Citat:
Ursprungligen postat av
bill clayton
Nej jag håller inte med, det är en mycket stor chans att Trump blir president. Och jag säger inte att Clinton skulle bli så mycket bättre än Trump, eller jo förresten lite bättre skulle hon nog bli men det kvittar det blir Trump som vinner.
En majoritet av det amerikanska folket vill inte ha någon av dom två. Men folket är desillusionerat och apatiskt och skiter i vad som händer. Låt skiten braka åt helvete rejält det är kanske rätt medicin för landet i slutändan.
Kan du ge några argument varför Trump vinner? Clinton ökar oavsett vad hon än gör. Hon kan ljuga, inte gör något, göra bra ifrån sig, ändå ökar hon i mätningarna. Clinton lär bli Obama X2 som president. Trump lär nog inte fixa allt som han lovar, men han kommer till 100% skapa fler jobb då jobb skapas igenom att man underlättar för att skapa jobb, något som Trump är 10000% expert på.
Jag kan hålla med att dem är inte populära. En okunnig "politiker" som talar högt om sig själv och hans företag, en korrupt politiker som öppet är korrupt inför alla och har dessutom ett falskt beteende. Men jag tror att folk röstar nog på korruption än att få höra sanningen.
Rätta mig om jag har fel.