Citat:
Ursprungligen postat av
HeroesSilencio
Vilka tusentals andra? Du kan ju förklara istället eftersom du uppenbarligen vet enligt ditt tidigare inlägg! Kan ju inte vara så svårt för dig, då slipper jag kolla tusen andra i den frågan. Är mycket intresserad av ditt svar för jag försöker förstå det här? Utan att vara dum i huvudet eller anses vara det av någon som dig. Det blir extra intressant att få ditt klargörande i det här och redovisat det som du har läst på om samhället, könsroller, psykopati, kvinnohat, relationsdynamik och allt annat relaterat.
Jag fattar inte heller ska jag säga. Jag fattar inte heller hur kvinnor tänker som vill ha en mupp som är tatuerad på skallen. Lotta är ju inte ensam om det heller.
En annan kvinna, Angelica, är ju tillsammans med Martin samtidigt som Lotta och beskriver också fall där hon hotas med stenar, knivar, krokar och gud vet vad.
Sedan avslutar hon förhöret med följande på frågan "Hur mår du idag":
"Det är upp och ned. Det jobbigaste är att jag tycker om honom. Jag har skuldkänslor att veta att hela Sverige hatar honom och veta att jag tycker om honom. Samtidigt kan jag inte koppla ihop honom till den personen som var med Lotta. Med mig var han en helt annan person"
HAN HOTADE FÖR HELVETE MED ATT MOSA HENNES ANSIKTE MED EN STEN!!!
Jag fattar inte. Jag kommer nog aldrig fatta detta beteende.