431s avatar
Citat:
Med tanke på att ratingen ska vara minst 81 så blir det ganska dyrt, jo. 50k+ är det som gäller iaf.

http://www.futbin.com/17/squad/53285

Detta ska tydligen vara den "billigaste" versionen, och det kan knappast klassas som just billigt...
Varför står det rating 68 på futbin i den truppen? Funkar den?
Citera
2016-10-03, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vattumannen
Mållös efter 16 matcher? Är du säker på att du använder rätt handkontroll?

Tror han är mållös som i "jag vet inte vad jag ska ta mig till". Inte noll gjorda mål.

Håller med honom att det laggar satan och buttonlagget på detta spel är omänskligt. Dessutom är pace värdelöst och högratade spelare suger.
Citera
2016-10-03, 21:47
Medlem
Det här spelet är ett jävla skämt. Med Fut16 så vann jag ändå. Här går allt åt helvete.

1. Hur får man försvararna att stanna där nere? Jag måste hela tiden springa dem mot mitt eget mål för att inte lämna ytor.

2. Hur fan ska man ta emot bollarna innan motståndaren är där? Man har inte ens hundradelar på sig längre. Ska man behöva spela flipper?

3. Spelarna skadar sig hela Djävla tiden trots att de inte spelar med särskilt låg fitness (80). Hur undviker jag detta? Det är ett skämt hur ofta mina spelare skadar sig.

4. Medspelarna tar alla fel löpningar hela jävla tiden. Jag får inte laget att gå framåt heller. Känns som att alla står och tittar på. Har inte behövt be alla medspelare löpa tidigare (L1). Nu känns det som ett måste.

5. Vilket målvaktattribut skulle ni säga är allra viktigast, förutom att vara lång?
Diving tänker jag spontant men känns som positioning också.

Mina custom tactics

Speed: 67
Passing: 50
Organised

Passing: 55
Crossing: 45
Shooting: 65
Free roam

Pressure: 40
Team width: 55
Aggression: 55
Cover

Ser ni något uppenbart fel?
T.ex har jag 40 pressure för att jag inte vill att mitt lag ska pressa och springa bort sig för högt upp i planen.
Senast redigerad av teren 2016-10-03 kl. 21:52.
Citera
2016-10-03, 22:04
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ganska säker på att det inte gör det, men inte 100% på det.
Okej. Verkar inte påverka. Nu har jag snart klarat hybrid: länder och hybrid liga och land.

Fick Cuadrado och Pique på länder, bästa jag fått på 5år. Ska öppna paketen för svår och ultimat snart. Förväntar mig bara skit för det nu. Har kostat en del också...
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-10-03 kl. 22:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in