2016-09-30, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Fast det har ju med rutin göra måste du väl förstå.
Om man är 18 och har spelat typ 5 challenge eller om man är typ 25 och vunnit typ 100 challenge och atp matcher.
Gissar ju man har slagit in några fler matchbollar då.

Du försöker försvara dåliga prestationer med en massa ålderstrams. Antingen spelar man på seniortouren eller så gör man det inte. Ska jag sluta kritisera spelare för att de är yngre? Kanske ska jag sluta kritisera spelare som är skadade, eller mår dåligt också enligt din logik?
Citera
2016-09-30, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Du försöker försvara dåliga prestationer med en massa ålderstrams. Antingen spelar man på seniortouren eller så gör man det inte. Ska jag sluta kritisera spelare för att de är yngre? Kanske ska jag sluta kritisera spelare som är skadade, eller mår dåligt också enligt din logik?

Jag tycker inte Mikael är dålig,tvärtom ,han kan bli riktigt bra, tror du det är så i andra idrotter också? tror du det finns spelare som är lika bra som Foppa när dom är 18?
Citera
2016-09-30, 15:41
Medlem
Mikael vinner en match på typ 3 timmar 4-6 6-3 7-5 ,sjukt han kan krångla sig ur det så dålig som han är på vinna viktiga bollar :P ligger under 6-4 3-1 ,tar 5 raka i andra, sen under läge break i 3:e bryter tillbaks blir breakad igen, Fucsovics servar för det vid 5-3 Mikael tar 4 raka ,Mikael har dock 3 matchbollar mot sig vid 0-40 i ställning 5-4
Citera
2016-09-30, 15:54
Medlem
Väldigt imponerande vinst, vann två bollar färre i matchen. Förstaserven skriker efter förbättring.
Citera
2016-09-30, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Väldigt imponerande vinst, vann två bollar färre i matchen. Förstaserven skriker efter förbättring.

Tycker ändå han är bra på skapa övertag efter serven, även om den är för dålig än.
Citera
2016-09-30, 16:52
Medlem
Såg andra set av Mikaels match idag, då spelade han bra, vände 1-3 underläge till setvinst.

Bedene åkte ut, nu har han jättebra chans Mikael. Den där Satral har Elias slagit två gånger.
Citera
2016-09-30, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Såg andra set av Mikaels match idag, då spelade han bra, vände 1-3 underläge till setvinst.

Bedene åkte ut, nu har han jättebra chans Mikael. Den där Satral har Elias slagit två gånger.

Jo,men den där Satral är nog på väg upp,kan spela sanslöst , ar det ite han som mötte Murray om det var i Wimbledon och Us open och förlora med 3-2 set :P
Citera
2016-09-30, 17:58
Medlem
Nej fy fan Elias, sluta spela, helvete vad pinsam insats
Citera
2016-09-30, 20:00
Medlem
Castlevanias avatar
Har inte den här tråden bytt namn till Elias-tråden ännu?
Citera
2016-09-30, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Castlevania
Har inte den här tråden bytt namn till Elias-tråden ännu?

Du får väl starta en separat tråd om bröderna Ymer då om det är så viktigt.

Tennisen borde ha ett eget forum tycker jag dock, på tok för mycket att diskutera. Då kunde man ha separata trådar för olika spelare, turneringar, samt allt annat som rör tennis på amatör- och hobbynivå. Det hade varit mycket trevligare faktiskt
Citera
2016-10-01, 02:07
Avslutad
Jag kan byta ämne. Kollade när Caroline Wozniacki spelade mot Agnieszka Radwanska . Caroline W spelade bedrövligt för att inte säga uruselt. Fattar inte att hon kan vara så fruktansvärt ointresserad en hel match. Här har vi nog ett riktigt ras på rankingen att vänta. Hennes pappa är tränare samt att det skiter sig med varje nytt förhållande hon inleder. Detta är nog en kombination som pekar i en psykisk kris. Jag tittade på hennes ögon i matchen och blicken var fullständigt tom samtidigt som hon stod i princip still före och vid servemottagandet. Hon verkade vara någon annanstans än på tennisbanan. Nytt sprucket kärleksförhållande?. Kanske dags att klippa av navelsträngen nu?.
Naeh här har vi en fallande danska som kommer inom 2017 att hamna utanför 100 rankingen.
Tråkigt! men den mentala hälsan ser att ut att vara på randen till en katastrof.
Om hon skulle möta Johanna Larsson idag skulle ingen av dom vinna eftersom ingen av dom har den kapaciteten.
Citera
2016-10-01, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sherlocksnake
Jag kan byta ämne. Kollade när Caroline Wozniacki spelade mot Agnieszka Radwanska . Caroline W spelade bedrövligt för att inte säga uruselt. Fattar inte att hon kan vara så fruktansvärt ointresserad en hel match. Här har vi nog ett riktigt ras på rankingen att vänta. Hennes pappa är tränare samt att det skiter sig med varje nytt förhållande hon inleder. Detta är nog en kombination som pekar i en psykisk kris. Jag tittade på hennes ögon i matchen och blicken var fullständigt tom samtidigt som hon stod i princip still före och vid servemottagandet. Hon verkade vara någon annanstans än på tennisbanan. Nytt sprucket kärleksförhållande?. Kanske dags att klippa av navelsträngen nu?.
Naeh här har vi en fallande danska som kommer inom 2017 att hamna utanför 100 rankingen.
Tråkigt! men den mentala hälsan ser att ut att vara på randen till en katastrof.
Om hon skulle möta Johanna Larsson idag skulle ingen av dom vinna eftersom ingen av dom har den kapaciteten.

Det är ingen hemlighet att hon har funderingar på att lägga ner tennisen.

Men utanför topp-100 kommer det ta ett litet tag innan hon hamnar oavsett om hon inte spelar då hon har en semifinal från US Open nyligen. Bara poängen från den turneringen kommer att hålla henne kvar på topp-100 i ett år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in