2016-10-03, 11:09
Medlem
Gerdtmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonVanberg
Vad tror ni, kommer priserna gå upp ytterligare den närmsta veckan eller har de i stort sett nått sin peak nu?
Vettefan asså. Balde Diao Keita kostade nästan 2k för en dag sen, nu kostar han 1k. Priserna verkar ändras mycket beroende på tid på dygnet. Sen är priserna relativt höga på helgen vilket kanske inte förvånar en. Smart är att köpa sina gubbar på t.ex en onsdag då totw släpps och många packs öppnas.
Senast redigerad av Gerdtman 2016-10-03 kl. 11:16.
Citera
2016-10-03, 11:11
Medlem
Bara jag som får i snitt en spelare skadad per match..? ganska frustrerande då dom ibland är borta i upp till 5 matcher
Citera
2016-10-03, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiskoega
Tips till alla fattiga människor där ute, https://www.youtube.com/watch?v=gKYr7QzhwFo. Ett hybridlag med billiga Serie A spelare samt Giovinco (MLS) och Giovani dos Santos (MLS) på topp. Går att hitta mellan 11-15K och fungerar otroligt bra, Giovinco är godlike till priset på 3K.

Fråga till er alla där ute...

Hur har ni alla gjort för att få så mycket pengar på Fifa? Jag slängde iväg tiotusentalskronor på packs för fifa16. Har bestämt mig att inte spendera en krona på fifa17.

Har ni ärligt suttit och tradat er fram från 0 eller har ni slängt in en del pengar för att köpa kort?

Hur mycket riktiga pengar har ni spenderat och hur mycket Fifacoins har ni?

Går det fortfarande att fula sig till billiga fifacoins genom externa sajter? <- Denna fråga kanske inte är tillåten att diskutera och då behöver ni inte svara, jag vill inte ha hemsideadressen eller så, undrar bara om folk fortfarande pysslar med sånt.

Frågvis men alltid undrat kring detta :-)
Inte lagt en krona på ultimate team men börjar närma mig en miljon. Gjort bra investeringar i spelare som jag sen sålt och öppnat packs i sbc där jag fått Neymar,Dybala mfl.

Sen givetvis 1k coin boost varje match gjorde att man fick ett ganska bra kapital under EA Access.
Citera
2016-10-03, 11:30
Medlem
Jag kan inte "submita" El rondo och To the nines i SBC (mobilappen), får bara "Sorry, an error has occurred". All krav är gjorda, men får inte till det.

Nån som haft liknande problem och hur löste ni det isf ? Göra det på PS4an är inte aktuellt i nuläget, då jag är bannad i några dagar till.
Senast redigerad av MildaMakaroner 2016-10-03 kl. 11:33.
Citera
2016-10-03, 11:38
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MildaMakaroner
Jag kan inte "submita" El rondo och To the nines i SBC (mobilappen), får bara "Sorry, an error has occurred". All krav är gjorda, men får inte till det.

Nån som haft liknande problem och hur löste ni det isf ? Göra det på PS4an är inte aktuellt i nuläget, då jag är bannad i några dagar till.

Kolla om du har en concept player bland subs.
Citera
2016-10-03, 11:39
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bugatti123
Du avgör själv
Klart jag avgör själv, men vad tycker ni? Kommer han gå upp i pris?
Citera
2016-10-03, 11:44
Medlem
Gerdtmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Klart jag avgör själv, men vad tycker ni? Kommer han gå upp i pris?
Ingen aning, om du ska sälja honom så gör det innan onsdag då TOTW släpps. Annars vänta till helgen och sälj honom då eller ha kvar honom ännu längre och sälj han när priserna går upp.
Citera
2016-10-03, 11:50
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerdtman
Ingen aning, om du ska sälja honom så gör det innan onsdag då TOTW släpps. Annars vänta till helgen och sälj honom då eller ha kvar honom ännu längre och sälj han när priserna går upp.
Så det kommer inte vara några stora höjningar eller sänkningar?
Citera
2016-10-03, 11:58
Medlem
Ni som följer transfer marknaden bra är mls o nos ligan fortfarande rejält pf? Eller börjar det bli värt göra de två sbc?
Citera
2016-10-03, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slow88
Ni som följer transfer marknaden bra är mls o nos ligan fortfarande rejält pf? Eller börjar det bli värt göra de två sbc?
Inte värt det, det lär kosta dig åtminstone 100k styck.
Citera
2016-10-03, 12:02
Medlem
Känslan när man lämnar in den typ jobbigaste SBCn i form av League and Nation Hybrid Ultimate och belönas med ett 50k-pack där Smolnikov är bästa spelaren... Så jävla iskallt.
Citera
2016-10-03, 12:11
Medlem
Hur stor skillnad är det mellan att ha en RM-spelare på en RW/RF-position istället för RW/RF? Har OTW-Embolo men kör 4-3-3(4) och honom som RW, tycker det är svårt att få honom med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in