2016-10-01, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bludderbladder
Nej inte helt tvärtom, men jag hade missat Fox pollen som kom ut som visar att häxan går fram 2%,

Det här är misstaget "poll"-hundar gör. Polls är i bästa fall ett försök att återspegla verkligheten. Det förstår inte "poll"-hundarna. Därför tar "poll"-hundar förändringar på några procent på allvar. Därav tar "poll"-hundar enorma svängningar i opinionen på extremt kort tid som givna av Gud själv.

Fox-pollen är nog det största skämtet av alla. För nån månad sedan hade de Clinton på +10! Och "poll"-hundarna tog det på allvar.
Citera
2016-10-01, 21:49
Medlem
Tarstans avatar
Om man räknar på realclearpolitics.com är det extremt jämnt, om jag räknat rätt så kan Florida vara helt avgörande.
Men som sagt, då måste man lita på polls till hundra procent, men det blir väl svårare ju närmare valet man kommer att ändra siffrorna.
Citera
2016-10-01, 22:29
Medlem
Prodelins avatar
Världen har blivit alldeles för pussyfierad idag, vi ser bara i Sverige, vi har henar till män som böjer sig för feministerna, vi ser samma skit i USA med Clinton, man röstar inte på kompetens och den som kan faktiskt fixa problemen i USA, man röstar bara för att hon är kvinna och minst av hälften av USAs befolkning är just kvinnor.

Detta gör att Trump har svårt då det finns uppenbarligen en stor del "henar" i USA också som är pussyfierade.

Trump står för gamla värderingar med tyngd i att man gör rätt för sig och att det är law and order som gäller, inte för att man har en vagina mellan benen.

Skulle Clinton vinna har jag helt tappat tron på något gott i denna värld, det är extremt viktigt detta val att Trump vinner eftersom det kommer skicka signaler i hela världen mot en förändring mot den ondska som härskat över världen med liberalvänstern i många länder, det måste få ett stopp.
Citera
2016-10-02, 01:55
Medlem
KimpaKepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Nu är det banne mig på tiden att vi börjar prata om frågorna som verkligen spelar någon roll!
Nämligen de traditionella familjevärderingarna!

Ska vi prata om familjevärderingar, är ju knappast familjen Clinton något föredöme direkt.
Citera
2016-10-02, 03:36
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimpaKeps
Ska vi prata om familjevärderingar, är ju knappast familjen Clinton något föredöme direkt.
Vad är det Hillary Clinton har gjort, tycker du?
Citera
2016-10-02, 04:02
Medlem
bludderbladders avatar
Citat:
Enligt Bill har ju tydligen häxan "had more pussy than I have". Bill har dock våldtagit sig till det en del, vilket jag inte tror häxan gjort. Så presidentmässigt är det ju inte en familj man vill ha i WH ljugandes om sina sexuella preferenser för att framstå som något de inte är.
Senast redigerad av bludderbladder 2016-10-02 kl. 04:04.
Citera
2016-10-02, 04:06
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bludderbladder
Enligt Bill har ju tydligen häxan "had more pussy than I have". Bill har dock våldtagit sig till det en del, vilket jag inte tror häxan gjort. Så presidentmässigt är det ju inte en familj man vill ha ljugandes om sina sexuella preferenser.
Bill Clinton ställer upp för en tredje mandatperiod? Det låter extraordinärt, jag var helt säker på att Hillary hade knipit nomineringen... Men om så är fallet så måste det väl givetvis tas upp i tråden?
Citera
2016-10-02, 06:54
Medlem
KimpaKepss avatar
Citat:

Hon är gift med en våldtäktsman, det säger en del om hennes värderingar.
Citera
2016-10-02, 09:41
Medlem
Sperssons avatar
.
För svenskar spelar det ingen roll vem som vinner, men svensk medias närmast sjukliga hat mot Donald Trump gör att man givetvis hoppas att han vinner.
Citera
2016-10-02, 09:51
Bannlyst
Här har ni en anledning till varför ni inte ska heja på Clinton.

https://i.sli.mg/MMPMhS.jpg
Citera
2016-10-02, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
Här har ni en anledning till varför ni inte ska heja på Clinton.

https://i.sli.mg/MMPMhS.jpg

För att hon inte får så många millenier-väljare som hon skulle vilja ha?
Citera
2016-10-02, 10:39
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Så de riktiga rika kommer att få "problem"?

Vet du vad, jag tror att det klarar sig. Går ingen nöd på dem serru.

Herregud... brist på billiga uppassare! Världen rasar. Allvarliga problem! Kris! Defcon 5!
Nu består inte de rika av den stora massans konsumtion av frukt och grönt.
Men som producent så är man nog inte så glad att ens kostnader höjs med 50-100%.
Eller vad tror du?

Så Trump och kasta ut alla invandrare som inte är medborgare eller tillåtelse att vara där.
Kommer få dramatiska konsekvenser och inte nödvändigtvis av den bra sorten.

Ingen som sa att det skulle bli världskrig över detta och att billig personal försvinner.
Men vem ska göra jobbet sen, det blir en intressant fråga.
Billigt lär det inte bli.
Sen är Defcon 5 den mildaste de har och innebär allt är bra, tänk på det nästa gång när du ska gå och bli en dramaqueen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in