2016-10-01, 12:17
Medlem
Nohulos avatar
Hej! Köpte FIFA 17 Super Deluxe igår via FIFA 16 (10% rabatt). Jag fick 2 jumbo paket, men inte de lånespelare och FUT-dräkten som lovades. Hur får jag detta?
Citera
2016-10-01, 12:19
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distinho
Tycker det funkar riktigt bra spelet, har 12-1-1. Så mycket mer än bara kuta och skjuta. Om jag nu ska gnälla på något så är det väl hur svårt det är att dribbla..

Citat:
Ursprungligen postat av MailmanMalone

2. Eftersom att man ändå inte kan bryta passningarna så är det bara att falla som försvarare, här får man ÄNNU mer hjälp från datorn som nästan "låser in sig" på motståndaren utan att man ens behöver styra sin försvarare.

Jag har sjukt svårt försvara och bryta bollen, hur försvarar man såhär som du skriver?
Citera
2016-10-01, 12:50
Medlem
Inte spelat sen 15 är det därför min futklubb inte följer med?
Citera
2016-10-01, 12:52
Medlem
http://www.futbin.com/17/squad/35786 Kör med detta nu men behöver nog köra en annan formation med en bra st. Vilken av 433 varianterna alternativt 4321 är mest effektiv för er?
Citera
2016-10-01, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Jag har sjukt svårt försvara och bryta bollen, hur försvarar man såhär som du skriver?

Välj alltid en "backcheckande" försvarare (ofta mittfältare/anfallare), ha som mål att i princip aldrig försvara framåt. Svårt att förklara, men var aggresiv med mittfältarna men fall alltid med försvararna.
Citera
2016-10-01, 13:24
Medlem
Riktigt nya fräna inslag i FUT iår men gameplayet är helt enkelt inte bra. Att slå en Y-pass har ju ingen verkan längre och är precis som en vanlig pass exempelvis.

Cuadrado är förövrigt bästa HY spelaren iår. Har kört med alla dom dyra förutom Bale och Messi.
Citera
2016-10-01, 13:29
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nohulo
Hej! Köpte FIFA 17 Super Deluxe igår via FIFA 16 (10% rabatt). Jag fick 2 jumbo paket, men inte de lånespelare och FUT-dräkten som lovades. Hur får jag detta?

Har du skrivit in koden? Efter du har skrivit in koden så starta om spelet.
Citera
2016-10-01, 13:35
Medlem
Aritzos avatar
Det finns ingen som har tips på ett lag som kostar typ 10-20k?

VIll bara ha ett lag där jag kan gå upp några serier snabbt sen börja köra PL eller något liknande
Citera
2016-10-01, 14:10
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MailmanMalone
För att utveckla lite. Jag tycker alltså att spelet är alldeles för lätt och hjärndött, man får för mycket hjälp av "datorn" i spelet.

1. Det går typ inte att missa en passning innan offensivt straffområde vilket gör att man inte tjänar något på att läsa en passning, eftersom att den ändå bara går igenom spelarna.

2. Eftersom att man ändå inte kan bryta passningarna så är det bara att falla som försvarare, här får man ÄNNU mer hjälp från datorn som nästan "låser in sig" på motståndaren utan att man ens behöver styra sin försvarare.

3. När man vinner bollen kör man bara Y (xbox) snett framåt genom hela laget tills man kommer till straffområdet. Där är det inlägg eller skott som gäller, eller genomskärare om motståndaren mot all förmodan inte lärt sig att man ska falla med försvaret.
Hade varit trevligt med ordentlig kritik. "Går inte bryta passningar"? Okej..
Citera
2016-10-01, 14:13
Medlem
PinkVelours avatar
Angående passarna är väl driven passes ganska OP fortfarande och genomskärare slås väl mest till wingers som ligger på rulle, precis som IRL alltså.

Skillandet är väl bäst från stillastående vad jag förstått. Dra ett fake shot till stopp eller fake rabona och sen ett move på det iom att det är ganska dåligt flow i springandet med boll. Men the spinn och berba/mcgeady/feint/feint to back funkar väl alla ganska bra i fart vad jag snappat upp.
Senast redigerad av PinkVelour 2016-10-01 kl. 14:15.
Citera
2016-10-01, 14:26
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Vad får man om man klarar "byt ut en trupp med Premier Leauge spelare"?

Står "2 sällsynt guldpaket" men vad innebär det exakt? Har massa lånespelare och några PL-spelare som jag kan klara utmaningen med men vill veta om det är värt det.
BUMP. Vad får man i paketen? Antal spelare? Och hur många av dessa är rare?

Är inte särskilt intresserad av SBC-Sterling så tänker nog bara köra den med Premier Leauge och strunta i England och City.
Citera
2016-10-01, 15:03
Medlem
pantherTypeGs avatar
Spelar ni online mot andra?

Hur klarar ni av det isåfall? I de flesta matcher är det det som att spela ett parti shack. Man måste förutse motståndarens drag flera sekunder innan. Tex. en fint, annars är det kört för att det är så JÄVLA LÅNGSAMT och hänger inte med alls. Går ju inte att följa efter en spelare som gör en riktnings-förändring när min gubbe reagerar en halv sekund efter, då är det redan kört.

Blir frustrerad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in