2016-08-08, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Men du vet väl att man kan tänka sig till fysiska symptom också. Så fort jag tänker på min hjärtklappning o mina extraslag på hjärtat så börjar jag få dem. Samma gäller yrsel och annat trevligt.
Håller med. Ett bra exempel är jag är dålig på opiater, har tänkt att nu får det vara bra ett tag framöver och skiter i det då släpper typ 70% av min "fysiska" besvär när jag lägger upp en lina sub.

Men har man värsta sprutdiarren så tror jag sällan den är placeboframkallad. Men jag tror vertkligen illamående, brist på aptit och del andra symtom är lätt som fan att framkalla själv. Rädslan för abstinens är en stor bov.
Citera
2016-08-09, 09:21
Medlem
magica69s avatar
Citat:
Men du vet väl att man kan tänka sig till fysiska symptom också. Så fort jag tänker på min hjärtklappning o mina extraslag på hjärtat så börjar jag få dem. Samma gäller yrsel och annat trevligt.
Det vet jag men det finns många som man inte kan påverka vare sig genom vilja eller tanke.
Senast redigerad av magica69 2016-08-09 kl. 09:35.
Citera
2016-08-29, 14:49
Medlem
medlem9001s avatar
Hade en liten mini AT efter att ha tagit RC benso i runt 2 månader, är borta helt nu efter ca en månad, tror jag d.v.s. Känns som om symptom kommer tillbaka ibland, är det möjligt att ha någon slags "latent AT"?
Citera
2016-08-29, 21:56
Medlem
Tropkillazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medlem9001
Hade en liten mini AT efter att ha tagit RC benso i runt 2 månader, är borta helt nu efter ca en månad, tror jag d.v.s. Känns som om symptom kommer tillbaka ibland, är det möjligt att ha någon slags "latent AT"?
Postakut abstinens. Stress t.ex. kan trigga igång det. Dock är det främst längre bruk som ger förlängd abstinens. 2 månader är ingen tid. Mvh
Citera
2016-09-04, 19:19
Medlem
Hejsan, de va dags att sova efter en vaken helg (tors-söndag morgon) har ätit 4 ikto 2or 1 stillnoct? En fm1 och en propavan
Tog första på morgonen och sista vid 16 tiden.
Hur påverkad kommer jag va imorgon?
Inge tolerans!
Mvh
Citera
2016-09-04, 20:41
Medlem
Citat:

Mycket vanligt av min erfarenhet. Mycket saker som kan trigga igång det. Det kan sitta i ett bra jävla tag alltså.

ta hand om dig, mvh
Citera
2016-09-04, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seregoos
Hejsan, de va dags att sova efter en vaken helg (tors-söndag morgon) har ätit 4 ikto 2or 1 stillnoct? En fm1 och en propavan
Tog första på morgonen och sista vid 16 tiden.
Hur påverkad kommer jag va imorgon?
Inge tolerans!
Mvh

Utan nån tolerans så kommer du nog må rätt bra. Förutom propavan som är ett jävla gift haha
Blir mer bakflöddrig på dom än 50 vallar.

Du kommer må fint!

må väl, mvh
Citera
2016-09-22, 23:51
Medlem
Har folk slutat få benso avtändningar eller?
Citera
2016-10-01, 08:24
Medlem
Hej!

Har ätit ca 30 frontin, 25 fm1or och 40 x2 under ca 8 dagars tid och druckit varje dag under perioden, ibland bara någon öl ibland mer.
Jag lär få trappa ner det här va? Vet att det är väldigt individuellt men ej ätit så mycket under så kort tid förr.
Citera
2016-10-01, 09:38
Medlem
chfnos avatar
Citat:
Har folk slutat få benso avtändningar eller?
Jepp. 9 månader ren
Citera
2016-10-01, 09:54
Medlem
medlem9001s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonstapelBlau
Hej!

Har ätit ca 30 frontin, 25 fm1or och 40 x2 under ca 8 dagars tid och druckit varje dag under perioden, ibland bara någon öl ibland mer.
Jag lär få trappa ner det här va? Vet att det är väldigt individuellt men ej ätit så mycket under så kort tid förr.

8 dagar är ju ingenting??
Citera
2016-10-01, 20:31
Medlem
Citat:
8 dagar är ju ingenting??
Skrev svaret på din fråga i den förra kommentaren att jag aldrig har ätit så mycket benzo under så kort tid. Är det så konstigt att man frågar isåfall?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in