2016-10-19, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yaqobi
Hahaha titta på deras stats

Florenzi och Dzeko bl.a.
Hahaha, vad i svarta... Kan ju tyckas att man kan se till att få det rätt om man skjuter upp det i tre timmar. Lust att länka riktiga statsen?
Citera
2016-10-19, 19:10
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Va fan. Ingen ny SBC nu? Släpps det varannan dag?
Citera
2016-10-19, 19:11
Medlem
megaman9s avatar
Rafinha är CM på bilden med, Ingame är han RM
Citera
2016-10-19, 19:11
Medlem
Yaqobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
Hahaha, vad i svarta... Kan ju tyckas att man kan se till att få det rätt om man skjuter upp det i tre timmar. Lust att länka riktiga statsen?

Finns på futhead: http://www.futhead.com/17/totw/totw5/
Citera
2016-10-19, 19:18
Medlem
Har dem nerfat avslutningarna i denna patchen eller skiljer sig FUT med H2H? Började spela matcher i FUT precis och missar många chanser trots att avsluten är perfekt placerade?
Citera
2016-10-19, 19:20
Medlem
Tjabba!!

Tänkte fråga om lite råd!

Sitter just nu på detta Bundesliga laget http://www.futhead.com/squad-builder...M!E02Cvr0K6Cx/
och har ca 150k i banken. Säljer jag av allt ligger jag på 800-900K.

Undrar lite hur ni tycker jag ska göra för att behålla så högt värde som möjligt? Ska man sälja av alla spelare och köpa tex neymar som förmodligen kommer att öka i värder eller tycker ni jag ska hålla på spelarna och kanske köpa tex neuer eller boateng? känns lite som att alla spelare jag har kommer droppa i värde ganska kraftigt=/

Några andra tips på hur ett lag med tex neymar skulle se ut för runt 8-900k?

MVH
Citera
2016-10-19, 19:28
Medlem
HERREJÄVLAR, vad de inte går att spela efter patchen, fyfan va dåligt spelet blev.
Citera
2016-10-19, 19:33
Medlem
Var det inte idag man skulle få FUT-Champions reward? Har inte trillat in än iaf..
Citera
2016-10-19, 19:48
Medlem
fyfan asså... DET GÅR INTE spela just nu. Det är så katastrofalt dåligt atm att man bara skrattar när man spelar. Spelarna kan inte ta emot en boll, kan inte passa, prickar stolpen. Bröstar ner en boll ist för rensa så spelaren kan ta den o skjuta i öppet mål. Listan kan göras lång men fifa har gjort bort sig igen.

PES nån ?
Citera
2016-10-19, 19:56
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoOffence
fyfan asså... DET GÅR INTE spela just nu. Det är så katastrofalt dåligt atm att man bara skrattar när man spelar. Spelarna kan inte ta emot en boll, kan inte passa, prickar stolpen. Bröstar ner en boll ist för rensa så spelaren kan ta den o skjuta i öppet mål. Listan kan göras lång men fifa har gjort bort sig igen.

PES nån ?

Det går bra att spela, inga problem alls. Skönt att målvakten inte yrar bort sig på hörnorna. Förmodligen du som e kass
Citera
2016-10-19, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Det går bra att spela, inga problem alls. Skönt att målvakten inte yrar bort sig på hörnorna. Förmodligen du som e kass
fast spelet har ju fortf flertalet kraftiga brister.. fördröjning i mycket man gör..domarna existerar ej, konstiga studsar likt pinball ibland etc.. Däremot märks det stor skillnad pre-patch mot nu.. bättre respons i mycket och bättre flyt i allmänhet
Citera
2016-10-19, 20:08
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
fast spelet har ju fortf flertalet kraftiga brister.. fördröjning i mycket man gör..domarna existerar ej, konstiga studsar likt pinball ibland etc.. Däremot märks det stor skillnad pre-patch mot nu.. bättre respons i mycket och bättre flyt i allmänhet

Stör mig dock oerhört på folk som får det att låta som att det är spelets fel att de går dåligt för dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in