2016-10-03, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
ingen aning dom flesta var untradeable som jag använde.

behöver inte bli så jävla dyrt att fixa ett city lag.
Med tanke på att ratingen ska vara minst 81 så blir det ganska dyrt, jo. 50k+ är det som gäller iaf.

http://www.futbin.com/17/squad/53285

Detta ska tydligen vara den "billigaste" versionen, och det kan knappast klassas som just billigt...
Senast redigerad av CopyP 2016-10-03 kl. 16:52.
Citera
2016-10-03, 16:56
Medlem
megaman9s avatar
Fan vad salty alla är i denna tråden.

Är ju bara att fixa Nolito som RF och sätta som st.
RM = Sane
CM = Delph, fernando, navas
LM = Sterling
LB = Zabaleta
RB = Sagna
CB = Stones och Kolarov

Kan kräva 10 matchers quittande i singelplayer för att få loyalty, men det går med dom spelarna.
Citera
2016-10-03, 16:58
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
Med tanke på att ratingen ska vara minst 81 så blir det ganska dyrt, jo. 50k+ är det som gäller iaf.

http://www.futbin.com/17/squad/53285

Detta ska tydligen vara den "billigaste" versionen, och det kan knappast klassas som just billigt...

Du får packs frå alla tre SBC för att få sterling, och skulle sterlings kort varit tex en inform skulle den lätt gått för 200.000+.

Så ja, det är småsummor att offra om du ser vad du får.
Citera
2016-10-03, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
Du får packs frå alla tre SBC för att få sterling, och skulle sterlings kort varit tex en inform skulle den lätt gått för 200.000+.

Så ja, det är småsummor att offra om du ser vad du får.
Om man verkligen vill använda Sterling så kan det kanske vara värt det ja, men småsummor skulle jag absolut inte kalla det. Antar att summan för alla 3 hamnar på 150k+ kanske...? Du får ju tänka på att du inte kan göra dig av med Sterling också, så att räkna honom som något som är värt 200k+ skulle iaf jag inte göra. Lite det som är det dåliga med SBC Gold också... Att troligtvis betala ~100k (räknat med average packluck) för en untradeable Sterling, nja....
Citera
2016-10-03, 17:29
Medlem
Grabbar!

Jag behöver hjälp. Vilken av dessa två elvor hade ni föredragit, och varför?

http://www.futbin.com/17/squad/53487

http://www.futbin.com/17/squad/53489

Spelar med första alternativet men funderar på att byta till falsk 9a och få in Thiago på mitten istället för att köra Müller CM där, känns lite bortkastad.

Måste för övrigt säga att Sanches var över förväntat. Dynamisk, bra åt båda hållen.
Citera
2016-10-03, 17:31
Medlem
Sitter på ett OTW Bree Embolo, vad tror ni? Läge pch sälja nu eller går han upp mycket mer vid en plats i TOTW?
Citera
2016-10-03, 17:50
Medlem
Varför är det fortfarande sanslöst mycket delay i allt man gör? Det är ju sjukt oseriöst av EA att inte dirr åtgärda en sådan jättemiss.

e: Och varför laggar fortfarande menyerna? Jävla låg nivå alltså...
Senast redigerad av FarrokhBulsara 2016-10-03 kl. 18:05.
Citera
2016-10-03, 17:55
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Så det kommer inte vara några stora höjningar eller sänkningar?
BUMP
Citera
2016-10-03, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
Varför är det fortfarande sanslöst mycket delay i allt man gör? Det är ju sjukt oseriöst av EA att inte dirr åtgärda en sådan jättemiss.

e: Och varför laggar fortfarande menyerna? Jävla låg nivå alltså...
Samma problem här. Får fan huvudvärk av spelet. Trycker fel när jag ska sälja spelare osv. Har för mig att det var likadant tidigare upplagor.
Citera
2016-10-03, 18:20
Medlem
Tjo, slängde av någon outgrundlig anledning ut 6,7k var på 2 Ahmed Musa . Med tanke på min knapra ekonomi var det idiotisk, då han nu droppat till ca 5k i pris. Ska jag sälja nu direkt om det finns risk att han fortsätter droppa, eller behåller jag honom? Tacksam för svar!
Citera
2016-10-03, 18:20
Medlem
Lycka till ni som ska bygga det Australienska laget Sydney i Del Piero SBC. När jag byggde det så snipade jag spelarna, nu verkar det vara totalt omöjligt att hitta några på marknaden om man inte är redo att betala 10 000 coins för en bronsspelare
Citera
2016-10-03, 18:38
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Har 14 sidor med spelare som jag fått i paket. Värt att ens sälja spelare? Om det kommer massa olika truppbyggarutmaningar känns det ju värt att behålla alla spelare till de eller sälja då när priset ökat?

Värt att köpa ihop alla MLS-lag? Någon som gjort det?

Köpte Alissons svarta kort. Är det så att om han gör bra ifrån sig irl. Så kommer det kortet öka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in